Poromagia

Kirjoittaja Aihe: LempiCOMMONisi? / paras common  (Luettu 10676 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Morax

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • Reykjavíkissa tavataan.
    • Oceanshore
Vs: LempiCOMMONisi? / paras common
« Vastaus #30 : 28.09.07 - klo 16:50 »
Hmm. Kohtuullisen nyypiönä pelaajana heitetään vaikka, että lempicommonini, ja parhaita mitä tällä hetkellä muistan, on Chilling Shade, Coldsnapin kortteja kun yleensäkin fanitan aika paljon. Sen saa buustattua ihan kiitettäväksi mana costin huomioon ottaen, ja Flying on aina plussaa. Myös Brainstorm on pelastanut usein tilanteista, joissa tempo on käynyt vähiin (on se muuten sivumennen sanoen hienoa käyttää näitä termejä *Rolleyes*), puhumattakaan aloituskäteen sattuvasta Sage of Epityristä.
- Surut pois ja kukka rintaan -
Forum users that don't read signatures aren't too bright, sorta smell, and dress funny. But let's just keep this between us, okay? They can get kind of violent.

Poissa DermotPower

Vs: LempiCOMMONisi? / paras common
« Vastaus #31 : 29.09.07 - klo 21:58 »

Poissa Farseer

Vs: LempiCOMMONisi? / paras common
« Vastaus #32 : 30.09.07 - klo 09:03 »
1. Tarpan
2. Swamp (joskus mountain)
3. Swamp
4. No sanotaan vaikka Sprout Swarm kun ei täs mitään tuu mieleen... (foil-Empty the Warrensin avaisin mieluimmin toki)

Hyvää huomenta ja silleen  :P
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa jobim

Vs: LempiCOMMONisi? / paras common
« Vastaus #33 : 03.10.07 - klo 01:09 »
Ennen Urza's Saga -settiä kaikkihan olivat commoneita joten valitsen Force of Willin! Mun isoveljel oli 2.

Poissa oltrak

Vs: LempiCOMMONisi? / paras common
« Vastaus #34 : 03.10.07 - klo 01:37 »
Ennen Urza's Saga -settiä kaikkihan olivat commoneita joten valitsen Force of Willin! Mun isoveljel oli 2.

Ai niin, no sitten lempicommonini on Knowledge Vault. Paitsi suttaan aina nimestä uun ja laitan loppuun teri.

(Nämä viestit ovat siis huumoria, kaikki tietävät että ei-commonien aika alkoi jo Exoduksesta.)

Poissa Adder

Vs: LempiCOMMONisi? / paras common
« Vastaus #35 : 02.11.07 - klo 21:50 »
Tämähän oli helppo

1. Island
2. Island
3. Island
4. Island

Siitä saa yhden _sinisen_ manan ja se untappaakin yleensä ilmaiseksi. Niin ja olen ihan tosissani myös.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: LempiCOMMONisi? / paras common
« Vastaus #36 : 03.11.07 - klo 00:12 »
Siitä saa yhden _sinisen_ manan ja se untappaakin yleensä ilmaiseksi. Niin ja olen ihan tosissani myös.

Onkos Island common missään sarjassa?

Poissa Gushex

Vs: LempiCOMMONisi? / paras common
« Vastaus #37 : 03.11.07 - klo 17:00 »
Lainaus
Onkos Island common missään sarjassa?
Ungluedissa.

Poissa Tempodaddy

Vs: LempiCOMMONisi? / paras common
« Vastaus #38 : 03.11.07 - klo 18:29 »
Jos lempicommonis ei ole Gush olen pettynyt.

Incinerate on muuten common, ja näin ollen parhain commoni ikinä.
Awesome to the max.

Poissa Snowman

Vs: LempiCOMMONisi? / paras common
« Vastaus #39 : 03.11.07 - klo 19:34 »
Jaa-a, kyllä se Oblivion Ring on hjuva. Ehkäpä tämän hetken lempicommoni. Hyvänä kakkosena tulee Incinerate.