Poromagia

Kirjoittaja Aihe: U/R Pakka casual peleihin  (Luettu 5036 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zilec

U/R Pakka casual peleihin
« : 09.02.07 - klo 19:50 »
Moro.
Tässä casual peleihin olen miettinyt tälläistä sini puna pakkaa.Tarkoitushan nyt ei ole tehdä mitään Über pakkaa,
mutta hyviä ehdotuksia otetaan kuitenkin vastaan.Kaikkia kortteja minulla ei vielä ole tästä pakasta siksi onkin hyvä kysyä nyt parannus ehdotuksia.
Mutta tässä lista:

Manat
9 Mountain
8 Island
4 Izzet Boilerworks
4 Rite of Flame
1 Ravaged Highlands
yht.25

Poltto
4 Lightning Bolt
4 Lava Spike
4 Incinerate
2 Fireball
yht.14

Counterit
4 Power Sink
4 Counterspell
yht.8

Muut siniset
2Boomerang
2Unsummon
2 Merchant Scroll(Homelands 8))
yht.6

Creaturet
2 Izzet Guildmage
2 Wee Dragonauts
1 Jiwari, the Earth Aflame
2 Djinn Illuminatus
2 Mahamoti Djinn
 yht.9

yhteensä kortteja on 63,eli pari pitäisi saada pois.
Olen tässä miettinyt paria asiaa:pitäisikö ländejä lisätä,Tekeekö tuolla Kumanolla mitään,Pitäisikö Jiwareita pitää enemmän,Tai poistaa Blazet vaikka aika hyvin toimivat lopetus korttina ja Seething Songin kanssa,Tai olisiko Tibor and Lumia mitään tai Spellweaver Helix(Vaikka Sorceryjen määrä on hyvin pieni) vai ehkä Latulla, Keldon Overseer Ja myös Pardic Firecatit ja Flame Burstit kuulostavat mukavilta samoin kuin Kamahl, Pit Fighter.
Ehdotuksia otetaan vastaan.

-Zilec
« Viimeksi muokattu: 11.02.07 - klo 20:46 kirjoittanut zilec »
Katti keräilijä.
Tämän foorumin epävirallisesti pässein ihminen.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: U/R Pakka casual peleihin
« Vastaus #1 : 09.02.07 - klo 20:46 »
Näin nopeana vastauksena, ota 2 Blazea pois... tai vaihda ne Fireballeiksi, jotka ovat todella hyviä esim: toksu armeijaa vastaan, tai 10 manalla teet jo 4 damaa kahdelle targetille...
Eli jos Blazet oiskin Fireballeja niin ota tuo kumano pois, itse asiassa ota kumano joka tapauksessa pois...

Ja sitten 3 ländiä lisää tai sitten kaikki djinnit pois, et saa niitä ikinä castittua, vaihda myöskin powersinkit vaikka Rune Snageihim ja Unsummonit vaikka Boomerangeihin.

Poissa zilec

« Vastaus #2 : 10.02.07 - klo 22:46 »
Lista muokattu.Kiitos cosmiselle tuosta Fireball ehdotuksesta en tiennyt edes että tuollaisia oli olemassa.Lisäsin yhden ländin mutta en näe syyttä ottaa niitä enempää.
En kuitenkaan aijo vielä ottaa Djinnejä pois koska niistä voi olla hyötyä pelin loppu puolella.Kaksi Unsummonia vaihdoin Boomerangeihin koska permanentin palautusta en niin paljon tarvitse.
Otin Kumanon pois samoin kuin kaksi Blazea ja toisten blazien tilalle otin Fireballit.Tällä hetkellä pakassa näyttää olevan aika vähän polttoa joten parannus ehdotuksia otetaan vastaan.

Katti keräilijä.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
« Vastaus #3 : 11.02.07 - klo 18:53 »
No, jos et kerran ota djinnejä pois, lisää sitten 2 ländiä (1 boilerworks ja 1 minkä parhaaksi näet(mitä omistat) ja 2 izzet signettiä, niin sinulla on paremmat saumat saada ne pelattua + saat lisää ruokaa fireball finishaukseen + signetit helpottavat mukavasti kaikissa multicolor spelleissä. Tai sitten voisi myös kokeilla ottaa seething songit pois, eikä laittaa signettejä vaan laittaa 4x rite of flame. Onhan seething song hyvä, mutta ei oikein täsmä spelli mahamoti djinnin peluuseen + muutenkin alussa rite of flamet eivät anna "liikaa" manaa ja viimeinen antaa jo ihan kunnolla + djinn illuminatuksella on kivempi replicoida ritejä kuin songeja. Myös tuo Jiwari tykkää manasta.

Ja itse nostaisin fireballit neljään. Silloin niitä voisi alussa pelata poistamaan vaikka kaverin parit 1 toughness ukot + jäisi silti vielä pallo finishaukseen.

Mutta itse siis pelaisin 22-24 ländiä ja 4x jotain mana boostia.

Ja jos fireball oli sulle uus, niin katseles gathererista punaisa X damage spellejä. Niitä on nimittäin aika monia erilaisia joista melkein mikä tahansa tekee ainakin casualissa blazen turhaksi. :) Ei ehkä tätä pakkaa varten, mutta ihan vaan tulevaisuutta ajatellen :)

Poissa zilec

« Vastaus #4 : 11.02.07 - klo 20:49 »
Siis kyllä minä tiesin kaervek's Torchit,disintegratet ja demonfiret,mutta fireball oli ihan uus juttu.
seething songit voisi vaihtaa rite of flameihin ja ottaa niitä neljä.Voisin lisätä vielä yhden izzet boilerworksin voisi lisätä samoin kuin yhden ravaged highlandsin.Yhden ween voisin tiputtaa pois mutta siltikin kortteja on liikaa enkä keksi mitä poistaa.
Katti keräilijä.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
« Vastaus #5 : 11.02.07 - klo 21:55 »
Elä nyt ravagedia pelaa, pelaa enemmin vaikka coldsnapin tai (en muissa missä muussa sarjassa ne oli) niitä täpissä peliin tulevia GR ländejä... Ja vaihda nuo powersinkit joihinkin parempiin 1-2cc counttereihi... ja jos oikein laskin tuossa on 2 korttia liikaa, ota vaikka 2 lava spikeä pois (ja ne 2 mitkä jää jälelle vois vaihtaa vaikka shockeihin, tai fire/ice)