Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Heinolassa Magiccia?  (Luettu 1612 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa chillygel

Heinolassa Magiccia?
« : 27.05.14 - klo 00:17 »
Terppa.

Joudun muuttamaan kesän ajaksi (Kesäkuu-elokuun loppu) Heinolaan töiden perässä ja kaikki magic-kaverit jäävät Tampereelle. Duuni on kaksi-vuorotyötä joten pelailumahdollisuus vaihtelee aamupäivästä iltapäivään.
Millainen tilanne Heinolassa on? Yritin etsiä keskusteluaiheita, mutta ilmeisesti ei oltu aikaisemmin keskusteltu.
Kiinnostuksen kohteinä pääsääntöisesti kasuaali pelailu, hiukan standard ja kasuaalinen EDH. Vaihtokansio (vrt. Bulkkirarekansio) tulee myös mukaan. Taustalla noin hiukan yli vuoden mägyily, alkuun standard, mutta nykyään EDH.
Löytyykö myös minkäänlaista kauppaa, jossa myytäisiin kortteja/boostereita vai onko ainut mahdollisuus Lahteen lähtö?

Poissa jupu_

Vs: Heinolassa Magiccia?
« Vastaus #1 : 27.05.14 - klo 10:35 »
Heinolan skene on suhteellisen kuollut. Standardia täällä pelaa öö minä, minä ja minä. Heinolan nuorisotalo pleissillä on alottelevia pelaajia joiden kanssa itseni on kiusallista pelata kun tasoero on niin suuri. Siellä kuitenkin pelaillaan casuaalia ja välillä drafteja, etenkin conspirasyn tullessa ulos meinattiin pelata enemmän jotta voivat porukalla vihata enemmän. (muuten, jos sulla on auto ja lahteen kulkemassa Heinolasta niin ilmottele osallistun bensakustannuksiin) laita yv:tä niin voidaan sopia peleistä tarkemmin.

Poissa chillygel

Vs: Heinolassa Magiccia?
« Vastaus #2 : 27.05.14 - klo 11:41 »
Hienoa! Pistän joskus ensiviikon aikana tai tulevana vkonloppuna YV:tä jos miittiä saisi aikaan. Autoa ei valitettavasti ole joten se ajatus Lahden suuntaan kaatui aika nopeasti.