Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2285209 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Genesis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8340 : 24.11.17 - klo 01:51 »
en viitti potkia kuollutta horsee. kunhan totean että tulee mieleen eräs mies, joka sanoo mulle että minä olen yhteiskunnan alinta paskaa, ja sitten jos edes indikoin, että pahoitin mieleni, hän sanoo, että julisti vain faktoja. (... tämä on myös esimerkki siitä, kuinka voitte hankkiutua toisesta ihmisestä eroon kertomalla hänelle "faktoja")
tuo jos mikä on vittuilua minun kirjoissani. jonkun toisen näkökulmasta se on tietysti "ystävällistä liekinheittoa"


/* ja voimme myös alkaa kinastelemaan siitä, onko raiskaus oikeasti raiskaus, vai oliko se vain vahinko, jossa uros/naaras vahingossa työntyi naaraaseen/urokseen, koska ei osannut ohjata itseään, eikä tiennyt, mitä vittua tapahtuu. niin... */sarkasmi.

omat vitutuksenaiheet
(click to show/hide)

Se kuka sanoo että henkilö x on "yhteiskunnan alinta paskaa" kertoo jo paljon henkilöstä kuka sanoo näin. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa? Jos miehellä on hakusessa niin pahasti minne tulikeppi menee niin silloin on syytä jo hakeutua hoitoon sen myötä. Ehkä ongelma tasapainoelimessä? Sossuun voin samaistua, saat veronpalautuksia = saat saman verran vähemmän toimeentulotukea. En ois halunnutkaan ostaa joululahjoja. Yliarvostettuja muutenkin moiset ja joulupukki?

Yksin on hyvä. Joskus parempi kahdestaan. Nyt parempi yksin. Hienoa että polvi kunnossa :)

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8341 : 24.11.17 - klo 18:09 »
Se kuka sanoo että henkilö x on "yhteiskunnan alinta paskaa" kertoo jo paljon henkilöstä kuka sanoo näin. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa? Jos miehellä on hakusessa niin pahasti minne tulikeppi menee niin silloin on syytä jo hakeutua hoitoon sen myötä. Ehkä ongelma tasapainoelimessä? Sossuun voin samaistua, saat veronpalautuksia = saat saman verran vähemmän toimeentulotukea. En ois halunnutkaan ostaa joululahjoja. Yliarvostettuja muutenkin moiset ja joulupukki?

Yksin on hyvä. Joskus parempi kahdestaan. Nyt parempi yksin. Hienoa että polvi kunnossa :)

Ei, polvi ei ole kunnossa. On häveliästä rampata pari kilsaa paikkaan jonne haluaa mennä.
Voit toki ylistää sitä miestä ja haukkua mut maahan jos haluat.
Mua ei kiinnosta. Mutta yritä tehdä se varovaisesti, koska olen tikittävä aikapommi.
« Viimeksi muokattu: 24.11.17 - klo 18:18 kirjoittanut yeou »

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8342 : 27.11.17 - klo 07:43 »
Melkein 20 vuotta olen ollut aktiivinen toimija Suomen Magic-piireissä, mutta enpä ole koskaan nähnyt niin paljon vihamielistä asennetta naisia kohtaan kuin tässä viime kuukausien aikana. Ihan uskomatonta, että tässä Sprankle-keskustelussakin itse asia hukkuu siihen että eräät keskustelijat eivät vaan vahingossakaan halua tuomita häiriköitä.

Pitäkää fooruminne. Jos joku kaipaa mua tuomariasioissa, niin tietänette mistä minut tavoittaa. Mä lähden nyt aluksi muutaman kuukauden partis-lomalle.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Rhianne

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8343 : 27.11.17 - klo 08:49 »
Melkein 20 vuotta olen ollut aktiivinen toimija Suomen Magic-piireissä, mutta enpä ole koskaan nähnyt niin paljon vihamielistä asennetta naisia kohtaan kuin tässä viime kuukausien aikana. Ihan uskomatonta, että tässä Sprankle-keskustelussakin itse asia hukkuu siihen että eräät keskustelijat eivät vaan vahingossakaan halua tuomita häiriköitä.

