Minä pile shuffletan aina pakanrakennuksen jälkeen, siis kun kortit ovat järjestyksessä. Joskus teen sen ilman landejä ja sitten lopuksi sidetän ne sisään mahd. tasaisesti (landit olen sekoittanut ensin keskenään). Sen jälkeen ja muuten side shufflella vaan menemään.
Ja eikö täällä kukaan harrasta sitä, minkä minäkin opin jo pelikorteilla kauan sitten? Eli pakka toiseen käteen ja osa aina tiputetaan toiseen käteen, niin että ne kortit, jotka olivat ensin päällä ovatkin hieman alempana jne. Toivottavasti joku ymmärtää mitä minä tarkoitan.. Se on mielestäni hyvinkin lempeä tapa, sillä reunat ei hankaa eikä kortit taitu, vaikka käytänkin aina shieldejä. Niin että tätä käytän sekaisin side shufflen kanssa. Kyllä yleensä on hyvin kortit sekaisin.
Tarpeeksi kauan kun on sekoittanut niin ei voi muuta todeta kuin että ei se pakka sekoittamisella parane. Silloin on sekoittanut liikaa kun kortit ovat järjestyksessä

EDIT: Nastaboi näyttääkin jo kuvailleen aikaisemmin yllä mainitsemani sekoitustavan.