Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Lorwyn  (Luettu 27844 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Snowman

Vs: Lorwyn
« Vastaus #30 : 27.08.07 - klo 18:45 »
No eipä se kyllä minua haittaa että peli muuttuu, hyvähän se vaan on.

Poissa FIN hessu

Vs: Lorwyn
« Vastaus #31 : 27.08.07 - klo 19:06 »
"Hiljaa hyvä tullee" mutta ei tässä asiassa.
Mutta jokaisellahan on oma makunsa :/

Poissa miinin

Vs: Lorwyn
« Vastaus #32 : 27.08.07 - klo 19:19 »
"Hiljaa hyvä tullee" mutta ei tässä asiassa.
Mutta jokaisellahan on oma makunsa :/

Mitähän sinä yrität sanoa? Tässä ja edellisessä viestissäsi olet ilmaissut, että olet tyytymätön, mutta mitään muuta selkoa niistä ei kyllä saa.

Itse Villainess taas vaikuttaa mielenkiintoiselta tapaukselta O_o Jos oikein käsitin, niin tuo siis castataan peliin, mutta se tulee periaatteessa pelaajan "rinnalle", eli vastustaja voi hyökätä tämän kimppuun ja itse voit omilla creatureillasi näitä blokata. Planeswalker siis joutuu hautausmaalle, kun sen loyalty tippuu nollaan, loyaltyllä voi siis myös käyttää tämän abilityjä (?) varmaankin kerran vuorossa. Eli tässä tapauksessa Villainessille ensimmäisestä abilitystä tulee yksi loyalty-counteri lisää ja vastustaja heittää kortin pois; tai teet Vampiric Tutorin, josta "lifeä", eli loyaltyä menettää Planeswalkerisi; tai voit myös tehdä haittapuolista karsitun, epäsymmetrisen Living Deathin. Toki tuon abilityn (?) aktivointi vaatii vähintään kolme vuoroa, eli en näkisi tuota mitenkään liian rikkinäisenä vehkeenä - paljon pelottavampi ability näyttäisi tuo tuutorointi olevan, etenkin jos Planeswalkereihin ja heidän aktivoimiseensa ei vaikuta summoning sickness (tai mikä sen virallinen sääntötermi nykyisin onkaan).
« Viimeksi muokattu: 27.08.07 - klo 23:55 kirjoittanut miinin »

Poissa hembba

Vs: Lorwyn
« Vastaus #33 : 27.08.07 - klo 20:15 »
nyt kun on saatu hienosti tuotua peliin uutta "design spacea" antava korttityyppi niin kai tästä lähtien alkaa joka setissä tulemaan jotain uutta entistä hienompaa. neljä violettia yömanaa maksava contraption on jo nurkan takana.

Poissa Nastaboi

Vs: Lorwyn
« Vastaus #34 : 27.08.07 - klo 23:36 »
Ei kai teitä voi oikeasti harmittaa se, että ihmiset, joiden ammatti se on, onnistuvat keksimään peliin uusia ja jänniä asioita? Kukaan ei vielä varmasti tiedä mitä nuo edes tekevät, saatikka miten toimivat limited/constructedympäristössä, joten tässä vaiheessa ei kannata jakaa kovin asenteellisia tuomioita. Ulos kehyksestään hyppäävä kuva olisi sinänsä varsin hilpeä, ellei edellisen blokin jäljiltä olisi jo yliannostusta reunuksilla kikkailusta.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Dumster

Vs: Lorwyn
« Vastaus #35 : 27.08.07 - klo 23:45 »
Mitenkä mulla nyt on jopa semmonen fiilis, että nuorempi väestö jakaa jyrkempää tuomiota ja vanhempi polvi ottaa laupeammin vastaan?

Poissa hembba

Vs: Lorwyn
« Vastaus #36 : 28.08.07 - klo 00:39 »
onko alle 26 nuorempi? Minusta tämä nyt vain jotenkin tuntuu vähän oudolta lisältä. Pakko sitä on koittaa silti... Pelkään että wizards ampuu itseään jalkaan keksimällä entistä hienompia hienouksia, jotka saavat mahdolliset uudestaan pelaamaan alkavat pysymään poissa "kun on muuttunut niin paljon".
 JA NUO ELEMENTTAALIT ON SELVIÄ POKEMONEJA!

