Poromagia

Kirjoittaja Aihe: ilpon pelikoulu: ilpo Smäsh -mirror ja syvempää analyysiä Smemmen-style  (Luettu 8852 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ilpo

Terve taas.

Pelattiin tänään vintagea nimeltä mainitsemattoman ihmisen kanssa, kutsuttakoon häntä tässä artikkelissa Teemu Testivastukseksi. Meillä molemmilla on uusin versio ilpo Smäshistä, formaatin ylivoimaisesti parhaasta pakasta. En kuitenkaan paljasta uutta listaa, sillä sori pojjaat, vintagetiimin pitää hoidella ensin Ropeconin vintageskabat kotiin. Tiimiä sanottakoon toistaiseksi Toginasuiksi, kunnes virallinen nimi keksitään ja paljastetaan. Tiimin jäseniin ei kuulu ketään oikeaa ihmistä, pelkkiä mielikuvitushenkilöitä. Salaista ja mystistä, sehän on vintaasia! Suomen eliittijoukkue testaa, ja sitähän me tehtiin tänäänkin Herra Testivastuksen kanssa jokunen tunti.

Monta peliä pelattiin, voitin enemmän kuin hävisin. Foilit ratkoo mirrorissa lopullisen voittajan. Helppoa siis. Salanimeltään mielikuvitusherra Seinällä ei tästä johtuen ole mirrorissa mahdollisuuksia. Kuitenkin, takaisin peleihin. Oululaiseen tapaan informatiivisen tekstin tuottaminen vaatii enemmän kuin lasin vettä ja lihapullia.

Tilanne on päällä, kalija maistuu, mä kirjotan. Faniklubi irkissä toitottaa isoon ääneen, että missä sitä pelikoulua tarjotaan. Erkki toitottaa jostain, kerron miksi Guru Eero on Suomen oikeasti paras pelaaja. Esa yrittää iskeä mua tai ainakin siihen toimii sama, mikä toimi Qstokissa lesbopariin. Uhkaavaa mutta vaarallista. Joo, ne pelit. Rikola tuossa yrittää kutittaa mun jalkapohjia eikä taho teksti edetä. Samalla mies kuikistelee ja kertoo partausvinkkejä. On se mies. Aikoo kuulemma parrata Circun ja saada siitä partausorgasmin. Kandee varoa, Markun mällikylpyyn en toista kertaa ryhdy.

Tänään oli aamulla hyvä ilma. Sovittiin veljen kanssa, että veetään pannu kattoon ja lähtään heruttaan teinejä torille. Screw that, pelataan vintaasia. Sitten töihin, kaljat jäihin ja alkaa sataa. Siispä on hyvä aika ruveta raportoimaan aamupäivän testituloksia ja käkläillä irkissä. Hauska elämä on tämä. Röyhtäilen kuin sieni sateella.

Jep, eli ne pelit. Hyviä pelejä. Aimo Hitsaus oli mummoluostarin virein tantta verrattuna meidän tuusaukseen. Voitin enemmän kuin hävisin, thanks to foils and mehu. Lukekaa tipcard Friends and Foils tarkkaan. Tanpereen liehuletti (r) koittaa saada mua riisumaan housut. Skippaan ja palaan raportaasin ääreen. Ihmiset tietää, että mä rikoin tän pelin tässä Gushin unrestriktoinnin jälkeen ja ajoin kasan lantaa Helsinkiin ja vein kasan mehuratingia mennessäni. Sen nöyryytyksen jälkeen Axel teki hyvän artikkelin huonosta pakasta, jolla mä en kehtais ees pelata blokkidekkiä vastaan. No hei, ei me kaikki olla luonnonlahjakkuuksia tässä pelissä. Kuitenkin mä oon ja sehän riittää. Suomen suurimmista vintagetähdistä kokoontui kuutamolla möllikallion jyrkän rinteen äärellä ja katsoi kauas kuutamon valaisemalle merelle miettien, kuinka me pistetään ropeconi mutkalle. Herran vapahtajan tahdosta meille annettiin kyky keksiä ideoita toinen toistaan mauttomampia. Ja mehän keksittiin, kehitettiin ja tuunattiin, testaamisesta puhumattakaan. MWS:n serverit on huutanu hallelujaa viimeset pari kuukautta sm-kisojen jälkeen, kun toginasut ja palkatut testivastukset on veivannu. Joku TMD:n janari soitti meille ja pyysi testaamaan livenä, että saavat jenkitkin hitsailla keskenään jäteläjillä, kuten GATilla. Potkasin päähän sitä ja jatkettiin testausta.

