Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pisin MTG pelisi  (Luettu 14173 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Janne:)

Vs: Pisin MTG pelisi
« Vastaus #30 : 29.04.07 - klo 23:09 »
parisen tuntia kaksin pelinä.
ja jos on kunnon lössi pelaamassa niin jonkun verran kauemmin :-'

Poissa Pess1

« Vastaus #31 : 26.05.07 - klo 20:39 »
suurin piirtein 2,5 tuntia kestänyt kaksinpeli casual-pakoilla. molemmat jyrsi Shockeilla/Dark Banishingeilla/yms kaverin elukoita pois, ei päästy hyöksimään, ja aina hirvee Feldon's Cane/Reclaim spämmi. lopuks sain viimeinkin 14:n pojon Blazen heitettyä kaverin naamaan, ja peli loppu siihen.

Poissa Rancid-

« Vastaus #32 : 26.05.07 - klo 23:40 »
SM-kisojen 2005 quarteri Marko Ukskoski vs. Jarkko Laaja. Enough said.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Wrakis

• Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
« Vastaus #33 : 04.06.07 - klo 21:29 »
Jaa. Pisin pelin on sellainen 2 h 50 min. Ja se oli sitten moninpeli. Meitä oli muistaakseni kuusi pelaajaa. (ja minä olin kolmas siinä pelissä)
Kaksin peleissä pisin oli 1h 30 kun tuli patti tilanne. Peli päättyikin sitten siihen, kun kaverini "söi" minun kaikki olentoni pöydältä, kun hän sai Sudden Spoilingin käteensä.

Poissa BeerForDinner

« Vastaus #34 : 14.07.07 - klo 02:11 »
U/W Control vs. U/W Control

~3 tuntia itse peli, puolen tunnin ruokatauko molemmilla pelaajilla välissä (lue: taktikointitauko)

Massamurhausmoninpeli (muistaakseni 6 pelaajaa mukana)

~4,5 tuntia, ei mitään lisäelämiä eikä mitään, mutta oman hidasteluni muistan laittaneeni surkean alun piikkiin, pelasin muistaakseni jonkinsortin Enchantressia

Siinä pari muistoa, onhan noita toki enemmänkin.

EDIT: Niin, kuuluuhan noihin aikoihin jutteluakin, ei mitään hc-pelaamista koko ajan. Hyville vitseille ehti nauraa kymmeniäkin minuutteja ennenkuin peliä saattoi jatkaa. ;)

Poissa Jove

« Vastaus #35 : 24.12.07 - klo 13:29 »
Kavereiden kanssa keskellä yötä pihasaunan tiloissa pelattu 2 vs 2 peli venyi yli 4 tuntiseksi.
Enimmäkseen sen takia että pelissä oli eniten käytössä perus mättö creature type pakat, eli kaikilla iso armeija pelissä, eikä ratkasevaa hyökkäystä uskaltanu tehdä.
hauskuutta lisäsi se että vastustajalla oli Teferi's Moat ja meillä ei mitään enchantmentin tuhousta :D eli iso fungus armeija ei edes yrittänyt liikkua.
Tosin se tiesi sen että vastustajalla olisi ollut työ puskea ison saproling/fungus armyn läpi, kun ne oli pelkkiä blockijoita.

Poissa Saletri

• Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Only in Ravnica do the wolves watch the flock.
« Vastaus #36 : 25.12.07 - klo 19:17 »
Itse olin pelaamassa tuossa Joven kuvailemassa pelissä, se taitaa kyllä olla munkin osalta pisin peli. En kyllä edes muista miten se peli sitten loppujen lopuksi päättyi.
Pitkiä kaksin pelejäkin on tullut pelattua, joista parhaiten on jäänyt mieleen peli, jossa itse pelasin Selesnya pakallani ja vastustaja oli mukavasti meikäläiseen nähden alakynnessä, kunnes vastustaja pelasi peliin Magus of the Moatin. Ja mikä oli hauskaa, niin kummallakaan ei ollut lentäviä pelissä... Ja peli venyi. Tuotakaan en kyllä muista, että miten peli sitten siitä eteni, paitsi itse kasvattelin saproling armeijani kyllä hyvin massavaksi  :D

Poissa Jove

« Vastaus #37 : 28.12.07 - klo 16:16 »
Itse olin pelaamassa tuossa Joven kuvailemassa pelissä, se taitaa kyllä olla munkin osalta pisin peli. En kyllä edes muista miten se peli sitten loppujen lopuksi päättyi.