Pitäkää fooruminne. Jos joku kaipaa mua tuomariasioissa, niin tietänette mistä minut tavoittaa. Mä lähden nyt aluksi muutaman kuukauden partis-lomalle.

Ymmärrän harmisi, sillä uusinkin ketju täyttyi paskaan eikä keskustelusta kyllä paljon mitään järkevää jäänyt. Haluaisin kuitenkin muistuttaa, etteivät kaikki sinun kanssa eri mieltä olevat ole seksistejä eikä kiusaaminen ole mikään sukupuoliasia. Tässä keississä Jeremyn uhreja on tullut esille niin miehiä kuin naisia, enkä partiksen ketjustakaan naisvihaa huomannut vaikki muuten iso osa kommenteista onkin ala-arvoisia.

Poissa l4hlborg

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8344 : 27.11.17 - klo 09:09 »
Melkein 20 vuotta olen ollut aktiivinen toimija Suomen Magic-piireissä, mutta enpä ole koskaan nähnyt niin paljon vihamielistä asennetta naisia kohtaan kuin tässä viime kuukausien aikana. Ihan uskomatonta, että tässä Sprankle-keskustelussakin itse asia hukkuu siihen että eräät keskustelijat eivät vaan vahingossakaan halua tuomita häiriköitä.

Pitäkää fooruminne. Jos joku kaipaa mua tuomariasioissa, niin tietänette mistä minut tavoittaa. Mä lähden nyt aluksi muutaman kuukauden partis-lomalle.

Ymmärrän harmisi, sillä uusinkin ketju täyttyi paskaan eikä keskustelusta kyllä paljon mitään järkevää jäänyt. Haluaisin kuitenkin muistuttaa, etteivät kaikki sinun kanssa eri mieltä olevat ole seksistejä eikä kiusaaminen ole mikään sukupuoliasia. Tässä keississä Jeremyn uhreja on tullut esille niin miehiä kuin naisia, enkä partiksen ketjustakaan naisvihaa huomannut vaikki muuten iso osa kommenteista onkin ala-arvoisia.

Kyse on ollut vähemmän "vitun naiset"-tyyppisistä kommenteista kuin yleisestä asenteesta. Viime keskustelussa mm. päätettiin, mitä mieltä naiset saa olla mistäkin ja todettiin, ettei naisten näkökannalla naisten asemasta ole mitään väliä. Jos nykyistä keskustelua tarkastellaan tämän linssin läpi, voi rakenteellista seksismiä nähdä. Ja olihan siellä tää perinteinen "se pukeutu seksikkäästi, sai siks paljon huomioo" herkku.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8345 : 27.11.17 - klo 09:14 »
Luulin oikeasti hetken, että vhirvelä oli jonkunlainen skene-anomalia mutta näitähän piisaa. Stupid me.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Wiszz

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8346 : 27.11.17 - klo 10:55 »
Foorumi ja sen käyttäjät tällä hetkellä keskustelussa valitusta puolesta riippumatta. Parin kuukauden partisloma kuulostaa jo sivustaseuraajanakin ihan hyvältä

Poissa Peikko

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8347 : 27.11.17 - klo 11:30 »
Foorumi ja sen käyttäjät tällä hetkellä keskustelussa valitusta puolesta riippumatta. Parin kuukauden partisloma kuulostaa jo sivustaseuraajanakin ihan hyvältä