No yksi peli tänään oli ylitse muiden, kun smemmen ja Guru himself kaappas mun sielun ja alko pelaan maailman hienointa peliä, vintagea. Mä oon hoonaillu kuvia tässä Windowsin Paintilla ja hyvin sujuu, vaikka kaukotero yrittää juua mun kautta mun kalijaa. Piru vie tuota miestä.

No kerrotaanpa, miten pari peliä menivät. Toinen nostaa kortteja ja toinen countteroi. Sitten toinen nostaa paremmin ja joku voittaa. Kuitenkin varma voitto saattaa kusahtaa, kun tulee triplaforce twisteristä ja Brainstorm-Will sun. Hauskoja pelejä, nauroin vattalihakset Kaukovainiolle. Puhuttiin pitsalla tänään Velipojan, Teemun kanssa idols-Arin keikasta, joka ois ollu tänä iltana täällä pääkaupunnissa. Vitsi, kuvitelkaa miten hauskaa siellä ois ollu pienissä kaljoissa teinien ympärillä. Not today, mister vintage calls. Haen uuden, venatkaa.

Back in bisness with ice cold. Eli palataanpa ytimeen, vintaasipeliin mallia Teron Parhaat paikat.jpeg.

Laukasen tästä eka kuvan ruutuun, että saatte päätellä, kuinka hyviä käsiä maailman rikkinäisin dekki nostelee huonoimmillaan. Esa kertoo, miten Aussit pelaa Mox Rugbyja. Hieno mies on Esa tämä. Kuvaa ruutuun

Tuossa on Teemu Testivastuksen käsi ja mun aloitusmuuvi: UG Sea, Duress, sun

MITÄ ON MULLA KÄDESSÄ? READ THAT, ajattele. Miten pelaat, mitä teet, missä mennään, apua!?

Mun on pakko postata tää jo nyt. Jatkan tilanneselostusta heti perään ja sen ajan saatte miettiä, mitä tapahtuu. Teemu tuli kanavalle, ilmoitti olevansa hieman [01:24] <@teemuhy> OLEN NYT SEKSISIN

Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa rayenni

Mahaan sattuu  >:(

Poissa ilpo

Hei taas, kauniit sembalon soittajat.

[01:33] <@teemuhy> 80% drink valmis
[01:33] <@teemuhy> EN VASTAA ENÄÄ ITSESTÄNI

Teemu on vaarallinen. Veljestä täytyy pitää huoli. Teen siis sen, mitä täytyy ja juon kilpaa. Myös mä en ota enää vastuuta mun kasseista. Pojat kanavalla kertoo, että pelitilanne on vallan mielettömän mielenkiintoinen. SITÄ ON VINTAGE SAATANA. ANTAA TULLA KARMA BONGOA, DARK KNIGHT, KIROILIN. Joo, eli vintage on herrasmieslaji. Sitä pelataan täysin rauhallisessa, neitseellisessä ympäristössä, jossa suitsukkeet savuavat ja hento itämainen tunnelmamusiikki soi taustalla. Kiroilusta ammutaan kakspiippusella haulikolla polviin ja kassit keitetään kiehuvedessä. Teemu huutaa irkissä, miten suola maistuu ja haisee. Sehän vaan maistuu, sanon mä. Sitten tulee jotain julkaisukelvotonta ja naureskelen herrasmiesmäisen sivistyneesti, välillä hieman nenäliinan takaa hihitellen.

