Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 1436112 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa zoukka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8700 : 10.03.19 - klo 11:31 »
Vituttaa kun MTG Areenassa setti julkastaan 2 päivää ennen prelluja....

Miks tää vituttaa?

Poissa psyno

« Vastaus #8701 : 11.03.19 - klo 18:57 »
Avattiin boksi Khansia eikä sisällä yhtään fetsiä :'(
Auts! Tuo on todella epätodennäköistä :(.

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #8702 : 11.03.19 - klo 22:43 »
Avattiin boksi Khansia eikä sisällä yhtään fetsiä :'(

Keskimäärin boksissa on noin kolme fetchiä joten täytyy sanoa että melkoisen huonoa tuuria. Nopeasti laskettuna noin joka 22. boksi on ilman ainuttakaan fetchiä.

Aikanaan tuli dräftättyä kyseistä settiä todella paljon enkä muista yhtään boksia missä ei olisi ollut ainakin kahta fetchiä, oma ennätys oli viisi + foili.
« Viimeksi muokattu: 11.03.19 - klo 22:45 kirjoittanut kivi »

Poissa barros

• Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
« Vastaus #8703 : 11.03.19 - klo 23:28 »
Eniten ostanut Khansia koko Magic uran aikana. Paras saavutus on Foil Polluted Delta. En tähän kuitenkaan boksi määriä muista, mutta Fetch landit nostaa ostohalukkuutta 110 %:a.
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa zoukka

« Vastaus #8704 : 12.03.19 - klo 08:25 »
No enemmän melkeen vitutti Stirring Wildwoods box topper. Ei siinä, onneksi boksit tulee aina draftattya, joten ei niistä takkiin tule.

Poissa Porrima

« Vastaus #8705 : 14.03.19 - klo 15:39 »
Tämä kuuluisi oikeasti "varsin pieni ärsytys"-ketjuun, mutta sitä ei onneksi ole:

Lähetän paljon kirjeitä maailmalle esim. mcm:n takia. On.. ilahduttavaa että Posti päätti tämän vuoden ulkomaan merkeiksi laittaa jotain helvetin mangaa helvetin rasittavalla tyylillä piirrettynä. Noloa lähettää koko kirjeitä. Ja ei, ei minulla ole varastoa vanhoja merkkejä, pari enää jäljellä kun olen ostanut jonkun määrän aina kun tarvinnut.

https://verkkokauppa.posti.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=112232

« Viimeksi muokattu: 14.03.19 - klo 15:41 kirjoittanut Porrima »

Poissa Neuroosi

« Vastaus #8706 : 16.03.19 - klo 08:57 »
Tämä kuuluisi oikeasti "varsin pieni ärsytys"-ketjuun, mutta sitä ei onneksi ole:

Lähetän paljon kirjeitä maailmalle esim. mcm:n takia. On.. ilahduttavaa että Posti päätti tämän vuoden ulkomaan merkeiksi laittaa jotain helvetin mangaa helvetin rasittavalla tyylillä piirrettynä. Noloa lähettää koko kirjeitä. Ja ei, ei minulla ole varastoa vanhoja merkkejä, pari enää jäljellä kun olen ostanut jonkun määrän aina kun tarvinnut.

https://verkkokauppa.posti.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=112232

Kyllä postista löytyy ihan varmasti vanhoja merkkejä mikäli kuva hävettää, kysyy vain siinä tiskillä.
Mielestäni tuo postimerkki on ihan hieno kunnianosoitus suomalaiselle sarjakuvalle sekä Suomen ja Japanin diplomaattisuhteen 100-vuotiselle taipaleelle.
Itse en perusta mangasta, mutta ymmärrän asian.

(click to show/hide)

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #8707 : 16.03.19 - klo 10:36 »
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa zoukka

« Vastaus #8708 : 16.03.19 - klo 12:38 »
Ei saakeli, pakko alkaa hamstraamaan noita anime-merkkejä!

Poissa Demppa

« Vastaus #8709 : 17.03.19 - klo 18:58 »
Tapahtuipa männäviikolla määtsikissä.

Haikkuturneessa kaveri pelas doomsdayläjää, useammassakin pelissä veti pari spelliä ja totes vastustajalle "sut pois". Vastustajat järjestäen totesivat että ok show me, johon tämä tyyppi vastasi tympääntyneellä huokailulla ja olemuksella.

Jos pelaa jotain esoteeristä stormijynkytystä niin eiks kannattais jo valmiiksi olettaa että vastustaja ei suoraan skuuppaa sun "sutpois"-sanailuun?

Poissa Pifase

« Vastaus #8710 : 17.03.19 - klo 23:14 »
Kaveri on pelannut joskus highlander turnauksessa vastaan dekkiä, jossa oli Mindslaver -lukko. Lukko tuli pöytään ja näytti siltä, että sen saa jatkuvasti joka vuorolla tehtyä => Vastustaja totesi ylimielisesti: "Nyt sun pitää luovuttaa, kun mä voitin." Siihen piti oikein tuomari kutsua paikalle selvittämään, ettei ole mikään pakko luovuttaa ja voittoa ei ole vielä tapahtunut. Tokihan pelaaja, joka mindslaver lukon sai päälle voitti jonkun ajan päästä mutta kyllä siinä hakemista oli.