Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kaksi goblin kingiä ja bonukset!  (Luettu 4146 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

NESKOLA

Kaksi goblin kingiä ja bonukset!
« : 21.03.07 - klo 16:19 »
oli siis jos on kaksi Goblin Kingiä pöydällä antaako ne toisilleen bonuksia?

Poissa Polari

Vs: Kaksi goblin kingiä ja bonukset!
« Vastaus #1 : 21.03.07 - klo 16:44 »
Kyllä antavat - Goblin Kingin tekstissä "Other Goblins" koskee kaikkia creatureja joiden tyyppi on Goblin ja jotka eivät ole kyseinen otus itse, mikä täsmää myös muihin Goblin Kingeihin.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

NESKOLA

Vs: Kaksi goblin kingiä ja bonukset!
« Vastaus #2 : 21.03.07 - klo 16:48 »
mutta goblin king ei ole goblin vaan lord!

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Kaksi goblin kingiä ja bonukset!
« Vastaus #3 : 21.03.07 - klo 16:59 »
Kyllä on. Errata on keksitty, tsekkaa vaikka oman postauksesi linkistä 9E Goblin King.

1RR
Creature - Goblin Lord
P/T:    2/2
Rules Text (Oracle):    Other Goblins get +1/+1 and have mountainwalk.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

NESKOLA

Vs: Kaksi goblin kingiä ja bonukset!
« Vastaus #4 : 21.03.07 - klo 17:21 »
Sitten mun kaverilla on virhe painos. Siinä lukee vaan lord!

Poissa duracel

Re: Kaksi goblin kingiä ja bonukset!
« Vastaus #5 : 21.03.07 - klo 17:40 »
Se ei ole virhepainos, onpahan vain joku errataa edeltävä versio. Vanhojen korttien creature typet ja muutenkin tekstit kannattaa tarkistaa gatherer.wizards.comista.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Jetch

Vs: Kaksi goblin kingiä ja bonukset!
« Vastaus #6 : 22.04.07 - klo 23:50 »
Anteeksi nostaminen, mutta kummaksi goblin kingi lasketaan, kun itselläni on 7th editionin. Että mennäänkö uusimman mukaan jossa lukee creature - goblin lord vai vanhempien creature - lord?
Itseäni vaivaa tämä kysymys ja vain suora vastaus rauhoittaa mieleni. Kiitos jo entuudestaan.

Poissa Polari

Vs: Kaksi goblin kingiä ja bonukset!
« Vastaus #7 : 23.04.07 - klo 01:08 »
Lyhyt vastaus: Mennään uusimman mukaan jossa lukee Creature - Goblin Lord.

Kaikki kortit pelataan niiden Oracle wordingin mukaan, joka löytyy esim. Gathererista ja joka lähes kaikille korteille on sama kuin kortin uusimman painoksen teksti. Voit vaikka itse tarkistaa asian linkistä Goblin King - 9th Editionin Kingiinhän se täsmää. Kortit joissa Oraclen teksti eroaa uusimmasta painetusta taitavat kaikki olla joko painovirheitä (esim. Oboro Envoy), korjauksia joilla kortti saadaan toimimaan "oikein" myös hämärissä kulmatapauksissa (Penumbra Spider) tai päivityksiä kortteihin joiden painohetkellä säännöt ovat toimineet eri tavalla (Armor of Thorns).

edit - Penumbra Spider näemmä pistettiin kokonaan uusiksi Future Sightin päivityksen yhteydessä, ja ero painettuun korttiin onkin aika paljon enemmän kuin muutama sana. Enpä ihan heti keksi toista kunnollista esimerkkiä, joten olkoon.
« Viimeksi muokattu: 23.04.07 - klo 01:11 kirjoittanut Polari »
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)