Kai sellasen voisin vaikka minä järkätä. Viimeksi käytimme jotain random kannua, kun järjestelimme kuka pelaa ketäkin vastaan yms yms. Silloin kyseltiin, että miksikös sitä ei voitu hoitaa tuolla foorumin virallisella kavanalla kun sielä on muutenkin niin hiljaista. Eli voisimme siis käyttää tuota kanavaa pelatessamma eli #vaihdetaan.net. Minulle ei käy välttämättä ensi vkl, mutta huominen - perjantai käy hyvin. Eli heittäkääs omia ehdotuksia mikä noista päivistä kävisi parhaiten. Kellonaika voisi olla vaikka ~17-00 - 21.00 ja kierroksia voidaan pelata niin paljon, kun pelaajat haluavat ja voitaisiin pelata vaikka Swissillä ja sen jälkeen Single Elimintella. Myöskin parempia vaihtoehtoja voi heittää jos haluaa.
Myöskin yleisö voi äänestää pelataanko Legacyä/Standardia/Extendediä/Vintagea. Itse äänestän Legacyä o/. Tärkeää olisi myös saada paikalle joku Judge joka jaksaa/kestää kuunella pelaajien sääntökysymyksiä. Myöskin tarvii päättää, mitä tehdään jos MWS tilttaa. Otetaanko uusi peli vaiko tasapeli? yms. Jos joku muu haluaa tämän järjestää niin ilmoittautukoon. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan!
Ja jäi varmasti paljon asioita ilmoittamatta ja olisi mukavaa jos keksitte jotain kysyttävää yms. Harmittelen myös kieliasua ja mahdollisia typoja.
Pelaamisen iloa kaikille!