Poissa paavo3

Vs: Lorwyn
« Vastaus #37 : 28.08.07 - klo 06:56 »
Pelkään että wizards ampuu itseään jalkaan keksimällä entistä hienompia hienouksia, jotka saavat mahdolliset uudestaan pelaamaan alkavat pysymään poissa "kun on muuttunut niin paljon".

Kannatan täysin, pelataan kaikki vain alphaa, alphan säännöillä. Backslide

Poissa Kavu

Vs: Lorwyn
« Vastaus #38 : 28.08.07 - klo 09:05 »
Hieman kummallista logiikkaa kritisoida wizardsia siitä että luodaan uutta. Kuitenkin suurin osa TS-blokin kritiikistä johtui siitä, ettei luotu tarpeeksi uutta. Jos ei pelin uusi suunta kiinnosta, ei ole pakko pelata. En usko että pelaajat massoittain jättävät magicin "koska se muuttuu". Eri asia sitten, jos esim. planeswalkerit osoittautuvat huonosti suunnitelluiksi ja/tai täysin rikkinäisiksi. Eiköhän nyt rauhassa odoteta edes noiden planeswalkerien viralliset säännöt ja sitten niiden vaikutus formaatteihin. Kyllä mielestäni wotc on osoittanut muutamalla edellisellä blokilla, että se osaa suunnitella tätä peliä todella hyvin. Huonoilta ideoilta tuntuneet split second ja shadowkin toteutettiin hyvin. En jaksa uskoa että suuntaus muuttuisi.

Poissa hembba

Vs: Lorwyn
« Vastaus #39 : 28.08.07 - klo 14:51 »
Kuudes väri kehiin myös! En usko että planeswalkerit ketään pois ajavat, mutta ne vaikeuttavat vanhojen paluuta

Poissa Dumster

Vs: Lorwyn
« Vastaus #40 : 28.08.07 - klo 15:00 »
Kuudes väri kehiin myös! En usko että planeswalkerit ketään pois ajavat, mutta ne vaikeuttavat vanhojen paluuta

Veikkaisin että wizardsien tavoitteena on enemmänkin houkutella uusia ihmisiä magicin pariin kun anella takaisin jo kerran sille selkänsä kääntäneitä.

Poissa Nastaboi

Vs: Lorwyn
« Vastaus #41 : 28.08.07 - klo 15:15 »
Rautalanka: jos ei miellytä, ei ole pakko pelata.

Oikeasti hembba, kumpaa pidät markkinoinnin ja pelaajien kiinnostuksen ylläpitämisen kannalta parempana strategiana: tarjota vuodesta toiseen samaa tavaraa hieman erilaisissa kääreissä, vaiko kehittää aina vähän jotain uutta, vaikka se jakaisikin mielipiteitä eikä joka kerta menisikään täysin nappiin?
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa hembba

Vs: Lorwyn
« Vastaus #42 : 28.08.07 - klo 17:05 »
No jos se sama tavara myy edelleen, niin miksi ottaa riski? Jos planeswalker on oikeasti hyvä systeemi, en valita. Mutta kyllä peliin pystyisi tuomaan uutta ihan ilman mitään uusia palikoita.

Poissa Farseer

Vs: Lorwyn
« Vastaus #43 : 28.08.07 - klo 17:24 »
No jos se sama tavara myy edelleen, niin miksi ottaa riski? Jos planeswalker on oikeasti hyvä systeemi, en valita. Mutta kyllä peliin pystyisi tuomaan uutta ihan ilman mitään uusia palikoita.