Joo takaisin peliin. Mä passaan Duressin jäläkeen vuoron Teemu Testivastukselle. Hra Testivastus nostaa salaa Merchant Scrollin. MITÄ TEET? Miettisitkö, arvon kanssapelaajani, miettisitkö tarkkaan, ole hyvä.

Rakas velipoika ilmottelee irkissä, että 56% on liikaa pikkupojalle ja pyytää karvaista Joonasta apuun. En pääse, kirjotan. Juo sika viinas tai huku siihen. Hämäläinen Sm-mestari ilmottaa, että vatsahapot polttaa läpi mahalaukun tietään kohti miesten välilihaa. Parta Kinnunen mainitsee [01:42] * Kinnunen np; Tea - Tytöt Tykkää, jolloin myös mun vatsahapot saa uuden hyökyaallon kohti kurkkutorven yläpäätä, vasenta aivolohkoa (siellä muuten sijaitsee huumorintaju, vink vink). Mun huumorintaju kuitenkin kestää kasan kalijaa ja limaista vomitaatiotuotosta. Olenhan Joonas Iloinen, hui melkein Joonas Ihonen. Likaisia ajatuksia! Juo lisää, koira. Kyllä mestari Rautiola, teen sen. Hrrr... Juhan Seinät yritti kaukosäätimellään, 12 senttisellään yksisilmäisellä saada mun aivot Take Possessionilla. On se kumma, kun ei nainen riitä vaan tekee mieli viatonta nuorta miestä. Split secondiin vastataan kuitenkin Willbenderillä. Nyt Juhan naapuri, Kosti on juhan orjana. Ties mitä ne tekevät, kun sille päälle sattuvat.

Käyn vuotamassa ennen kuin tulee tuolille. Samalla jos hakis vähän nestemäistä b-vitamiinia.

Vitamiinit on tosi tärkeitä. Mulle tulee noin joka päivä joku tilittään läskeistä ja muusta epäsuomalaisesta viasta. Ihmiset vaativat saada tietää, miten mun Rocky-body on muodostunut. No kerron tässä, kerta kiinnostaa. Mä käyn aina sillon tällön nostamassa rautaa. Juon myös paljon vitamiineja, fisusta saa paljo proteiinia ja kalsiumia ja se pitää myös suoliston vilkkaana aamuisin. Mä en oikeasti voi auttaa, jos ihmisillä on itsetunnon kanssa onkelmia, koska mulla niitä ei oo rocky-bodyn ansiosta. Syy etten näytelly Balboan uusimmassa seikkailussa, oli pelkästään se, että piti huolehtia elimistöstä Tukholman kisareissulla ja sen semmoisilla. Kulttuuritapahtumat on tosi tärkeitä, kun oikeasti ne ei kiinnosta ketään. Silloin paradoksaalikäänteismaailmassa ne kiinnostaa ihan kaikkia. Mikäpäs sen parempaa.

Joko on Merchant Scrollin topdekkaus laskettu, oivallettu ja executattu?

Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Nastaboi

Minulla on oikeasti Joonas Ihonen -niminen veli, ja vaimo on vielä pari kuukautta työharjoittelussa valkeakoskella.

Miksi tuossa aloitusviestissä on noin paljon tyhjiä rivejä?

Veikkaan, että Teemu pelaa Deltan ja antaa vuoron.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa ilpo

Tilanne vaikeutuu. Olvi pyrkii takaisin luonnoliseen tilaansa, vapaaksi lattialle. Taltutan Olvia juomalla lisää sitä.

