Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Imp's Mischief  (Luettu 3594 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Frein

Imp's Mischief
« : 12.09.07 - klo 18:58 »
Sanotaan että pelaan jonkun loitsun, vaikkapa miehen, ja vastustaja osoittaa siihen vaikkapa Cancelia. Voinko sitten pelata Imp's Mischiefin ja vaihtaa cancelin kohteeksi mischiefin? Voidaanko siis sanoa mischiefin jo olevan stackissa kun se vaihtaa cancelin kohteen?

Poissa Rancid-

Vs: Imp's Mischief
« Vastaus #1 : 12.09.07 - klo 19:08 »
Lähinnä voidaan sanoa Mischiefin olevan _vielä_ stackissa, eli mainitsemasi temppu onnistuu juuri kuten kuvailitkin.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Frein

Vs: Imp's Mischief
« Vastaus #2 : 12.09.07 - klo 20:12 »
Homma menee siis käsittääkseni niin että kohde valitaan loitsun resolvatessa eikä suinkaan pelatessa. Eli tässä käy nyt niin että mischief resolvaa ensin ja on kuitenkin vielä stackissa riittävän kauan että voi vaihtaa cancelin kohteen itseensä. Mischief kuitenkin lähtee stackista ennen cancelin resolvaamista, eli se kolme lifeä pitää silti maksaa.

Olenko ymmärtänyt oikein?

Poissa duracel

Re: Imp's Mischief
« Vastaus #3 : 12.09.07 - klo 20:27 »
Kyllä tietenkin pitää, Imp's Mischief resolvaa ihan normaalisti tuossa tilanteessa. Cancel counteroituu, koska sillä ei enää ole laillista targettia, koska Mischief on resolvattuaan hävinnyt stackista.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Imp's Mischief
« Vastaus #4 : 13.09.07 - klo 14:03 »
Niin, Imp's Mischiefin target (Cancel) valitaan kun se pelataan. Cancelin uusi target (Imp's Mischief) valitaan vasta kun Imp's Mischief resolvaa.

~jari

Edit: Lisätty suluissa olevat asiat.
« Viimeksi muokattu: 13.09.07 - klo 14:36 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!