Koko ajanhan siihen on tuotu uusia palikoita, vaihdellen kosmeettisista muutoksista esim. Equipmenttien ja uusien abilityjen tuomiseen peliin mukaan. Uusi permanent-tyyppi on tietysti "isompi juttu", mutta jos näitä kortteja ainakin alkuun tulee 5 ensimmäisessä setissä ja 5 toisessa setissä niin tuskin se kaikkea mullistaa. Tuskin niitä jatkossakaan juuri tuota nopeampaa tulee, jos ollenkaan.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Nastaboi

Vs: Lorwyn
« Vastaus #44 : 28.08.07 - klo 18:39 »
No jos se sama tavara myy edelleen, niin miksi ottaa riski?

Olet oikeassa. MTG-expansioita on julkaistu jo ihan tarpeeksi, tästä eteenpäin reprintataan vain vanhoja sarjoja alphasta alkaen, minkä jälkeen kierroksen voi aloittaa aina uudelleen alusta. Miten kauan arvelet saman tavaran myyvän? Sitä riskiähän ei kannata ottaa, että peli säilyttäisi tuoreutensa ja saisi jopa uusia harrastajia. Kannattaa ennemin pelata varman päälle ja antaan vanhojen pelaajien käpertyä nostalgiaansa ja pelin kuolla pois sen mukana.

Lainaus
Mutta kyllä peliin pystyisi tuomaan uutta ihan ilman mitään uusia palikoita.

Jossain vaiheessa kaikki olemassa olevien palikoiden mahdolliset kombinaatiot loppuvat, järkevät sellaiset huomattavasi aiemmin ja mielenkiintoiset todella nopeasti. Ei se vanha pakka muutu uudeksi, vaikka sitä kuinka sekoittaisi. Väitteesi kumoaa jo itse itsensä.

Mutta sainpahan ainakin hyvää harjoitusta Shanghain olympialaisiin lokakuussa.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa JunioRcmf

Vs: Lorwyn
« Vastaus #45 : 28.08.07 - klo 19:03 »
Ainut asia, joka noissa Planeswalkereissa on se fakta, että ne ovat Planeswalkereita. Ihan mielenkiintoisilta kortteina vaikuttavat eikä siinä, että ne ovat täysin uudenlaisia ole mitään vikaa, mutta se vähän hämää, kun alunperin pelaajien oli tarkoitus olla Planswalkereita ja sitten köyhällä selityksellä perustellaan Planeswalker korttien tekoa. Eli Time Spiralin story linessa, kun suljettiin näitä timeriftejä sillä, että Planeswalkerit antoivat oman kipinänsä riftiin ja menettivät siinä samalla voimansa niin tämän seurauksena myös muut Planeswalkerit heikentyivät ja ovat vain varjoja entisestään ja tästä syystä niistä pystytään tehdään kortteja, kun heidät voimansa eivät ole enää niin mahtavia...
Omasta mielestäni olisivat saaneet keksiä toisen nimikkeen näille korteille, koska itse korteissa ei mielestäni ole mitään vikaa, mutta kaipa tähänkin tottuu ajan myötä.

Poissa hembba

Vs: Lorwyn
« Vastaus #46 : 28.08.07 - klo 20:09 »

Olet oikeassa. MTG-expansioita on julkaistu jo ihan tarpeeksi, tästä eteenpäin reprintataan vain vanhoja sarjoja alphasta alkaen, minkä jälkeen kierroksen voi aloittaa aina uudelleen alusta. Miten kauan arvelet saman tavaran myyvän? Sitä riskiähän ei kannata ottaa, että peli säilyttäisi tuoreutensa ja saisi jopa uusia harrastajia. Kannattaa ennemin pelata varman päälle ja antaan vanhojen pelaajien käpertyä nostalgiaansa ja pelin kuolla pois sen mukana.


Herra taitaa nyt sekoittaa vähän asioita, olen hämmentynyt siitä että valmiiseen peliin tehdään täysin uusi asia. Oliko pelissä kenties vikaa ennen tätä? Mites ne vanhat pelaajat alunperin pelistä kiinnostui? Ei silloin vielä ollut mitään planeswalkereita uusia pelaajia houkuttelemassa. Ja muutenkin pelin suunnitteleminen kvartaalitalouden ehdoilla ei tee pelille hyvää...