Mmmhmm. Popcornin jatkuva kittaaminen alkaa jo näkyä vyötäröllä. :(

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8348 : 28.11.17 - klo 12:30 »
https://yle.fi/uutiset/3-9951350
Jakakaa. Kaikenlaista paskaa tapahtuu Suomessakin, ja tärkeintä on se että asiasta ollaan tietoisia.
-Sitten on se että net neutrality on vaarassa vähintäänkin yhdysvalloissa.
-Ennen kuin masennuslääke liusuu kokonaan pois päältä, haluaisin kysyä: miten raiskaajilla voi seistä siinä tilanteessa?
Onko toisen ihmisen satuttaminen tosiaan niin hauskaa joidenkin mielestä? Tämä on yksi niistä asioista joita en ymmärrä.
-Talouspaperi loppuu ennen perjantaita, jolloin pitäisi tulla rahaa. minä ELÄN talouspaperista ja teestä.
-Sossuaika viikon päästä...
-0,66 + 40 snt pantti on tänhetkinen omaisuus, oma vika, ja taidan mieluummin tyytyä lyhyeen kärsimykseen kuin ottaa pikavippiä ja hankkia itseni oikeaan kuseen.
-jotkut ihmiset osaa vain haukkua sua. olen oikeastaan pettynyt heihin. kaikki mitä he voivat tehdä on soittaa suutaan sanoilla, joilla ei ole merkitystä. jotain argumentoitiyrityksiä on haikeasti havaittavissa, mutta ne ovat niin heikkoja, että lopulta nämä ihmiset eivät pysty tekemään mitään muuta kuin laukoa suustaan turhuuksia. en edes jaksa triggeröityä.
-olis varmaan aika heräillä ainaisesta horroksesta, olen tehnyt jo kaksi havaintoa siitä eilen, kuinka minua on aliarvioitu. asian suremista voin myöhästyttää aina, ja mieluiten ärsyyntyä hillitysti. se on paremmin minun tyyli. aina minua aliarvioidaan, perkele.

eilen mietin nukahtaessa, mikä on minun vahvuus, ja mikä on heikkous. kaikkea en tietenkään kerro tähän, ja tutkittavaa on tulevaisuudessakin. suuremmista vahvuuksista tulee suurempia heikkouksia...
tietynlainen laiskuus on minun suuri heikkous ::)
« Viimeksi muokattu: 28.11.17 - klo 12:32 kirjoittanut yeou »

Poissa Kertsu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8349 : 28.11.17 - klo 12:48 »

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8350 : 28.11.17 - klo 13:03 »
https://yle.fi/uutiset/3-9951350
Jakakaa. Kaikenlaista paskaa tapahtuu Suomessakin, ja tärkeintä on se että asiasta ollaan tietoisia.
Vaimo kävi tuon koulun ekasta luokasta lukioon. Ei kuulemma yllätä.
« Viimeksi muokattu: 28.11.17 - klo 13:51 kirjoittanut Gagis »
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8351 : 29.11.17 - klo 01:47 »
Wanha uutinen tietty, mutta vieläkin ihmetyttää, että nhl ei päästä parhaita pelaajiaan olympialaisiin. Liekö kyse vain sijainnista, kun tapahtumapaikkana on Etelä-Korean Pyeongchang. Tällöin voidaan suojella kiekkoilijoita joiltakin uhkilta, mutta muista kansallisen tason sarjoista kuitenkin tulee muodostumaan maajoukkue karkelot. Katselee sitä tynkäkisaakin tällä erää ainakin sivusilmällä ennen muuta.
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8352 : 29.11.17 - klo 12:02 »
Mulla ei oo ollut rahaa sijoittaa ja seuraan surullisena sivusta kuinka arvot vain nousee. Voi vittu. >:(
Ens vuonna matematiikan (tulot - menot) jälkeen 200 e kiinni jos mahdollista. Mä en halua menettää tällaista tilaisuutta.
(€`_´€)
« Viimeksi muokattu: 29.11.17 - klo 12:24 kirjoittanut yeou »

Poissa Rancid-

Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa teemuhy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8354 : 30.11.17 - klo 11:34 »
Hyveiden signalointi on tarkkaa ja tekstiä kuluttavaa puuhaa.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8355 : 01.12.17 - klo 13:27 »
Kone ei tunnista tokaa näyttöä uusimman windows updaten jälkeen...

