Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Lahti Poro Tour Invitationaliin (Ehdokas Teräväinen)  (Luettu 1895 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Teravainen

Olen Lahden turnausjärjestäjä Ville Teräväinen. Näillä foorumeilla olen muita ehdokkaita vähemmän tunnetumpi,
mutta tahdon silti yrittää päästä invitationaliin pelaamaan. Osallistuin tällä kaudella vain kahteen Poro Tour turnaukseen,
mutta molemmissa Top 8:tin joten uskon pärjääväni invitationalissa.

https://www.flickr.com/photos/kavu/14265905992/in/set-72157644405936019
Kuva Minusta Poro Tour Modernin Top 8

Tässä eräitä syitä miksi minut kannatta äänestää Invitationaliin:

1. Osaan Suomen parhaat Wingmate Roc puujalkavitsit.
2. Lahtelaisia on liian vähän invitationalissa.
3. Pelaan 100% varmuudella turnauksen loppuun asti ja osaan fiilistellä kameran alla.
4. Tuet pienemmän paikkakunnnan skenen tunnettavuutta ja vedän striimiin ylimääräisiä katsojia jos siinä esiinnyn.
5. Tuet aurinkopizzaa ja Pasilan hesburgeria lähettämällä minut invitationaliin.
6. Koen pystyväni voittamaan turnauksen, joten pääset hypeentymään finaalipeleistä.
7. Ryhmäkuvat paranevat jos esiinnyn niissä.
8. Olisin invitationalin paras Dotan pelaaja
9. Minulla on vahva testausporukka Lahdessa, joten pystyn valmistautumaan turnaukseen normaalia paremmin.
10. Omaan seikkailijan sydämen.

Olen hyvin kiitollinen jokaisesta äänestä. Kiitos.

Äänet voi laittaa osoitteeseen [email protected], johon voitte vielä laittaa viestiksi syyn miksi minua äänestitte. Deadline äänestyksessä on pian, joten pyydän teitä äänestämään mahdollisimman nopeasti. Kiitos vielä kerran.

Poissa jupu_

Vs: Lahti Poro Tour Invitationaliin (Ehdokas Teräväinen)
« Vastaus #1 : 01.11.14 - klo 21:21 »
11. Jokainen ääni Villelle on pois Rikolalta.