Olen pahoillani duracel, mutta tuo ei selkeyttänyt hakemaani vastausta minun kannaltani pätkääkään. Olen kuullut tuon trample-säännön useaan kertaan, mutta aina siitä jää jotain puuttumaan ja tällä kysymykselläni pyrin hakemaan sitä puuttuvaa vastausta. En ymmärrä, kuinka vaikeaa on vain vastata esimerkiksi näin:
duracel:
a) 0
b) 0
c) 4
Wall of Glareen pitää laittaa vain sen toughnessin verran vahinkoa (tai vähemmän, jos siihen on jo aikaisemmin tehty vahinkoa) ja loput menevät pelaajaan. Jos yhden creaturen vahinko riittää tappamaan seinän, menee muiden creatureiden vahinko pelaajaan, ellet erityisesti halua tehdään Wall of Glareen ylimääräistä vahinkoa.
Tai sitten näin.
duracel:
a) 11
b) 15
c) 19
Wall of Glareen pitää laittaa vain sen toughnessin verran vahinkoa (tai vähemmän, jos siihen on jo aikaisemmin tehty vahinkoa) ja loput menevät pelaajaan. Jos yhden creaturen vahinko riittää tappamaan seinän, menee muiden creatureiden vahinko pelaajaan, ellet erityisesti halua tehdään Wall of Glareen ylimääräistä vahinkoa.
Jos olisit antanut jomman kumman noista vastauksista, niin kaikki olisi minulle selvää sen jälkeen, mutta ei. Piti vain antaa se JÄLKIMMÄINEN sanallinen selitys, joka ei auttanut yhtään. Nyt ymmärrät duracel (toivon), minkälaista vastausta haen, joten haluaisin sinun vastaavan vielä kerran, että miten noissa tilanteissa käy. Käykö siinä näin...
a) 0
b) 0
c) 4
...Vai sitten näin...
a) 11
b) 15
c) 19
Kiitän.