Poissa Temezy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8356 : 03.12.17 - klo 13:24 »
Naistenhakkaajat. Eilen joku äijä käynyt siskoon ja äitiin käsiksi... perhana, että pisti vihaksi kun kuuli asiasta.
"I will flay the skin from your flesh and the flesh from your bones and scrape your bones dry. And still you will not have suffered enough."

Poissa kasta

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8357 : 04.12.17 - klo 09:44 »
Epselvä ja puutteellinen tiedottaminen.

Poissa Nipazz

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8358 : 04.12.17 - klo 15:40 »
Epselvä ja puutteellinen tiedottaminen.
Tää. Ja lisäksi luvattujen asioiden hoitamattomuus.

Telia harmittaa. Ei pitäisi antaa halpojen hintojen sokaista itseä, toista kertaa näin muutaman vuoden sisällä erehdyin koskemaan tuohon ripuliläjään. Se muutama euro minkä säästäisi ei ole sen arvoista että pitää tuntikausia hoitaa asioita sen takia että myyjät kusee silmään, asiakaspalvelu lupaa hoitaa asian mutta ei hoidakaan, laskut eivät tule perille (maksukehoitukset vitosen yllätyksien kanssa kyllä tulevat) ja asiakaspalvelijat chatissa pistävät oikein hymyillen että mitään :) ei :) korvata :) koska järjestelmän mukaan kaikki on meidän puolella ok, harmi jos ei perille tule :) Liikaa laskutetuista maksuista saat hakea korvauksia puhelinpalvelusta :) Harmi vain että jonoissa menee ikä ja terveys. Kolme kertaa pitää samaa asiaa korjata (joka kuukausi koittavat laskuttaa spotify premiumista vaikka homma peruttu heti kokeilun jälkeen ja se lakkasi silloin toimimasta) ja joka kerta luvataan korjata mutta sitkeesti se laskulla pysyy ja kerran epähuomiossa erehdyin jopa maksamaan kun ajattelin että ei ne nyt montaa kertaa putkeen voi kusettaa. Jaksoin korvauksia jonottaa vartin puhelinpalvelussa, mutta sitten päätin että ei ehkä kymppi oo tän arvoista ja annoin olla.

Ei saatana. Ei enää ikinä. Onneksi Elisa hoitaa hommat kotiin ja tarjoaa about samat tarjoukset. Omalle ajalle ja mielenrauhalle pitää laittaa joku arvo.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8359 : 04.12.17 - klo 19:15 »
Mainio sunnuntaiyö: pyörä pöllittiin kotipihasta ja sairastuin.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa routa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8360 : 07.12.17 - klo 13:32 »
Starcraft Remastered on aiheuttanut lähipäivinä suunnattoman paljon vitutusta ja vihaa.
Niksejä spontaanin vitutuksen ja vihan kontrollointiin?
Oma keino voi tulla vähän turhan kalliiksi ajan myötä..
(click to show/hide)
"Woran du dein Herz hängst, das ist dein Gott."

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8361 : 07.12.17 - klo 14:48 »
Niksejä spontaanin vitutuksen ja vihan kontrollointiin?

Kun alkaa vituttamaan ja tiedät että siitä ei seuraa mitään hyvää:
Tee niin paljon punnerruksia, että rauhoitut tai et enää jaksa ragettaa.
Katso kissanpentuvideoita.
Osta puruluu, jota puret raivoissasi. Ehkä seksikaupasta saa jotain tällaista?
Mene metsään.
Hahmoita päässäsi jokin kuumin halujesi kohde.

Auttaako mikään?

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8362 : 07.12.17 - klo 16:54 »
Magicin power creep.

