Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Keskustelu
|
Listat
|
Haku
|
Kalenteri
|
Muut
|
Kirjaudu
|
Rekisteröidy
MtgSuomi.fi
»
Muu MTG
»
Sääntöongelmat
»
Aihe:
Pari kysymystä
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Pari kysymystä (Luettu 3319 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
king4aday
Tampere
Vaihtopalaute:
(
+337
|
~3
|
-0
)
That's a good one, Bob!
Pari kysymystä
«
:
16.10.06 - klo 13:55 »
Kaipasin varmuutta seuraaviin:
1. Dark Confidantilla nostetaan joku split card esim. Rise/Fall -> Menetän 4 kestoa..?
2. 2 Sedge sliveriä ja swamp pelissä -> Saako kaikki sliverit kaksinkertaisesti tuon sedge sliverin antaman abilityn..? Päteekö sama kaikkiin muihin slivereihin esim Harmonic..?
3. Rise/Fall:n Rise spelliä ei voi pelata jos omalla gravella ei ole ukkoa..?
«
Viimeksi muokattu: 16.10.06 - klo 13:59 kirjoittanut king4aday
»
Kirjattu
+0
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.
duracel
Vaihtopalaute:
(
+82
|
~0
|
-0
)
Foorumiaddikti
Re: Pari kysymystä
«
Vastaus #1 :
16.10.06 - klo 14:00 »
1. Menetät molempien puolten converted mana costien verran. Dark Confidant katsoo mikä kortin CMC on ja saa kaksi vastausta. Rise // Fallin tapauksessa menetät 2 ja 2 lifeä.
2. Kyllä ja kyllä. Jos pelissä on kaksi Harmonic Sliveriä, voit sliverin peliin tullessa rikkoa kaksi artifactia tai enchantmentia. Itse asiassa voit rikkoa kaksi jo silloin kun toinen Harmonic Sliver tulee peliin.
~jari
Kirjattu
+0
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!
Polari
Vaihtopalaute:
(
+184
|
~0
|
-0
)
Foorumiaddikti
Vs: Pari kysymystä
«
Vastaus #2 :
16.10.06 - klo 14:44 »
3. Targoivia spellejä ja abilityjä ei voi pelata ilman targetteja. Jos millään hautuumaalla ei ole ukkoja et voi pelata Riseä, mutta voit targetoida myös ukkoa vastustajan gravella, jolloin se nousee luonnollisesti vastustajan käteen.
Kirjattu
+0
Twitch-kanava
(ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)
duracel
Vaihtopalaute:
(
+82
|
~0
|
-0
)
Foorumiaddikti
Re: Pari kysymystä
«
Vastaus #3 :
16.10.06 - klo 20:09 »
Älkää editoiko kysymystänne, jos vastauksen jälkeen tulee mieleen lisäkysymyksiä, vaan replytkää uusi kysymys ketjun perään.
~jari
Kirjattu
+0
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
MtgSuomi.fi
»
Muu MTG
»
Sääntöongelmat