Poromagia

Äänestys

Mitä mieltä olet Planar Chaoksesta?

Odotan sitä innolla, koska sinne tulee kaikki mauttomuudet.
Siinähän se. Setti muiden joukossa.
Mielestäni se on liian sekavaa. Siis WoG mustille?
Ihan ok. Voi tulla ihan hauskakin setti.
Setti on ihan p***a. Ei voi muuta sanoa...

Kirjoittaja Aihe: Planar Chaos Äänestys!  (Luettu 5188 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa papana

Planar Chaos Äänestys!
« : 03.01.07 - klo 21:49 »
Tälläiseen kysymykseen siis metsästetään vastausta. Ja tuon Spohjon Planar Chaos infon avulla voi olla helpompi vastata tähän, kiitos siis hänelle siitä. No niin sitten ei kuin vastailemaan. Katsotaan millaisia tunteita tämä uusi setti herättää. ;)
« Viimeksi muokattu: 04.01.07 - klo 21:55 kirjoittanut papana »
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa Fumba

Vs: Planar Chaos Äänestys!
« Vastaus #1 : 03.01.07 - klo 21:50 »
Settiä ei sitten voi haukkua ihan paskaksi?
Ei tuolla ole muuta mielenkiintoista avattavaa, kuin Damnation.

Paikalla Omnicun

« Vastaus #2 : 03.01.07 - klo 22:02 »
Settiä ei sitten voi haukkua ihan paskaksi?
Ei tuolla ole muuta mielenkiintoista avattavaa, kuin Damnation.
Ka eipä sitä vielä tiedä... ::)

Poissa Teroin

« Vastaus #3 : 03.01.07 - klo 22:10 »
Setistä tiedetään n. 25 korttia, ei siitä voi sanoa vielä mitään muutakuin että Damnation nostaa saletisti porukan kiinnostusta, kuten myös shiftatut Akromat sun muut. Itse toivon tasokkaita commoneita limitediä ajatellen. Limited kun vaikuttaa ainakin henkilökohtaisesti mielipiteeseen setistä enemmän kuin yksittäiset constructedpyssyt.
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa veijari

« Vastaus #4 : 03.01.07 - klo 22:11 »
Itse laitoin "Odotan innolla..." koska pelaan UR(tron) t2:ssa joten punainen mopo(jos tulee :P) ja akroma kuulostaisivat ihan kivoilta...

Poissa Snowman

« Vastaus #5 : 04.01.07 - klo 07:41 »
Itse odotan innolla, koska siinä näyttäis (toivottavast) tulevan kaikkee kivaa  ;D (Akroma, Damnation jne..)

Poissa hall0n

« Vastaus #6 : 04.01.07 - klo 10:46 »
Itse pistin tuon "liian sekava...", mielestäni Wogin olisi voinut jättää valkoisen omaksi, olisivat sitten vaikka antaneet sille mustalle Armageddonin :o. No muista tiedetyistä korteista sitten, mustan control-laput taas vaikuttavat täydeltä kuralta, ja suurin osa niistä onkin sitä, ainakin counterspellit. Valkoinen shokki on ihan mukava lisä, nyt voivat borossi miehet pelata 12 shockia(jos siltä tuntuu)! Mutta kun on tuosta mustasta wogista päässyt yli niin alkaa setti vaikuttamaan paljon mielenkiintoisammalta.

Poissa Snowman

« Vastaus #7 : 04.01.07 - klo 10:57 »
Itse pistin tuon "liian sekava...", mielestäni Wogin olisi voinut jättää valkoisen omaksi, olisivat sitten vaikka antaneet sille mustalle Armageddonin :o. No muista tiedetyistä korteista sitten, mustan control-laput taas vaikuttavat täydeltä kuralta, ja suurin osa niistä onkin sitä, ainakin Counterspellit. Valkoinen shokki on ihan mukava lisä, nyt voivat borossi miehet pelata 12 Shockia(jos siltä tuntuu)! Mutta kun on tuosta mustasta wogista päässyt yli niin alkaa setti vaikuttamaan paljon mielenkiintoisammalta.

Valkoinen ei muuten saa Shockia vaan Strafen

Poissa hall0n

« Vastaus #8 : 04.01.07 - klo 11:00 »
Mtgsalvationissa sanottiin että saa molemmat, mutta ei kai sielläkään kaikki ole totta :o. Luoja tietää kun pilviä siirtää.

Poissa SnowCrow

« Vastaus #9 : 05.01.07 - klo 22:04 »
Mtgsalvationissa sanottiin että saa molemmat, mutta ei kai sielläkään kaikki ole totta :o. Luoja tietää kun pilviä siirtää.
MTGSalvationissa sanottiin, että PC:ssä ei tule olemaan valkoista Shockia, vaan valkoinen Strafe.

Poissa Preacher

« Vastaus #10 : 06.01.07 - klo 00:51 »
Missä on "evvk"-vaihtoehto?
Tule tutustumaan aidon ja alkuperäisen MtG:n pariin Helsiniki Oldschool MtG 93/94-ryhmään: https://www.facebook.com/groups/1136687683129798 :)