Poromagia

Kirjoittaja Aihe: T2 casual hunted-pakka  (Luettu 6288 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Fumba

T2 casual hunted-pakka
« : 30.12.06 - klo 22:04 »
Pakka siis perustuu Leyline of Singularityn ja Ravnican hunted-möllien synergiaan.

manat:
10 Island
8 Swamp
4 Underground River

voitto:
4 Hunted Horror
4 Hunted Phantasm
4 Leyline of Singularity

kontrolli:
4 Remand
4 Mana Leak
4 Sudden Death
4 Repeal

haku/nosto
4 Compulsive Research
4 Think Twice
2 Diabolic Tutor

Parannusehdotuksia otetaan vastaan. Selailin tuossa Guildpactin kortteja ja satuin huomaamaan tuon Leylinen. Pakka on siis viidessä minuutissa kasattu, eikä asioita ole mietitty kovinkaan pitkälle.
« Viimeksi muokattu: 02.01.07 - klo 16:12 kirjoittanut Fumba »

Poissa Omnicun

Vs: T2 casual hunted-pakka
« Vastaus #1 : 30.12.06 - klo 22:11 »
Ei isommin taida toimia, koska "legend-rule" listii vain samannimiset olennot, ja hunted-hemmot tuottavat nimettömiä olentoja... :P
« Viimeksi muokattu: 30.12.06 - klo 22:13 kirjoittanut Omnicun »

Poissa Fumba

« Vastaus #2 : 30.12.06 - klo 22:16 »
Olen saanut sellaisen kuvan, että joku nimi noilla olisi, mihin legend-rule toimisi. En sitten tiedä, näin minulle väitettiin.

Poissa one fool

« Vastaus #3 : 30.12.06 - klo 22:25 »
Itse tekisin pakasta puna-sinisen, ja vaihtaisin horrorit dragoneihin ja laittaisin sisään pyroclasmit.

Poissa Fumba

« Vastaus #4 : 30.12.06 - klo 22:31 »
Minä en kuitenkaan pelaisi. Ensinnäkin, Horror on kuningaslappu. Ensimmäinen vuoro -> Leyline aloituskädestä pöytään, swamp. Toinen vuoro -> swamp, Hunted Horror.

GG?

Pelaan myös toista U/R pakkaa tällä hetkellä. Viisaammat saattavat tajuta wantista, tiskinaluksesta tai avatarista, mikä pakka on kyseessä.
« Viimeksi muokattu: 30.12.06 - klo 22:36 kirjoittanut Fumba »

Poissa Fumba

« Vastaus #5 : 30.12.06 - klo 22:56 »
Eipä tällä paljon yhteistä Dragonstormin kanssa ole, muuta kuin Remandit ja Islandit. Sidetyksistä riippuen Mana Leakit. Dualeitakaan ei ole, kipuländitkin hakusessa vielä.
Muoks: vaikkakin ihan egonkasvatuksen vuoksi, pakka ei ole _koskaan_ kussut manaan.
« Viimeksi muokattu: 30.12.06 - klo 23:08 kirjoittanut Fumba »

Poissa Anssi

« Vastaus #6 : 31.12.06 - klo 02:57 »
Repeal syö iloisesti pahat kentaurit.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Hopo

« Vastaus #7 : 31.12.06 - klo 13:52 »
Repeal syö iloisesti pahat kentaurit.
Echoing Truth ehkä jopa pykälän verran paremmin.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa hall0n

« Vastaus #8 : 31.12.06 - klo 13:57 »
Echoing Truth ehkä jopa pykälän verran paremmin.

Mutta se ei olekaan T2-laillinen.

Mutta itse pakkaan vielä, miksei samantien tekisi tästä kolmivärisen? Kasual-puolellahan kaikki on sallittua ja Hunted Dragonin haste on kuulemma ihan hyvä juttu... Ja samalla saisi vielä enemmän mahdollisuuksia tuhota niitä vastustajan toksuja vaikkapa jo mainitun Pyroclasmin muodossa.

Poissa Fumba

« Vastaus #9 : 31.12.06 - klo 15:28 »
En viitsisi kusta manoja kolmeväriseksi, kun pakassa on jo paljon tuplacastereita, joista pakan toiminta riippuu. Hunted Horror, Hunted Phantasm, Leyline of Singularity ja Sudden Death. Kovin moniin dualeihin ei kuitenkaan ole varaa.

Muoks: Oho, pakassa vain 56 korttia. Pitääpä lisätä vaikka Diabolic Tutorit ja pari Sudden Deathia.
« Viimeksi muokattu: 31.12.06 - klo 15:31 kirjoittanut Fumba »

Poissa madhatter

« Vastaus #10 : 31.12.06 - klo 17:24 »
Kannataisiko lisätä vaikka 2xPoisonbelly ogre, mieti mikä combo hunted phantasmalin kanssa.Hoitelee myös tokenin kehittäjä pakat aika mallikkaasti, täysin aliarvostettu kortti.
« Viimeksi muokattu: 02.01.07 - klo 12:59 kirjoittanut madhatter »