(click to show/hide)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa mtg_96

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8363 : 10.12.17 - klo 15:44 »
- Juo ihan jäätävät perseet
- Lähijunalla klo 4 aamulla kotiin
- Helvetin kylmä ja sataa
- Sammu junaan
- Herää kirkkonummelta
- Kävele ~1h matka hirveessä tuhnussa
- Kaadu pariin ojaan
- Vihdoinkin himaan
- Oksenna sänkyyn ja vaatteiden päälle
- Herää iltapäivällä paskan keskeltä fritsut ympäri kasvoja
- Ei mitään muistikuvia mistään

The end.

Poissa Lightstorm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8364 : 10.12.17 - klo 23:50 »
Meidän nelivuotias oli keksinyt tunkea pesukoneen rummun ja pesutilan väliin sulkurenkaan/klipsin ja sehän oli sitten näppärästi tullut koneen pohjasta ulos. Ehtihän tuolla uudella koneella reilun kuukauden pestä. Perkele.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8365 : 11.12.17 - klo 18:16 »
sossu. jos he jatkavat tolla linjalla, joudun kämpästä ulos. huomenna sinne tän päivän tiliotteen kanssa.
mulla on plän b.
mutta, mulla on myös plän c.
jälkimmäinen tietää sossulle oikeita ongelmia ja mahdollisesti häpeää jyväskylän kaupungille. tai sitten mä olen se joka saa turpaansa, mut, aina voi vetää ittensä kiikkuun kun plänit feilaa. eli plän d:tä (d niinku death) en ees halua toteuttaa. en halua. en halua. en halua.
helpointa olis mennä plän a:lla, plän b:ssä on jo kolmas osapuoli vedetty sekaan ja siitä lähtien se oliskin kiinnostavaa seurattavaa.

sain paniikkikohtauksen, silmät on väsyneet itkemisestä. paniikissa yritin kuristaa itseäni koska yritin saada itseni rauhoittumaan. sitten otin 2 ssri nappia ja vedin 3 kaljaa. nyt vaan väsyttää. en oikeen tykkää paniikista. seuraava asia jota siinä mielentilassa kokeilen on varmaan parvekkeesta roikkuminen.
kysymys on siitä, että jatkanko koulua, vai joudunko kämpäst ulos ja mahdollisesti lopettaan koulun (koska raha). katurottana voi olla vähän vaikeeta? no, ei oo kokemusta. nainen katurottana... kuulostaa hirveän turvattomalta. köysi kuulostaa siksi helpolta vaihtoehdolta. mutta en halua sitäkään.
miksei ihminen vois vaan opiskella, kun se mieluinen ala on viimein löytynyt?
« Viimeksi muokattu: 11.12.17 - klo 18:18 kirjoittanut yeou »

Poissa kaMeli85

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8366 : 11.12.17 - klo 19:06 »
sossu. jos he jatkavat tolla linjalla, joudun kämpästä ulos. huomenna sinne tän päivän tiliotteen kanssa.
mulla on plän b.
mutta, mulla on myös plän c.
jälkimmäinen tietää sossulle oikeita ongelmia ja mahdollisesti häpeää jyväskylän kaupungille. tai sitten mä olen se joka saa turpaansa, mut, aina voi vetää ittensä kiikkuun kun plänit feilaa. eli plän d:tä (d niinku death) en ees halua toteuttaa. en halua. en halua. en halua.
helpointa olis mennä plän a:lla, plän b:ssä on jo kolmas osapuoli vedetty sekaan ja siitä lähtien se oliskin kiinnostavaa seurattavaa.

sain paniikkikohtauksen, silmät on väsyneet itkemisestä. paniikissa yritin kuristaa itseäni koska yritin saada itseni rauhoittumaan. sitten otin 2 ssri nappia ja vedin 3 kaljaa. nyt vaan väsyttää. en oikeen tykkää paniikista. seuraava asia jota siinä mielentilassa kokeilen on varmaan parvekkeesta roikkuminen.
kysymys on siitä, että jatkanko koulua, vai joudunko kämpäst ulos ja mahdollisesti lopettaan koulun (koska raha). katurottana voi olla vähän vaikeeta? no, ei oo kokemusta. nainen katurottana... kuulostaa hirveän turvattomalta. köysi kuulostaa siksi helpolta vaihtoehdolta. mutta en halua sitäkään.
miksei ihminen vois vaan opiskella, kun se mieluinen ala on viimein löytynyt?

