Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Falkenrath Gorgerin poisto kesken madnessin  (Luettu 4280 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rhianne

Falkenrath Gorgerin poisto kesken madnessin
« : 22.04.16 - klo 01:12 »
Jos minulla on Falkenrath Gorger pöydässä, discardaan vampyyrin, madness triggeraa johon responsena vihu poistaa gorgerin, niin saako vampyyrin castia exilestä vai meneekö se gravelle tms?

Edit: vastaan tähän itselleni, että kyllä voi. Pitäisi varmaan lukea ennen kysymistä gatherer eikä sen jälkeen...
« Viimeksi muokattu: 22.04.16 - klo 01:16 kirjoittanut Rhianne »

Poissa luma

Vs: Falkenrath Gorgerin poisto kesken madnessin
« Vastaus #1 : 22.04.16 - klo 01:16 »
Stackissa oleva madness-triggeri resolvaa ja antaa sinun castata vampyyrisi, vaikka Falkenrath Gorger tapettaisiin responsena.

Poissa uitu

« Vastaus #2 : 29.04.16 - klo 16:51 »
Minkäs takia tuo madnessin wordaus on jossain välissä muutettu se. nykyään kortti käy exilessä välissä? Missä tilanteessa vanhaan wordaukseen on liittynyt jotain ongelmia vai onko tämä vain jonkun linjan takia muutettu?

Poissa Samsson

« Vastaus #3 : 29.04.16 - klo 22:56 »
Madness kortti on aina (niin kauan kun minä olen pelannut) käynnyt exilessä matkan varrella, mutta se ei ilmennyt suoraan korteista. Tämä osittain siksi että "remove that card from then game then bring it back again" ei olis oikein toiminut kortissa...

Ainut oikea ero on nyt oikeastaan se että sinun tulee ensin ja aina exileaa korttisi ENNEN kuin teet päätöksen siitä tuletko castaamaan sen spellin vai et.
Ennen olisit voinnut antaa sen mennä suoraan graveyardiin (jos muistan oikein).

Rautalangasta väännettynä siis:
Jace, Vryn's Prodigy discardaa sun kädestä Madness kortin -->
(click to show/hide)
Castaat mahdollisesti sen Madness kortin.