Todellakin, viikko sitten torstaina (30.11.) sovittiin vaihdosta 'korva'-nimisen käyttäjän kanssa. Eihän tällaisessa viikon viivästyksessä sinällään mitään outoa ole, mutta kerta käyttäjä ei malta vastata yksityisviesteihin, niin ajattelin täällä kysellä ihmisten mielipiteitä ko. kaverista, ja josko on kaupat sujuneet ongelmitta. Ehkäpä olen vain kärsimätön, kun viikon päästä vaihdosta rupean tällä tavoin vauhkoamaan, mutta mielestäni olisi asiallista ilmoittaa jos aikoo viivästyä postitus montakin päivää.
Kauppojen sopimiseen saakka sujui kommunikaatio mallikkaasti, mutta laitettuani omat kortit matkaan, ei ole kaverista enää kuulunut mitään.
Kyselin toissapäivänä onko hän laittanut kortit tulemaan, ei vastausta. Foorumilla hän kuitenkin on käynyt, ainakin käyttäjätietojen mukaan.
Joten. Jospa herraan saisi täältä käsin kontaktin, kun ei yksityisviestit pure.
Ja minun puolestani poistan vaikka koko topickin jahka korttini saan, tosin perustelujen kera.
Missä kohtaa tarkalleen olen 'viemässä käräjille'?
Myönnetään, että viestini on ärtyneen sävyinen, mutta aiempaan nopeaan vastailuusi ja kommunikaatioosi nähden oli kummallista, ettet vastannut viestiini. Ja yhäkin, postasin tämän viestin vasta kaksi päivää viestini jälkeen, ja siinä ajassa kävit foorumeilla ainakin kahteen otteeseen, jotain ilmoitusta olisi voinut laittaa?
Jokatapauksessa, tekstiviestin lähettämisen jälkeen viimein vastasit viestiini. Ja perustelut olivat pätevät, mutta olisi ollut mahdollista ilmoittaa viivästymisestä etukäteen, varsinkin kun oli kovin oletettavaa että tiesit viivästyväsi. Ja tokihan on aivan inhimillistä, ja ymmärrettävää, ettet hengaa foorumeilla joka hetki, etkä edes joka päivä. Ja kuten viestissäni mainitsinkin, olen ehkä vain kärsimätön. Itse olen kuitenkin pitänyt tapana ilmoittaa jos korttien postitus siirtyy edes seuraavaan päivään.
Mutta kuten jo aiemmin mainitsin, kunhan kortit saapuvat, kirjoitan vaikka julkisen anteeksipyynnön, jos haluat. Ja yhäkin, tähän viestin tarkoitus oli lähinnä kysyä muilta käyttäjiltä, onko heillä ollut ongelmia kanssasi. Lisäksi, mielestäni tällaisen postauksen kirjoittaminen ei kenenkään vaihtohaluja varmasti kanssasi vie, mutta tietävätpähän odottaa, että korttien saapumisessa saattaa kestää totuttua 'seuraavana postipäivänä' pidempään.
Pahoittelen korvalle tahi muille tästä aiheutunutta mieliharmia. Postauksen tarkoitus ei ole/ollut 'mustamaalata' ketään.