Sehän menikin niin että tajuttiin sit et pelissä oli Thallid Germinator ja iiiiso läjä sparolinggeja. Niillä sit buustattiin Eternal Dragoniä ja voitto tuli ;)

Poissa OCS

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "Voittajat eivät huijaa, eikä huijaajat voita"
« Vastaus #38 : 06.01.08 - klo 22:48 »
Yksi kolmin peli kesti kesällä yli 3 tuntia.
Voitin sitten lopuksi pelin, kun ite oli vähän eka gainannu lifeä yli 300 pistettä ja sain mukavasti cretuilla hyökättyä... Pelin ongelma oli siinä, ettei kukaan voinut tappaa toisten crettuja, kun väreinä oli itelläni mono-vihreä, vastustajilla viher-valkoinen ja viher-sininen. Ja kaksi omaa Spore Floweria pitivät mukavasti "puolustusta" ^^
Megazone nick: Omnislash
Rank: Officer Candinate
Hi-Score: 27050
Hi-Accuracy: 100%

Poissa skellu

« Vastaus #39 : 16.02.08 - klo 21:35 »

Löytyykös noista efekteistä listaa mistään?
[/quote]

Itsekin olen tuota efektilistaa metsästänyt pitkään nollamenestyksellä. Linkkiä kehiin jos joku tietää!

Poissa Mäntysuopa

« Vastaus #40 : 17.02.08 - klo 03:00 »
Mitäs tässä... Noin neljän tunnin peli vedettiin lähiaikoina kaverin luona. Aloitettiin 30:stä lifesta ja peli vierasvoittoon 50:llä lifella.
He's smart for a finnish soap. He can do two things: wash and wash.

Poissa Chaosworm

« Vastaus #41 : 26.03.08 - klo 15:59 »
Jokunen päivä sitten kaksipäinen vs kolmipäinen jättiläinen:

- Minun controllipohjainen saksalainen highlanderi
- Veljeni monomusta controlli

VS:

- Kaverin sliveri
- toisen kaverin ninja
- ja kolmannen Azoreus, melkein valmispakka.

Pari tuntia varmaan kesti.

Tilanne oli aika alusta asti tällainen:
Veljellä flipattu Kuon, Ogre Ascendant ja Night of Soul's Betrayal.

Sitten azureuskaveri pyöräyttää infinitelaiffinsa, ja tappokeinona suunnitteilla se, että kaverit dekkaa hengiltä normikokoisilla pakoillaan kun minulla on highlanderi.

Yllättävän vähän nousee minulle controllointia, ja kun ninjakaveri pelaa Forced Fruitionin, ja minulla kädessä ainoana counterspellinä Frazzle. Alkaa vähitellen tilanne näyttää siltä, että veli dekkaa hengiltä, eikä tehoton highlanderi pärjää yksikseen kolmelle melko tehokkaalle aggrolle (Azoreusta lukuunottamatta). Vaikka Sliveri scooppasikin, päätin, että kotko nostetaan 14 korttia ja palautetaan fruitioni käteen jollain enchantmentillä ja Cut the Earthly Bondilla. Cutti vaan syö Cancelin, ja jouduin counteroimaan sen ja sitten nostamaan vielä uudet kortit.

Peli onnistui loppumaan siihen, että veli laskee ninjatyypin pakan (jossa oli yllättävän paljon näköisesti kortteja) ja saa tulokseksi 17. Minulla 11, ja scooppaan.

Kolmesti nostin 7 korttia, ja sen lisäksi aina vuoron alussa. Ja 100-kortin pakka päätyy 11 korttiin. Melko pitkä peli...

EDIT: Joo, kiitos enpä muistanut
« Viimeksi muokattu: 28.03.08 - klo 18:37 kirjoittanut Chaosworm »
aka. Awaclus

Poissa FreakyM

« Vastaus #42 : 22.05.08 - klo 03:26 »
Pisin pelini, tuossa pääsiäisen tienoilla casuaalia Jyväskylässä. En muista mitä pakkaa vastustaja käytti, mutta homma meni siihen että minulla 1 life, vastustajalla 520~ beacon of Immortalityjen takia. Molemmilla pakassa jäljellä yksi kortti, vastustaja aloitti ja olisi siis häviämässä, ellei se pirun beacon hyppäisi aina pakkaan. Tietenkin olin laskelmoinut tämän suunnitelmiini, ja tiesin että hän tulisi toiseksiviimeisellä vuorollaan pelaamaan Beaconin, ja viimeinen counterspellinihän minulla oli valmiina..
..vaan kun en tiennyt että hänellä olikin beaconeja pakassa kaksi.

Lähemmäs kolme tuntia tuo matsi taisi kestää, ja päättyi lopulta siihen että deckauduin =D
"Elf dekki heikkous on jos tappaa kaikki sen creaturet se on ihan paska."

<@luma> miulle laittoi että kiinnostaa "2 Ruahjand, 1 Yavuni Coat, viitsik' olla niin ystävällinen"

Poissa GrandLux

« Vastaus #43 : 06.10.08 - klo 02:45 »
Kuuden hengen Emperor moninpeli joskus Mercadian masquesin aikoihin.

Hiukan muutetuilla säännöillä:
Isommat pakat, enemmän lifeä, ötöjen sendimistä kaverille muuteltu ym.

Jostain saimme tämmöisen helkkarin (hyvän) idean kasata laajin matsi koskaan
yhdelle viikonlopulle siinä oluen tuhoamisen oheella.

Tämä yksi ja ainut matsihan kesti sen reippaat 5 tuntia, räyhäten sääntöongelmista suurimmaks osaks.
Joku selväpäinen ja kovahermoinen tuomari-guru olisi saanut heti paikan, tietenkin vaarallisen työn lisällä.