Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Hämeenlinna] Lipevän Amonkhet Sealed 5.5.2017 [SEALED]  (Luettu 3046 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lipevä

Linnan pelaava väki (Lipevä) ylpeänä esittää: Amonkhet Sealed

Formaattina Amonketh Sealed

-Turnaus alkaa kello 17:00
-Tapahtuma on päihteetön! Päihteiden alaisena turnauksessa oleminen tai sen läheisyydessä alkoholin tai muiden päihteiden nauttimisesta seurauksena DQ.
-Paikka: Läntinen lähiökeskus, Sammontie 4
-Turnausmaksu: 25€
-50 min kierrokset swissiä, 4 kierrosta
-Palkinnot: 2 pack per win, tasurista molemmat saavat yhden pussin
-Ilmoittautuminen: https://mtgsuomi.fi/turnaukset/1903/

Lipevän facebook sivut: https://www.facebook.com/groups/388850301223929/?refid=18&_ft_
Lipevän sähköpostiosoite: lipeva(at)outlook.com
Lipevään voi liittyä paikanpäällä, sekä sähköpostitse. Liittymismaksu on 2e ja jäsenmaksu vuodelle 2017 on 8e.

« Viimeksi muokattu: 23.04.17 - klo 18:04 kirjoittanut Lipevä »

Poissa Avatar

Kuinka aloittelijaystävällinen ilmapiiri siellä vallitsee?  ;D Itse en ole ikinä Sealedia kokeillut, mutta dräftejä kyllä; nyt tekisi mieli tulla kokeilemaan.

Poissa kaMeli85

Kuinka aloittelijaystävällinen ilmapiiri siellä vallitsee?  ;D Itse en ole ikinä Sealedia kokeillut, mutta dräftejä kyllä; nyt tekisi mieli tulla kokeilemaan.

Mukaan vaan! Suurin osa meistä on jo pidempään pelanneita, mutta erittäin mielellään otamme uutta peliseuraa mukaan ja opastamme myös, jos jeesiä kyselee. Tervetuloa!

Poissa Avatar

Mukaan vaan! Suurin osa meistä on jo pidempään pelanneita, mutta erittäin mielellään otamme uutta peliseuraa mukaan ja opastamme myös, jos jeesiä kyselee. Tervetuloa!

Hyvä homma.  :)

Poissa Wiszz

Lisäksi, vaikka niistä ei tällä foorumilla ole tähän asti huudeltukaan, Lipevä järkkäilee myös drafteja kohtuullisen aktiivisesti. Niistä info pyöriin usein Lipevän FB sivujen kautta tai lipevän viikkotoiminnan ohessa (kokoonnumme keskiviikkoisin ja parillisten viikkojen perjantaisin Läntisellä lähiökeskuksella). Eli mikäli draftit jne muu toiminta kiinnostaa ja Hämeenlinna lokaationa on sopiva, kannattaa vähintään tuonne Lipevän facebookkiin liittyä.

Poissa aaruli96

Niinkuin tuossa aikasemmin todettiinkin, on suurin osa pelannut jo useampia vuosia, mutta ilmapiiri silti hyvin rento. Turnauksen palkintojakauma on myös tarkoituksella jaettu tasapuolisemmin kaikkien kesken, ei harmita vaikka menisikin 1-3 koska saa silti sen kaksi pussia.

Draftit pärähtävät taas käyntiin sealedin jälkeen, niistä tulee lisää infoa Lipevän FB sivuille.

Poissa aaruli96

Vielä on muutama paikka vapaana perjantain sealediin!