Puhe kääntyy taas varsin ajankohtaiseen aiheeseen, lesboihin. Kinnunen haluaa selvittää, josko olisi ollut jotain 14vee lesboja sormilla. Ei oleee. Sm-hopeaministeri Esa paljastaa, että tykkää sisäkköpukuisista teineistä, jotka on tehty palvelemaan. No eipä pervorintamalla mitään uutta auringon alla.
 [02:05] <Kinnunen> Olen kuuma kuin sieni

Uhkaavaa ja samalla varsin epäkiihottavaa ottaen huomioon, että siinä puhuu parta-kinnunen. Teemu ilmoittaa olevansa OLUT. Mulla on siis veli Olut. Hauska ajatusleikki, jos maistan olutta, maistan Teemua. Tässä on jotain harvinaisen vinoutunutta. No ei se Oulussa oo niin tarkkaa. Kanava alkaa ylikuumeta, sillä kuuluisa ja esittelyjä kaipaamaton Tero hyppää esirievun takaa esiin rintaliiveissä. Mun mielestä rintaliivit on mainiot kapistukset, olen jopa kokeillut niitä muutaman kerran oluen kanssa. Rocky-body toimii mainiosti niissäkin.

Eli takaisin peliin. Teemu Testivastus pelaa landia ja passaa vuoron tietämättä, mitä hirmukortteja mulla on kädessä. Oletuksia ja jotain löytyy. Mulla on monta korttia kädessä. Tosi monta. Piirrän uuden kuvan.

OKEI NYT SAIN KOHTAUKSEN

Erkki vihaa Kakea. Vitun Kake, mun esalle ei vittuilla!

JUHAN SEINÄT LIITTY KLUBIIN SALAA VAIVIHKAA. Ei oo näin hienoa iltaa. Mulla on jossain kaima. Mä oon nimittäin Joonas Ihonen Hyvönen Rautiola! Mistä noita ilpoja oikeen sikiää? Soittakaa joku kiinalaisille lisääntymispoliiseille! Ne lisääntyy! Teemu huutaa taas irkissä jotain, mistä ei normaali Veikko Isänmaa ota selvän tolkkuakaan.  Kusi valuu taas kohti terskaa, täytyy jo juosta, hetkipieni.

Okei, takasin peliin. Juhan Seinät (ei liity mitenkään vintagetiimien eliittijoukkoon, itse toginasuihin...Vai liittyykö?) pelailee korttejaa. Teemu pelaa korttinsa samoin. Piirrän kuvan. Se tulee kohta.

Poissa ilpo

Ja hei, ennen kuin unohdan: Moderaattorit ja nihkeät kommunistit - pitäkää näpit erossa tästä ketjusta tai ammun teitä mällikanuuna kakstonnisella päähän.

Kinnunen on sen verran sekasin, että luulee Teemun olevan selvin päin. Sitähän ei Teemu ole vielä ylihuomennakaan. Ylihuomenna ois isomanaturnaus mallia block konstrukted. Hyi saatana, joku limanuljaskan keksintö taas. Pelatkaa lapset vintagea tai kuolkaa. Mä alotin vintagen rohkiasti Slighillä joskus vuonna extendedin rotaatio dualit ulos. Hakkasin Slighillä itse Guru Eeron Keeperiä vastaan niin kuin hullu päätään seinään. Voi pojat, olihan meillä illat hauskat. Pelattiin 16 tuntia putkeen samaa matsia ja Eero opetti meikäläisen turttia pelaan. Joka vitun torstai. Mä pelailin Jackal puppeja ja muuta ihan käsittämätöntä paskaa ja Eero veteli Moatin tiskiin. Olihan Eeron reilukerho.decissä maindeck Cop:red. Vittujoo ja sata tutoria. No oli mulla silti hauskaa, vaikka perse oli hellä. Luovuttaminen ei kuulu mun sanakirjaan enkä ruukkaa selata wikipediaakaan. Oon kerta niin kova jätkä.

