Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Jääkö kortti minun pöydälle?  (Luettu 6272 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kmykmy

Jääkö kortti minun pöydälle?
« : 19.10.14 - klo 10:29 »
Jos käytän Act of Treason
vastapuolen  creatureen. ja kun tämä siirtyy mun rivistöön niin jos sitten käytän siihen heti perään Cloudshift
. Niin jääkö kyseinen vastustajan creature silloin minun käyttöön lopullisesti, eikä rundin lopussa siirry takasin vastustajalle. Sillä olen huomannut että Duels of Planewalkers (steamin)
pelissä näin käy.

Meneekö se oikeasti niin? En nimittäin pidä duels of planeswalkkeria kovin luotettavana sääntölähteenä :) :)


Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Jääkö kortti minun pöydälle?
« Vastaus #1 : 19.10.14 - klo 11:10 »
Näinhän se toimii - under your control tarkoittaa tosiaan sinua ja jää pysyvästi sinulle. Exilessä käydessään muistikuva control-efektistä katoaa.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Kylooppi

Vs: Jääkö kortti minun pöydälle?
« Vastaus #2 : 19.10.14 - klo 13:59 »
Asiaan liittyen mitä tapahtuu jos pelaan Act of Treason
in vastustajan Meandering Towershell
iin ja hyökkään sillä? Ilmestyykö vain seuraavalla omalla vuorolla ja hyökkää kerran oikeaa omistajaansa vastaan ja palautuu tämän jälkeen omistajalleen?
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa luma

Vs: Jääkö kortti minun pöydälle?
« Vastaus #3 : 19.10.14 - klo 14:03 »
Asiaan liittyen mitä tapahtuu jos pelaan Act of Treason
in vastustajan Meandering Towershell
iin ja hyökkään sillä? Ilmestyykö vain seuraavalla omalla vuorolla ja hyökkää kerran oikeaa omistajaansa vastaan ja palautuu tämän jälkeen omistajalleen?

Se palaa exilestä sinun puolellesi ja jää myös sinun puolellesi.

Poissa finngamer

Vs: Jääkö kortti minun pöydälle?
« Vastaus #4 : 20.10.14 - klo 09:17 »
Kysytään samaan saumaan nyt tällaista: Jos kaveri vie creatureni Control Magic
illa ja pelaan sitten Gruul Charm
in. Kenelle creature jää, kaveri kuitenkin kontrolloi edelleen Control Magicia?

Poissa luma

Vs: Jääkö kortti minun pöydälle?
« Vastaus #5 : 20.10.14 - klo 09:27 »
Kysytään samaan saumaan nyt tällaista: Jos kaveri vie creatureni Control Magic
illa ja pelaan sitten Gruul Charm
in. Kenelle creature jää, kaveri kuitenkin kontrolloi edelleen Control Magicia?

Sinulle. Korttiin vaikuttaa nyt kaksi eri kontrolliin vaikuttavaa efektiä, joten ne toimivat timestampien mukaisessa järjestyksessä. Ensin Control Magic antaa creaturen vastustajallesi, sitten Gruul Charm palauttaa sen sinulle joten loppujen lopuksi creature on sinun kontrollissasi.

Poissa Tingle

Vs: Jääkö kortti minun pöydälle?
« Vastaus #6 : 26.10.14 - klo 00:50 »
Asiaa sivuten, jos Ashcloud Phoenix
varastetaan Act of Treasonilla ja se syötetään Butcher of the Horde
lle, palautuuko feeniks morphina kenen kontrolliin?

Poissa Yms

Vs: Jääkö kortti minun pöydälle?
« Vastaus #7 : 26.10.14 - klo 01:09 »
Asiaa sivuten, jos Ashcloud Phoenix
varastetaan Act of Treasonilla ja se syötetään Butcher of the Horde
lle, palautuuko feeniks morphina kenen kontrolliin?

Feenix palautuu Act of Treasonin pelaajalle, koska Ashcould Phoenix
in ability sanoo että se palautetaan pöytään, mutta siinä ei erikseen mainita omistajaa.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.