Lainaus
Jossain vaiheessa kaikki olemassa olevien palikoiden mahdolliset kombinaatiot loppuvat, järkevät sellaiset huomattavasi aiemmin ja mielenkiintoiset todella nopeasti. Ei se vanha pakka muutu uudeksi, vaikka sitä kuinka sekoittaisi. Väitteesi kumoaa jo itse itsensä.

Mielikuvituksesi loppuu ennen kuin Magicin jo olemassa olevat mahdolliset ja mielenkiintoiset kombinaatiot. Ja en edelleenkään ole valittanut uusista korteista, keywordeista, abilityista tai subtype-uutuuksista (equipment ym.) koska nämä eivät muuta perustaa ja tekevät pelistä sen mitä se on. Uusi kortti ehkä kombottaa jonkun vanhan kortin kanssa, mutta uusi korttityyppi muuttaa huomattavasti suurempaa määrää kortteja. Kortti mikä tuhoaa non-landit on nyt parempi kuin kortti mikä tuhoaa creaturet, artifactit ja enchantmentit.

Poissa Akspee

Vs: Lorwyn
« Vastaus #47 : 29.08.07 - klo 10:07 »
Planeswalkerit vaikuttavat todella mielenkiintoiselta lisältä ja toisekseen olen hyvin vakuuttunut wizardsin ammattimaisuudesta ja siitä että nuo eivät totisesti mitenkään tule rikkomaan peliä.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Eetu

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
Vs: Lorwyn
« Vastaus #48 : 01.09.07 - klo 10:18 »
Nyt on uutta paljastusta.

Brion Stoutarm 2rw
Legendary Creature - Giant Warrior    Rare
Lifelink
R, T, Sacrifice a creature other than Brion Stoutarm: Brion Stoutarm deals damage equal to the sacrificed creatures power to target player.
4/4

Ihan kätevä kortti agroille. Toimii varsin hyvin vanishing -tyyppien kanssa (mm. keldon marauders).

Garruk Wildspeaker 2gg
Planeswalker - Garruk   Rare
+1: Untap two target lands.
-1: Put a 3/3 green Beast creature token into play.
-4: Creatures you control get +3/+3 and trample until end of turn.
Illus. Aleski Briclot   #213/301   3

Muitakin kortteja on paljastunut, mutta nämä ovat mielestäni ainoita, joilla olisi jotain käyttöä.

Ja nyt on myös planeswalkereiden toimitaperiaate selvinnyt. Hyviltähän nuo vaikuttavat, mutta uskoisin että lorwynissä tulee vielä kortteja tyyliin: Destroy target planeswalker.
Liliana vess on ainakin erittäin hyvä controlli pakkoihin. Garruk taas sopii beatdown yms. pakkoihin.
Eivät nuo kuitenkaan (toivottavasti) riko peliä täysin. Eiköhän noille tule vastaukset vielä kun kortteja paljastetaan lisää.

Poissa Joni

Vs: Lorwyn
« Vastaus #49 : 01.09.07 - klo 14:04 »
Jokseenkin arvattavaa oli tuo että oli legendasääntö. Ymmärsinkö oikein, että dekissä ei saa olla kuin yksi kopio tietystä planeswalkerista?
Ja tuskin tuo nyt tulee peliä rikkomaan, tuo jännän lisän mätikkään, mutta ei voi oikein vielä sanoa, ovatko planeswalkerit loppujenlopuksi niin käytännöllisiä.
Innolla (tai kauhulla) odotamma.

Poissa av

Vs: Lorwyn
« Vastaus #50 : 01.09.07 - klo 17:25 »
Herra taitaa nyt sekoittaa vähän asioita, olen hämmentynyt siitä että valmiiseen peliin tehdään täysin uusi asia. Oliko pelissä kenties vikaa ennen tätä? Mites ne vanhat pelaajat alunperin pelistä kiinnostui? Ei silloin vielä ollut mitään planeswalkereita uusia pelaajia houkuttelemassa. Ja muutenkin pelin suunnitteleminen kvartaalitalouden ehdoilla ei tee pelille hyvää...

