Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sääntö Tramplesta?  (Luettu 3683 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Wrakis

• Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Sääntö Tramplesta?
« : 15.07.07 - klo 18:31 »
Tere. Mä kun oon miettinyt tätä sääntöä Tramplesta, että jos pelaaja A omistaa 3/3 olennon jolla on Trample ja pelaaja B hyökkää 2/1 olennolla ja pelaaja A ottaa sen kiinni kyseisellä 3/3 olennolla kiinni, ottaako pelaaja B nämä ylimääräiset 2 damagea?

Jos ei, niin siihen liittyen uusi kysymys. Pelaaja A omistaa Forest landin ja tekee siitä jollain taialla 3/3 olennon tramplella, vuoron loppuun asti (taiassa ei mainita mitään Hastesta) voiko tämä olento hyökätä, ilman että tekee mitään erityistä taikaa, että: "Target creature gets Haste until end of turn?"

Kiitoksia avustanne jo etukäteen.

Poissa Polari

Vs: Sääntö Tramplesta?
« Vastaus #1 : 15.07.07 - klo 21:19 »
Sääntöongelmat-palsta

Sääntökoulu osa 5 - Trample // Split-kortit

Ja summoning sicknessin osalta ei ole mitään väliä sillä kauanko creature on ollut creature (eikä esim. pelkästään land) vaan ainoastaan sillä kauanko se on ollut pelissä.

edit - Jos tämä viesti vaikuttaa vähän hämärältä, johtuu siitä että alunperin threadi oli MtG Yleensä -osiolla ja tässä oli toinen vastaus välissä.
« Viimeksi muokattu: 16.07.07 - klo 11:15 kirjoittanut Polari »
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Wrakis

• Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
« Vastaus #2 : 15.07.07 - klo 23:02 »
Että esim. Genju of the Spiresin avulla kyseinen land voi hyökätä?

Poissa Polari

« Vastaus #3 : 16.07.07 - klo 00:20 »
Kyllä voi, kunhan se ei ole tullut peliin samalla vuorolla.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa duracel

Re: Sääntö Tramplesta?
« Vastaus #4 : 16.07.07 - klo 11:48 »
Sanotaan tämä vielä kerran: kiitosviestien lähettäminen on kielletty! Älkää lähettäkö turhia kiitosviestejä tälle palstalle.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!