Poromagia

Kirjoittaja Aihe: T2 Polymorph.deck  (Luettu 4584 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Fumba

T2 Polymorph.deck
« : 07.01.07 - klo 16:29 »
Olen aina jotenkin pitänyt Oathin perusideasta, mutta kun Oathin budjettiversiokin on liian kallis minulle.
Tällä pakalla on siis periaatteessa sama voittomekaniikka, vaikka sen toteutus onkin Standardissa hieman erilainen.
Ensin tehdään Sproutilla token, jonka jälkeen se ammutaan Polymorphilla. Sitten etsitään pakasta joku lentävä liha ja sitten ajellaan voittoon. Näin siis ihannetapauksessa.

Tämä on huono pakka, en jaksa koota. Sama pelata Polymorphien tilalla 4 x SSS ja ajella voittoon.

Manat:
4 Yavimaya Coast
10 Forest
8 Island

Lihat:
1 Akroma, Angel of Wrath
1 Razia, Boros Archangel
1 Simic Sky Swallower

Tokenit ja varsinainen "combo":
4 Sprout
4 Polymorph

Counterit:
4 Voidslime
4 Cancel
4 Remand
3 Repeal

Nosto:
4 Compulsive Research
4 Think Twice

Nopeutus:
4 Search for Tomorrow (jotain parempaa?)

Yht. 60

SB:
4 Bound/Determined
3 Trickbind
4 Tormod's Crypt
4 Shadow of Doubt
« Viimeksi muokattu: 08.01.07 - klo 16:36 kirjoittanut Fumba »

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: T2 Polymorph.deck
« Vastaus #1 : 07.01.07 - klo 17:49 »
Minusta search for tomorrow on hyvä, suspendinsa takia, ainakin näin casualissa se aloitus kädessä mahdollistaa "riski" kädellä aloituksen, eli että käsi näyttää muuten hyvältä paitsi ländejä liian vähän, searchin kun saat suspendiin jo yhdellä manalla, ja sitten voi toivoa ja rukoilla että seuraava nostokin antaisi vielä ländin (mutta ei se kuitenkaan koskaan tule :P ), ja sitten sieltä suspendista jo tuleekin lisää ländiä tiskiin... Toki kovastihan noita länditutoreita jaloilla käytellään, mutta varsinkin kun ollaan casual puolella, lähtisin itse koittamaan noita.

Muuten tuo näyttää minusta hyvälle, vai olisiko noita counttereita jo pikkuisen liikaakin? Jos osan vaihtaisi jonkunlaiseen bounceen, jos jotain tavalla tai toisella pääsee tiskiin/livahtaa ohi...