Jos et oo kokeillut, niin ehkä joistain elämänhallinta -kursseista voisi olla hyötyä, jos rahat ei meinaa millään riittää elämiseen. Oman ymmärrykseni mukaan Suomessa ei pitäisi tulla ongelmaksi se, ettei voisi opiskella siitä syystä, että rahat ei riitä (?).

Poissa Nekron

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8367 : 11.12.17 - klo 21:38 »
sossu. jos he jatkavat tolla linjalla, joudun kämpästä ulos. huomenna sinne tän päivän tiliotteen kanssa.
mulla on plän b.
mutta, mulla on myös plän c.
jälkimmäinen tietää sossulle oikeita ongelmia ja mahdollisesti häpeää jyväskylän kaupungille. tai sitten mä olen se joka saa turpaansa, mut, aina voi vetää ittensä kiikkuun kun plänit feilaa. eli plän d:tä (d niinku death) en ees halua toteuttaa. en halua. en halua. en halua.
helpointa olis mennä plän a:lla, plän b:ssä on jo kolmas osapuoli vedetty sekaan ja siitä lähtien se oliskin kiinnostavaa seurattavaa.

sain paniikkikohtauksen, silmät on väsyneet itkemisestä. paniikissa yritin kuristaa itseäni koska yritin saada itseni rauhoittumaan. sitten otin 2 ssri nappia ja vedin 3 kaljaa. nyt vaan väsyttää. en oikeen tykkää paniikista. seuraava asia jota siinä mielentilassa kokeilen on varmaan parvekkeesta roikkuminen.
kysymys on siitä, että jatkanko koulua, vai joudunko kämpäst ulos ja mahdollisesti lopettaan koulun (koska raha). katurottana voi olla vähän vaikeeta? no, ei oo kokemusta. nainen katurottana... kuulostaa hirveän turvattomalta. köysi kuulostaa siksi helpolta vaihtoehdolta. mutta en halua sitäkään.
miksei ihminen vois vaan opiskella, kun se mieluinen ala on viimein löytynyt?

Jos et oo kokeillut, niin ehkä joistain elämänhallinta -kursseista voisi olla hyötyä, jos rahat ei meinaa millään riittää elämiseen. Oman ymmärrykseni mukaan Suomessa ei pitäisi tulla ongelmaksi se, ettei voisi opiskella siitä syystä, että rahat ei riitä (?).

Kyllä suomessa voi olla oikeesti tiukkaa opiskelijana. Toki riippuu miten valitsee ruokansa, mutta todella nihkeesti pitää elää jotta selviää huomiseen.
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa laakkeer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8368 : 11.12.17 - klo 22:03 »
sossu. jos he jatkavat tolla linjalla, joudun kämpästä ulos. huomenna sinne tän päivän tiliotteen kanssa.
mulla on plän b.
mutta, mulla on myös plän c.
jälkimmäinen tietää sossulle oikeita ongelmia ja mahdollisesti häpeää jyväskylän kaupungille. tai sitten mä olen se joka saa turpaansa, mut, aina voi vetää ittensä kiikkuun kun plänit feilaa. eli plän d:tä (d niinku death) en ees halua toteuttaa. en halua. en halua. en halua.
helpointa olis mennä plän a:lla, plän b:ssä on jo kolmas osapuoli vedetty sekaan ja siitä lähtien se oliskin kiinnostavaa seurattavaa.

sain paniikkikohtauksen, silmät on väsyneet itkemisestä. paniikissa yritin kuristaa itseäni koska yritin saada itseni rauhoittumaan. sitten otin 2 ssri nappia ja vedin 3 kaljaa. nyt vaan väsyttää. en oikeen tykkää paniikista. seuraava asia jota siinä mielentilassa kokeilen on varmaan parvekkeesta roikkuminen.
kysymys on siitä, että jatkanko koulua, vai joudunko kämpäst ulos ja mahdollisesti lopettaan koulun (koska raha). katurottana voi olla vähän vaikeeta? no, ei oo kokemusta. nainen katurottana... kuulostaa hirveän turvattomalta. köysi kuulostaa siksi helpolta vaihtoehdolta. mutta en halua sitäkään.
miksei ihminen vois vaan opiskella, kun se mieluinen ala on viimein löytynyt?