Vai että valmis peli.  :D Richard Garfield etummaisena on eri mieltä kanssasi. MTG kehittyy kokoajan ja hyvä niin.

Poissa hembba

Vs: Lorwyn
« Vastaus #51 : 01.09.07 - klo 17:37 »

Vai että valmis peli.  :D Richard Garfield etummaisena on eri mieltä kanssasi. MTG kehittyy kokoajan ja hyvä niin.

Missäs se on jo planeswalkereita ehtinyt kommentoimaan? Valmiilla pelillä tarkoitin alusta asti olleita korttityyppejä (landit, creaturet jne.) jotka ovat koko hienon pelimme peruspalikat. Uuden tälläisen lisääminen viidentoista vuoden jälkeen tuntuu pelin kehittämiseltä väärästä päästä. Mutta joo, ihan hyviltähän nuo vaikuttavat.

Poissa Anssi

Vs: Lorwyn
« Vastaus #52 : 01.09.07 - klo 17:54 »
Kuten ketjussa ollaan aiemmin taidettu mainita, ollaanhan peliin lisätty jonkinverran uusia palikoita. Esimerkiksi aivan uusi  korttityyppi-Equipment. Alphan jälkeen on myöskin lisätty legendat, miljoona keywordia, saman verran rikkinäisiä ja hauskoja kortteja.
Mutta olihan se varmasti hauskaa pelata silloin ennen vanhaan:

60 Black Lotus
180 Ancestral Recall
2 Timetwister


Noista Planeswalkereista: näyttää huonoilta, missä dekissä niitä haluaisi pelata, millä vuorolla ne haluaisi castata? Ehkäpä olen väärässä, mutta ei nuo tähän mennessä näytetyt vaikuta kovin hyviltä jos toisella on pari miestä tiskissä, silloin mieluummin pelaisi jonkun hyvän miehen. Harmi myös, että t2:n paras 'wall', Carven Caryatid tippuu typestä, sille olisi ehkä vihdoin löytynyt käyttöä.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa miinin

Vs: Lorwyn
« Vastaus #53 : 01.09.07 - klo 17:58 »
Landit, creaturet jne.

Mana Sourcet, Interruptit... Muutoksia, tarkennuksia ja uudistuksia tulee aina ja niiden tarkoitus on kehittää ja selkeyttää peliä, ei ärsyttää pelaajia. En voi käsittää miksi uudistusta tulisi vastustaa. Jos ihmiskunta vastustaisi uudistamista yhtä paljon kuin sinä, niin varmastikin vanhan sananlaskun mukaan istuttaisiin yhä puissa ja viskottaisiin toisiamme paskalla. Uudistus voi tuntua epämiellyttävältä, mutta ihminen sopeutuu kaikkeen ja alkushokin jälkeen uudistus voikin olla jopa hyvä asia. Minkäslaista kehittämistä sinä sitten ehdottaisit? Jos peli on kerran alunperinkin hyvä, niin mikset sitten vain pelaa mono-G-all-Alpha pakkaa, jossa Lanttu ja Giant Growth viuhuvat ja anna uusien sarjojen tulla ja mennä menojaan?


Poissa Traviantor

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Oikeesti kuka nää lukee? Ajan tuhlausta...
Vs: Lorwyn
« Vastaus #54 : 02.09.07 - klo 21:53 »
http://forums.mtgsalvation.com/attachment.php?attachmentid=56172&stc=1&d=1188632927
Mitä nuo +1, -1 ja -4 jutut tarkoittaa? Mitä lisätään/vähennetään?

Poissa hembba

Vs: Lorwyn
« Vastaus #55 : 02.09.07 - klo 22:06 »
Landit, creaturet jne.

