Hei kaikille. Kun Helsingin draftitarjonta on sanalla sanoen surkeaa painottuen perjantaihin joka ei monelle usein käy, niin tässä olisi äänestystä siitä että mikä päivä drafteista kiinnostuneille kävisi.
Jos jotain draftiporukkaa PKS-alueelta täällä on ja on ollut välillä tarvetta / halua saada lisäpelaajia mukaan joukkoon niin infoa tänne päin. Jos halua on tehdä jostain päivästä vaikka Poroilla draftipäivä ja sen lisääminen onnistuu kalenteriin niin sekin olisi bueno, kunhan paikalle sitten saadaan se 8+ pelaajaa ja mieluiten 16+ pelaajaa että esimerkiksi single eliminationit pyörisivät jouheasti.
Omalta osalta on suunniteltu jotain lauantai- tai sunnuntai-drafteja niin, että aloitettaisiin pelit päivällä ja vedettäisiin ainakin 2-3 draftia samalla kertaa putkeen. Itselle käy usein arkisin päiviällä pelit paremmin kuin iltaisin, mutta kahdeksan pelaajan haaliminen kasaan arkipäivisin päiväsaikaan lienee mahdoton urakka. Khans of Tarkir on kiva draftisetti, mutta itse olen valmis draftaamaan muitakin settejä ja vaikka sekadrafteja.
Mutta äänestäkää, niin kuka tahansa mahdollinen draftin järjestäjä saa hyödyllistä lisäinfoa siitä minä päivänä keskimäärin olisi paras järjestää drafteja.