Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Oulu] Maracon 26.9. + Khans sealed 29.9.  (Luettu 1496 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Larty

[Oulu] Maracon 26.9. + Khans sealed 29.9.
« : 22.09.14 - klo 18:39 »
Oulun yliopiston roolipelikerho CRYO järjestää perjantaina 26.9.-14 alkaen Kaijonharjun nuorisotalolla Maracon-pelitapahtuman. Maraconissa on lautapelejä, roolipelejä ja korttipelejä. Lisäksi tulet varmasti kohtaamaan Magic-ihmisiä conissa.

Sunnuntaina 28.9. klo 12-18 järjestämme Maraconissa Khans of Tarkir sealed -turnauksen. Järjestämme myös lauantaina aloittelijoille suunnatun Magic-peliesittelyn.

Osallistumismaksu on 25 euroa. Valmistaudu maksamaan käteisellä. Turnauksessa menestyjät palkitaan boostereilla.

Turnaus on kasuaalinen. Etsin parhaillaan tuomaria turnaukseemme koska minulla ei ole valtavasti kokemusta tällaisten turnausten järjestelyistä. Mikäli olet sertifoitu tuomari, olisin kiitollinen jos pääsisit auttamaan.

Pahoitteluni siitä jos tämä tiedote tuli vähän lyhyellä varoituksella. Kuulin vasta eilen että MtgSuomi-niminen sivusto on olemassa. Voimme jatkossa ilmoittaa Maraconien Magic turnauksista näilläkin foorumeilla.

Ohessa virallinen Maracon tiedote:

---

Kaikille avoin peliviikonloppu Oulussa Kaijonharjun nuorisotalolla. Meiltä löytyy lautapelit, korttipelit ja roolipelit, tule pelaamaan pääsi sekaisin ja nauttimaan hyvästä seurasta!

Kaikille avoin!
Pääsymaksuton!
Aloittelijaystävälinen!

MILLOIN + MITÄ
Maracon XXXIII pidetään siis 26.-28.9.2014 alkaen perjantaina klo. 21:00 ja päättyen sunnuntaina klo. 23:00.

Perjantai
21:00 Maraconin ovet aukeaa yleisölle

Lauantai
15:00 Figumaalauskisat pro & aloittelija -sarjat
12-17:00 Tori & Taidekuja
Illalla con-sauna, tarkka aika ilmoitetaan tapahtuman ilmoitustaululla

Sunnuntai
12:00 Magic the Gathering Khans of Tarkir -sealed turnaus
13-17:00 Tori & Taidekuja
16:00 Nopanheittokisa
18:00 Palkintojenjako
23:00 Game 0ver!

MISSÄ?
Kaijonharjun nuorisotalo
Kalevalantie 5, 90570 Oulu
Kaijonharjun keskustassa, kirjaston ja päiväkodin vieressä

YHTEISMAJOITUS
CRYO järjestää Maracon XXXIII:ssä yhteismajoituksen conirakennuksen viereisen tornitalon kerhohuoneistossa, eli Apinatalolla. Majoitus kustantaa 5e/hlö ja tuolla hinnalla saa käydä nukkumassa molempina öinä. Majoitus on lattiamajoitus, eli vaikka kerhotilasta muutama sohva löytyykin, kannattaa varata patja mukaan. Majoitustilassa on myös keittiö ja ruokailutila, eli aamupalahommatkin onnistuvat siellä.

JÄRJESTÄJÄT
Oulun yliopiston roolipelikerho CRYO ry yhteistyössä Kuudes Rinki ry:n ja Fantasiapelit Oulu -pelikaupan kanssa.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: [Oulu] Maracon 26.9. + Khans sealed 29.9.
« Vastaus #1 : 22.09.14 - klo 19:11 »
Oulussa on pari MTG-tuomaria, oletko ollut heihin yhteydessä? Henri Kinnunen ja Toni *** ovat paikalliset vaikuttajat.

Jos nämä paikalliset eivät ole käytettävissä, niin voi olla hankala saada paikalle ketään kauempaa ilman mitään vaivanpalkkaa tai matkakorvausta.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Larty

Vs: [Oulu] Maracon 26.9. + Khans sealed 29.9.
« Vastaus #2 : 22.09.14 - klo 20:06 »
Olin nimenomaan yhteydessä Kinnuseen ja ***iin. Kumpikaan heistä ei pääse paikalle Maraconiin, joten taitaa olla niin ettei kokenutta tuomaria saada. Koetan kavereitteni joukosta löytää pätevää sääntönörttiä joka voisi auttaa.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: [Oulu] Maracon 26.9. + Khans sealed 29.9.
« Vastaus #3 : 23.09.14 - klo 14:27 »
Hoitaako joku muu turnauslogistiikan kuten pairingsit ja tulosten vastaanottamisen, vai kuuluuko hommaan sääntökysymyksien lisäksi myös tämä puoli?
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Larty

Vs: [Oulu] Maracon 26.9. + Khans sealed 29.9.
« Vastaus #4 : 23.09.14 - klo 21:03 »
Jos itse vaikka olen hääräämässä paringsien ja tulosteiden kanssa niin silloin varsinkin olisi hyvä olla joku kakkostuomari joka vahtii sääntökysymyksiä.