Eerolla oli hienot opetusmetodit, joilla tehtiin pojista rautaa ja korteista lautaa. Kerran pienenä poikana kysyin läpällä Caion savuisessa ilmassa Eerolta, josko hänen Loorus ois edes aitoa tavaraa. Eerohan siitä kilahti vähän, otti kortin kouraan, bendas pituusakselin ympäri sen solmuun ja sano mulle tylysti "aito se on". Meikä tärisi niinku horsma hirmumyrskyssä sen session jälkeen ja inisin jotain tyyliin "en ois kyllä omaa lootusta bendannu tolla lailla" ja guruhan siihen heittää "vittu pahviahan se vaan on". Respect 110%. Vitun Kova Jätkä, parempi ku kaikki te runkkarit yhteensä. Sitten evoluutio sai mustakin otteen ja pelailin jotain budjetti-Gattia ja Oathia ja Reilu-Eero keksi alkaa pelaamaan Rector-Trixia, sen ajan rikkinäisintä dekkiä. Ja taas vietiin meikäläistä niinku hammasharjaa pesiskentällä. No silloin aloin vasta oppia, miten tätä peliä pelataan. Eero piti aina vartin analyysin pelin jälkeen, mitä tapahtui. Jos Eero voitti pelin, mehustelu kesti puoli tuntia kaikkine yksityiskohtineen. Jos Eero jostain syystä hävis pelin, tilitys kesti puoli tuntia ja selitykset oli nappiluokkaa. Juuri NIILLÄ analyyseillä mä opin pelaamaan sen verran, että voitan kaikki helsinkiläiset paistit niitten kotikentällä mennen tullen viisnolla. Siinä jos ois kolaturmo tullu vastaan, oisin potkinu sen kiveksillä servin mökin kallioista pihamaata koko illan ja yön.

Ja se kuva. Kuvassa on taas Teemu Testivastuksen käsi ja alempana pöytätilanne, siis vain fetsi tiskissä.

Kaikkien Formaattien Suuri Kunikas Joonas ilpo vintagepro pelaa mox Pearlin ja Scrollin. Kädessä 3 muuta korttia. Reaktiot?

Poissa ilpo

Okei, tein sen ja hain vielä yhen huurteisen. Tää on viimenen.

Mä soitan teidän kunniaksi Klamydian hienon biisin, joka kertoo vaasalaisista. Ladatkaa se. Irkkikanavalla janarit hyytyy. Teemu jaksaa, onhan mies kaasuissaan. Nyt alkaa meikäläistäkin kalja keikuttaan. Taistelen vastaan, muistan Visan vinkit. Pitää juoda lisää tai muuten juoma vie. No sehän passaa. Mä en pysty enää ajattelemaan kovin selkeästi tuota peliä, joten Deflectoin analyysin targetin jonnekin muualle. Ajankohtaisia aiheita on ensi viikon Ropecon, jolloin tasan tähän samaan aikaan ollaan Seikkailukolmikon (mä+visa+teemu) kanssa luultavasti joko ihan kännissä tai ihan sekaisin ja sammuneena.

Paljastan suunnitelmat. Aamujuna Helsinkiin, Fisut ja hornat ladattuina. Pari kalijaa juna-asemalla että mun 4,5% kone starttaa. Sitten jotain 7h junassa persevako hiessä fisua tissutellen kohti Suomen väärää päätä. Helsingin rautatieasemalla tempastaan parit tervetuliaisdrinkit. Ollaan siinä vaiheessa luultavimmin jo menopäällä. Sitten kohti Otaniemeä, mehut piiloon Kostille, että saa rauhassa remuta ja rellestää pari iltaa. Ensimmäiseksi veljekset Smemmmen ja Long voittaa 2HG:n ja dci reportterissa on lukuisia warningeja hitaudesta, epäurheilijamaisesta olotilasta ja alkoholin nauttimisesta siellä sun täällä.