Mana Sourcet, Interruptit... Muutoksia, tarkennuksia ja uudistuksia tulee aina ja niiden tarkoitus on kehittää ja selkeyttää peliä, ei ärsyttää pelaajia. En voi käsittää miksi uudistusta tulisi vastustaa. Jos ihmiskunta vastustaisi uudistamista yhtä paljon kuin sinä, niin varmastikin vanhan sananlaskun mukaan istuttaisiin yhä puissa ja viskottaisiin toisiamme paskalla. Uudistus voi tuntua epämiellyttävältä, mutta ihminen sopeutuu kaikkeen ja alkushokin jälkeen uudistus voikin olla jopa hyvä asia. Minkäslaista kehittämistä sinä sitten ehdottaisit? Jos peli on kerran alunperinkin hyvä, niin mikset sitten vain pelaa mono-G-all-Alpha pakkaa, jossa Lanttu ja Giant Growth viuhuvat ja anna uusien sarjojen tulla ja mennä menojaan?

 

Joista tuli instantteja ilman mitään vaikutusta mihinkään.. Planeswalker on uudistus ja yllättävä muutos joka ei ainakaan selkeytä, kehittää noin saman verran kuin mikä tahansa uusi keyword tai subtype ja todistetusti ärsyttää pelaajia.

Jos ihmiskunta vastustaisi uudistuksia yhtä paljon minä, muutamaa miljoonaa juutalaista ei olisi kaasutettu tässä taannoin.  8) Uudistus tapahtui tasolla joka on aina ollut pelin perustana (tehdä tämän tyyppisiä kortteja jotka vuorovaikuttavat keskenään) eli nyt mukaan tuotiin täysin uusi, ei juuri minkään vanhan kortin kanssa yhteensopiva "kuka on sankarisi" -kortti  :P Tämä on kuin shakkiin lisättäisiin yhtäkkiä 9x9 lauta, kuninkaan ja kuningattaren väliin tuleva nappula. ..joka liikkuu kuin kuningatar mutta voi tulla shakatuksi...

Olen itse Tribaalin suuntaisten tyyppien lisäämistä kannattava ja uskon tribaalin olevan pelissä hauskempi kuin viiden manan demonic tutorin (ja tarmolle +1/+1). Suunnittelultaan viimeiset kaksi blokkia ovat olleet parhaat koskaan.
viimeiset kaksi blokkia ovat olleet parhaat tähän mennessä.

Poissa Rancid-

Vs: Lorwyn
« Vastaus #56 : 02.09.07 - klo 22:24 »
Jee, Hitler-kortti!

Asiaan: interruptin poisto teki Silloin Aikoinaan aika hemmetin paljon. Esim. Power Sink huonontui merkittävästi, kun sen sisäänrakennettu Mana Short rikottiin.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa JunioRcmf

Vs: Lorwyn
« Vastaus #57 : 02.09.07 - klo 22:37 »
Off-topic: REB oli alunperin Alphassa instant, mutta sitten Betassa se muuttui Interruptiksi ja pysyi sellaisena muissakin versioissa (tietysti nykyään se luetellaan instantiksi, mutta Alpha versio on ainut, josta kyseisen sanan voi bongata).

Poissa Hopo

Vs: Lorwyn
« Vastaus #58 : 03.09.07 - klo 09:04 »
Asiaan: interruptin poisto teki Silloin Aikoinaan aika hemmetin paljon. Esim. Power Sink huonontui merkittävästi, kun sen sisäänrakennettu Mana Short rikottiin.

Ehkä suurimpana asiana tämä antoi mahdollisuuden etsiä instanttien kanssa touhuten dekistä counterspellin, jota ei vielä kädessä ollut. Power Sink oli kyllä kova kortti, harmi että menetti suurelta osin tehonsa.

Säännöt muuttuvat jne. Jos haluaa pelata, kannattaa opetella uudet säännöt. Uusia kortteja ei ole pakko pelata, ja plainswalkkereita kun tulee todella huimat 5 (vai 10 kpl) niin tuskin ne kenenkään peli-iloa pystyvät pilaamaan. Jos, niin vika ei taatusti ole pelissä.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa duracel

Re: Lorwyn
« Vastaus #59 : 03.09.07 - klo 10:16 »
Planeswalkereiden säännöistä artikkelia:

http://www.wizards.com/default.asp?x=magic/planeswalkers/week4

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!