Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Korteissa olevat pienoiset kosmeettiset virheet ja hinnan lasku.  (Luettu 4832 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lasso

Tersseli.

Mie olen pohtinut tässä päässäni jo pitkään, että miten tuommoiset painautuneet naarmut vaikuttavat kortin kunto ja hinta-arvioon?

esim. mulla on Bitterblossom foili, joka on muuten mielestäni Nm- kunnossa, mutta siinä on selkäpuolella 3kpl painautunutta naarmua, kortin pinta siis ei ole rikki. "Naarmut" lähtevät kaikki kortin vasemmasta takareunasta ja nousevat noin puoleen väliin korttia. Miten tälläiset tapaukset luokitellaan kunnon puolesta, jos kortti muuten on lähes erheetön. Mulla on myös Rishadan Port normi, jonka kanssa olen paininut ihan samaa asiaa, enkä osaa päättää mitä kuntoluokkaa se on.

Vaikka esim. noilla Porojen käyttämillä kuntoluokituksilla meneekö nämä SP:n vai MP:n alle, joissa SP -20% pois arvosta ja MP -50% pois arvosta (joka mun mielestä tuntuu ainakin isolta näinkin pienen virheymän kohdalla).

Vai onko vain kyse pelaajasta joka korttia katsoo, toinen ei voi sietää selkäpuolella olevia painaumia, joita ei äkkiseltään edes huomaa ja toinen pelaaja jolle asialla ei ole sen suurempaa merkitystä.

Kiitokset.
https://soundcloud.com/wirens

Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer.
- Arnold Schwarzenegger

Poissa Demppa

Monet käyttävät Blackborderin skaalaa. Pelkät naarmut ja painaumat taitavat mennä tuohon played/lightly playedin nurkille. Noissa varsinaisissa arvostuksissa saa tuotakin käyttäen pistää aika paljon omaa mielikuvitusta peliin.

Poissa Lasso

Blackborderia oon itekki yrittäny tulkita, mut jotenkii tuntuu aika heprealt välil et mihin kategoriaan kortit heittää. Poroille kredutusta aloin tässä suunnittelemaan, että ylimääräsiä pois, jotenkii säväytti vaa noi kategorioinnit et kuinka helposti heitetää tonne MP-kategoriaa.

Toisaalta taas, korteilla ei tuu voittoa ikinä saamaa ni sinänsä aika sama, jos saa vähän edes uutta vanhojen ylimäärästen tilalle ^^
https://soundcloud.com/wirens

Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer.
- Arnold Schwarzenegger

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
Foilien osalta kannattaa vielä huomata että cutlinet laskevat yleensä huomattavasti foilin hintaa tai ainakin haluttavuutta keräilijöiden keskuudessa.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.