Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Block + Sacrifise?  (Luettu 3429 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MasterOfPuppets

Block + Sacrifise?
« : 10.05.07 - klo 18:41 »
Eli täs kavereiden kans ihmeteltiin että pystyykö Mindlash Sliver blockkaamaan ja sitte sacrifoimaan siten ettei tule damagea minulle vaikka se kuoleekin blokatessa?


Kiitoksia etukäteen!

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Block + Sacrifise?
« Vastaus #1 : 10.05.07 - klo 22:14 »
Lyhyt vastaus: kyllä voi (ylimääräiset trample-vahingot kyllä tulevat läpi)

Pitkä vastaus:
Voit blokata Sliverilläsi ja uhrata sen joko ennen vahinkoja (declare blockers stepissä) tai silloin kun damaget ovat stackissa jolloin sinun Sliverisi tekee myös vahinkoa hyökkääjälle. Jos uhraat sen damaget stackissa tulee myös vähemmän mahdollista trample-vahinkoa.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa duracel

Re: Block + Sacrifise?
« Vastaus #2 : 11.05.07 - klo 01:24 »
Combat damage tuntuu olevan vielä yksi niistä asioista, joista voisi kirjoittaa oman sääntökouluosansa. Sellainen on tulossa kunhan ehdin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!