Eli jos minulla on esim.
Liliana of the Veil pelissä 1 pisteellä ja käytän sen discardia (eli menee 2 pisteeseen),
jos haluan pelata kädestä uuden samanlaisen, niin saanko päättää että vanha lahoo ja uusi tulee 3 pisteellä peliin ja käytän sitten sen ominaisuuksia
miten lystää (sääntöjen puitteissa tietenkin) ?
Linkki:
http://gatherer.wizards.com/pages/Card/Details.aspx?multiverseid=235597Rulings
"Display Rulings"
Viimeisin kohta sanoo (1.7.2013):
If a player controls two or more planeswalkers that share a planeswalker type, that player chooses one of them and the rest are put into their owners graveyards as a state-based action.
Tuon säännön mukaan minun hommani pitäisi onnistua vai onko kielitaidossani pahasti puutteita.
Kiitokset vastauksista jo etukäteen.
- Rane