Sitten moikataan frendejä, kikkaillaan ja etitään lesboja mestoilta. Joku juo olutta, siveelliset herrasmiehet ei. Järjestyksenpalvojat ei tykkää, oon niin SEINÄT. Valmistaudutaan vintageen, Jari KUKA JARI? tulee kysymään multa vinkkiä. Vertaillaan mehuja, selaan jarin dekin läpi. Nauran nolo-gusheille. Jarin itsetunto järkkyy, tarjoan juomaa, jarin kikkeli tykkää hyvää. Jossain vaiheessa Juha ilmestyy tuomarointikiireiltään meidän luo, varoittaa meitä järjestyksenpalvojien tarkoista silmistä ja kuminauhapampuista. Päätetään porukalla, että ei väistetä vaan voitetaan. Johanna huutaa Juhan takaisin tuomarointitehtäviin, jolloin Juha kuiskaa mun korvaan "tarvin kalijaa, auta nopeesti". En kerkeä ja sanon juhalle, että hei poika, tee mitä sun täytyy ja tuomaroi. Sitähän varten sä täällä oot. Eiku. Casual-jantterit kyselee meiltä Trained orggeja ja jotain kavuja, nauretaan niille porukalla. Teemu heittää niitä jollain kavuläjällä, jonka löysi sm-kisojen jäljiltä taskuistaan. Nasut innostuu ja juoksee meidän perässä ja meidän ysimilliset sylkee kuulaa vaan eihän ne tehoa. Pojilla on jotain Holy Armoreita, hyi saatana. Jari summonoi meille näkymättömyyden ja lähtään rauhassa näkymättöminä ryyppään dipolin vessaan. Lesboja ei näy. Harmittaa. Laitan tutkan päälle, ei mitään. Soitan Visalle. Ei auta.

Perjantai-ilta päättyy, me ollaan pienissä. Lähtään Juhalle hengailemaan, Jari tais lähtä jo ajat sitten jollekin semi-mature naisohikulkijalle, kuulemma vasta 49 vuotias. Tuoretta lihaa siis. No onneksi me lähtään Juhalle, taas odottaa paini Seinän ihmeellisen pussijutun kanssa. Rocky-body ei enää toimi. Sammun tyytyväisenä siihen, että en tiedä, missä tai kuka olen. Lauantaiaamu häämöttää. Darra on kauhea ja samalla hirveä. Suihku ei auta taaskaan. En kuitenkaan sammu tällä kertaa suihkuun vaan jatkan pää seiniä pitkin ulos. Alasti. Juha hakee mut takaisin ja sanoo soosoo. Kuulemma Helsingin kiima-aika starttaa heti, kun mä astun ovesta ulos alasti. Vaarallista. Lauantaina juodaan loiventavia, uudelleennostavia ja vähän kalijaa. Olo on hirveä, mutta onneksi ei tarvi pelata mäsikkiä vaan saa keskittyä lesbojen etsimiseen. Mulla on joku fiksaatio niihin. Lauantai menee siivillä, vaikka kavuihmiset jahtaa meitä tolppa tanassa ympäri espoota. Laitan misfitsiä soimaan ja se kuulostaa hyvältä.

Irkissä Kinnunen ja Moilanen haukkuu mua ja pinkkiä. Neekerit. Pink on hyvä. Rikolan tähti sammuu, Teemu hiljenee. Kuulemma silläkin on paukut alkanu kolkuttelemaan takaovia. Osasto parta ilmottaa asian ytimen: [03:30] <Kinnunen> Kello on puoli neljä ja panettaa. Mutta teiniä ei näy.

Sunnuntaina on luvassa herrasmiesformaatin kosto. Vintagetiimi Toginasut on ladattu täyteen mieshormoneita ja kalijahuuruja edellisiltä illoilta. Jari kehuu naisystävään, joka paljastui myös miesystäväksi ja samalla pari vuotta oletettua vanhemmaksi. No ei Jarin kanssa olla niin tarkkoja, mieshän juo Erektus-energiajuomaa! Jari kysyy, onko uusia sidetaktiikoita. Ammutaan pari nasuraa uzilla ja katotaan dekit läpi. Kavuja. Sideplän on siis sama ku edellisiltoina luotu. Alkaa soimaan Descending Angel. Meikä rokkaa, naapurit varmaan arvostaa. Seinät heittää seeprapaidan pois ja alta paljastuu meidän osaston ylpeydenaihe, joka naski-teemulta tulee puuttumaan aina: pelätty, arvostettu, kunnioitettu Togipaita. Samalla mä riisun paidan ja Jari etsii reppuaan. Yhtäkkiä meidän kopla näyttää yhtenäiseltä kuin erikoisjoukot konsanaan. Samalla ympäriltä katoaa kaikki huumori, naskit vetäytyy parikytä metriä taaksepäin ja hiljaisuus hiipii ympärille. Tiimi on täällä ja asenne päällä. Tehtävänä eliminoida nasut viimeiseen mieheen, suolata ne paskaksi ja mehustella voitot yli äyräiden. Ekakiekan pairingit julkaistetaan ja vakavuuden aste on jotain ennennäkemätöntä. Vintagetiimi puristaa nyrkkejä, sitoo punaisia otsanauhoja ja rasvatut lihakset kiiltää tunkkaisessa nörtti-ilmassa. Osa pienimmistä on pakokauhun vallassa, mua naurattaa. Teemu heittelee niitä pikkukivillä ja Jari sekoittaa dekkiään. Juha on eksynyt.