Jos et oo kokeillut, niin ehkä joistain elämänhallinta -kursseista voisi olla hyötyä, jos rahat ei meinaa millään riittää elämiseen. Oman ymmärrykseni mukaan Suomessa ei pitäisi tulla ongelmaksi se, ettei voisi opiskella siitä syystä, että rahat ei riitä (?).

Kyllä suomessa voi olla oikeesti tiukkaa opiskelijana. Toki riippuu miten valitsee ruokansa, mutta todella nihkeesti pitää elää jotta selviää huomiseen.

Suurempi huoli herää kyllä minulla mielenterveydestä ja  jaksamisesta  kuin siitä että
löytyykö rahaa hernekeitto on  vai ei. Suosittelen puhumaan hoitoalan ammattilaisen kanssa. Lääkkeet, päihteet, itsensä vahingoittaminen ja itsemurha-ajatukset eivät kuulosta voitokkaalta yhtälöitä.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8369 : 11.12.17 - klo 22:59 »
(click to show/hide)
Mä en usko, että tarvi toteuttaa plän d:tä, koska se on viimeinen asia, ja myöskin sellainen, jota en halua. Muuta kuin rahallista apua en koe tarvitsevani.
Elämänhallintaan liittyen, mä maksoin velkani heti kun sain opintolainan. Nyt velkaa ei ole, mutta on selvää, että jos velkaa ei olisi ollut elokuussakaan, mun tilanne olis nyt niin hyvä ettei olis tarvinnut vaivata sossua omalla tuulen huuhtomalla perseellään.
Aluksi laskin kuukausittaisen määrän rahaa jonka voin käyttää, sitten lakkasin laskemasta ja homma meni siinä vaiheessa puskaan.

En myöskään koe tarvitsevani elämänhallinta-kursseja. Peleihin menevä raha on ollut jatkuvasti laskuun päin, eikä mun tarvi enää edes häpeillä koko asiaa koska ne määrät mitä sinne nykyään menee on pieniä (oikeastaan normaaleja pikkusummia) suhteessa aikaisempaan touhuun.
Mun kännykkäliittymä on nyt sellanen ettei sillä voi ostaa mitään peleihin, viimeks kun koitin. Tämä fakta tässä näin on edesauttanut suuresti omaa rahallista tilannetta. Ja aijon pitää sen samanlaisena.
Tää missä asun, tässä on kallista. Yksityinen vuokranantaja. Ei mikään opiskelija-asunto.
Oon halunnut muuttaa pois siitä lähtien kun muutin tänne. Mutta muutin tänne tilanteen pakosta, kun oli äkkiä saatava kämppä jostain.
Nyt, en tiedä auttaisiko sosiaalitoimisto mitenkään muuton kanssa. Mut tällä hetkellä se asia on toissijainen, koska surkee kämppä on parempi kuin ei-kämppää. Sitten kun tämä tilanne ratkeaa, mun pitää ottaa asiasta selvää.

edit: just joo. sosiaalitoimiston mukaan mua suojaa laki, eli vuokranantaja ei voi häätää tosta vaan - mulle varattiin aika sosiaalitoimiston työntekijälle... nyt on 12/12 ja aika on 28/12...
2 viikkoa +2 päivää.
VOI JUMALAUTA
hyvää joulua sulleki yeou... saatana
« Viimeksi muokattu: 12.12.17 - klo 15:28 kirjoittanut yeou »