0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
+0
käymme usein perjantaisin Vimmassa pelaamassa ja joskus tuo samainen turnausporukka on samaan aikaan kansamme siellä.
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?
Olisi ihan jees jos Turun turnausjärjestäjät eivät väittäisi tapahtumiaan FNM:ksi, koska kyseessä eivät ole viralliset Friday Night Magic-turnaukset. Turnauksethan eivät ole edes sanktioituja.
Turkulaisille tiedoksi:Perjantan Mtg turnaukset siirtyvät Turun Fantasiapelien uuteen pelitilaan 16.3 tai 23.3 alkaen. Alkamisaika on luultavasti yhä 16.30 ja lopetus viimeistään 21.00 mennessä.
Turun turnausjärjestäjät (herrat Salmi & Salmi) pystyisivät kyllä sanktioimaan turnauksensa itse. En tiedä miksi he eivät sitä halua tehdä. Virallisen FNM:n foileineen saa sitten kun on järjestänyt jonkin aikaa kunnialla tavallisia sanktioituja turnauksia.
No tuo selittää paljon, että miksei niitä turnauksia ole pitkään aikaan järjestetty. Kiitän. Tuossa on kylläkin se huono puoli, että oletan turnausten olevan tästä lähin AINA maksullisia, jolloin minä ja kaverini tuskin enää osallistumme niihin t2-hupipakkojen kanssa. Todella harmi juttu. Surullinen