Viisi kierrosta myöhemmin, pari mirroria takana. Mount Everestin huippu häämöttää: neljän parhaan joukossa on tutut nimet: vintagetiimin naski-teemu, Jari-pupu, Juhan Seinät ja toisen polven Guru, true king of all formats, minä. Tehtiin se, mitä luvattiin. Mitalit jaettiin ja syötiin. Fantsun lahjakortit lähetettiin nasujen omaisille. Eihän me ny sentään mitään barbaareja olla.

Lopuksi vähän lisää Misfitsiä, where eagles dare. Hieno biisi. Tykkään ku visa kalijasta. Viimenen kalija laittaa kovasti hanttiin. En luovuta, teron kaukoapu on tietoliikenneverkon sabotoima. Oon ihan yksin, vastassa puoli pulloa olutta. Aamulla on vaikeuksia. En välitä, ei kiinnosta. Carpe diem - juo nyt, juo huomenna lisää. Latinaa, se on mun toinen äidinkieli. Oon monikulttuurinen. Tsekkaan karmatilastoa, kun joku taas irkissä mainostaa. Meikä nousee niinku ferrari ojasta. Kinnunen nauraa mulle, kun meinaan hyytyä. Hävetköön, lapsellinen. Joka toiselle nauraa, itse lapseen kajoaa. Hyi, pervoja.

Teroa lainaten, Vittu mä oon kännissä.

Over and so out.

Poissa Teroin

Väittäisin että tappiin asti hiottu humöörintajuni koki useampia kutkutuksia ja meinasin kusta housuihin. Kaiki Mauste, check.
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa Eetu

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
Jopa "pienessä" darrassa nuo kirjoitukset aiheuttivat muutaman tai useamman repeämisen ja *blup blup* tunne nousi mahasta kurkkuun ja sieltä ulos. Onneksi olin varautunut tähän (sanko vieressä) niin näppis (+muu kone+läppäri) säilyi ilman kosteusvaurioita.
Loistavaa tekstiä jälleen kerran siitä millaista on oululainen vintaasi ja yleensäkin ajatuksen taso ja maailma.

Psst. Ei kai tämä "pelikoulu" tullut väärälle osiolle? Kuuluisi varmaankin jonnekin muualle kuin pakkoihin ;)

Poissa Jetch

Väärä osio, muttei kai muuten mitään vikaa kun topicin on asian selventävä. Ihan jees raportti/analyysi, kiitokset siitä. Saipaha aikaan kulumaan hyvin.

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
Eihän tähän voi muuta todeta kuin että hanki nainen. Poikien seurassa alkoholin nauttiminen kun on vähintäänkin epäilyttävää.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Laava

Eihän tähän voi muuta todeta kuin että hanki nainen. Poikien seurassa alkoholin nauttiminen kun on vähintäänkin epäilyttävää.
Kun tosimiehet panee, siitä on naiset kaukana.
DCI Level 1 Judge

Ufojen kosminen viesti

Poissa vodel

"Homoilu. Se on miesten hommaa."

- Jouni Hynynen -
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa hembba

vintagen peluu on homompaa kuin miesten välinen seksi

Poissa Masa88

No ilmankos jotkut tykkääkin kyseisestä formaatista...

Ja muuten, aikas eksoottiselta pakalta vaikuttaa
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa KukistajA

Unable to locate the funny.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa Polari

You had to be there.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)