Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Assault Suit  (Luettu 3812 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pulli

Assault Suit
« : 10.01.15 - klo 10:41 »
Rakentelen pakkaa Zedruu the Greatheartedin ympärille. Assault Suit hämmentää. Onko se nyt niin jos heitän suitin vastustajalle, niin se on edelleen minun kortti, myös se johon suitin olen liittänyt ja vastustaja ei pysty hyökkäämään sillä minuun?

Poissa Julppu

Vs: Assault Suit
« Vastaus #1 : 10.01.15 - klo 12:33 »
Rakentelen pakkaa Zedruu the Greatheartedin ympärille. Assault Suit hämmentää. Onko se nyt niin jos heitän suitin vastustajalle, niin se on edelleen minun kortti, myös se johon suitin olen liittänyt ja vastustaja ei pysty hyökkäämään sillä minuun?
Assault Suit antaa kyseisen abilityn creaturelle, jonka toisella abilityllä voit luovuttaa vastustajalle. Assault Suit ei siis vaihda controlleria, vaan se pysyy sinulla. Voit käyttää Suitia kuten muutakin equipmentia joka sinulla olisi, se vain on kiinnitetty vastustajan controllissa olevaan creatureen.

Muuten se toimii kuten ymmärsit, eli creature jonka luovutat ei voi hyökätä sinuun.

Poissa Harvestman

Vs: Assault Suit
« Vastaus #2 : 10.01.15 - klo 15:56 »
Paitsi tietenkin jos annat Assault Suitin Zedruun abilityllä vastukselle. Silloin equipattu creature voi hyökätä sinuun paitsi jos Suit sattuu olemaan vielä equipattuna omaan creatureesi.