Itse aikoinaan jumissa pienessä maalaiskylässä opiskelemassani, ja siellä ainoa mtg lähteeni oli paikallinen R-kioski (jolla ihme kyllä oli boostereita), ja vuosi oli... no kuitenkin semmoinen että ne buusterit oli Miragea, niin tästä syystä olen hyvin onnellinen että saamme vihdoin nähdä itse Teferin!

Nostalgiaa indeed, kuten Maro kirjoitti.
Vaikka vieläkin vähän pelottaa että sarjan powerlevel on liian kova, silti odotan sitä kuin kuuta nousevaa, en ole koskaan elämässäni ostanut boosteri boxia, mutta nyt voisi olla sen paikka, vaikuttaa tuo sen verran mahtavalle (paitsi ne sliverit, kuten sanoin, ne pilaavat jo nyt casualin).
Ainakin siis näin casual miehen silmin mitä enemmän kaikkia legenda hahmoja joittenka quoteja on saanut vuosien varrella lukea korteista painetaan korteiksi, sitä parempi

Ja Teferin avulla saa kyllä aikaiseksi kivoja lukkoja.
Ja juu, onhan noita kaikenlaisia kortteja ollut läpi mtg:n historian missä on ollut tuo "voi pelata instanttina" eli nykyään nimeltään Flash vaihto ehto... olisikohan miragessa tulleet ekan kerran...
Flanking, teferi ja jos nuo Flash kortit on ollut ekaa kertaa mukana Miragessa... siinä jo 3 asiaa tulevasta setistä mitä linkittyvät vahvasti Mirageen... tiedä sitten merkkaako se mitään, pistipä vaan silmään tätä kirjoittaessa.....(hetki googletusta) NIIN, ja
Miragen julkaisusta on melkein tasan 10 vuotta.

EDIT: Ja höh, orbi kertoo että rebeleitä tulee taas muutama, mutta mercenaryjä 0, syrjintää!!