Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Jahtaaja Raret  (Luettu 18864 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Legendaarinen poliisi

Vs: Jahtaaja Raret
« Vastaus #30 : 29.10.07 - klo 16:02 »
Olen nostanut 2 kpl Nimbus Mazeja sekä 2 kpl Rites of Flourishingeja ja vieläpä samalla kertaa kun ostin kasan boostereita.

Mäkin oon nostanu 2 kertaa nimbus mazei :D. Yks kaverini sai 3 kertaa peräkkäin buustereista Deep-Sea Krakenin.
Jos voin tappaa koirasi rotanloukulla, se ei ole koira...

Poissa Elwood

« Vastaus #31 : 29.10.07 - klo 16:22 »
Sanotaan, ettei salama iske kahdesti samaan paikkaan.
14-15.8.07 Hesassa jokin ukkosia kuvannut sääkamera tjsp sai useitakin osumia, oli pätkä uutisissakin tuolloin.
http://www.metacafe.com/watch/327742/lightning_never_strikes_twice_in_the_same_place/

Sitä sattuu.

Salamateoria kaatuukin siihen, että maailmasta loppuu (ellei ole jo) salamaiskuttomat paikat.

Salamauskomus kaatuu oikeasti ukkosenjohdattimien tarpeeseen.

Ja aiheeseen: TekTekTekTekTekTekTekTek

EDIT heti perään: Okei, sanoin saman asian kuin Mozzam, vähän erilailla vain.
« Viimeksi muokattu: 29.10.07 - klo 16:29 kirjoittanut Elwood »

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #32 : 29.10.07 - klo 17:53 »
Jatkumona alkuperäiseen aiheeseen, muistan eräässä ONS-ONS-ONS dräftissä avanneeni jokaisesta boosterista Grinning Demonin joista ensimmäisen jostain syystä pässäsin ja päädyin pelaamaan vain kahta (ja jotka olivat lopulta paskoja kun vastassa oli Exalted Angeleita ja Pacifismeja). Että kyllä sitä sattuu paremmissakin piireissä.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa vodel

« Vastaus #33 : 29.10.07 - klo 19:57 »
Lainaus
Akspee tarkoitti kai sanoa, että boosterboksit ovat siinä määrin VÄHÄN randomeita, ettei tuollaista pitäisi tapahtua.

Kannattaisi avata äärettömän monta boosteria, niin voitte avata putkessa äärettömän monta foil Thoughtseizea.

Eikö se niin mene, että jos laitta samaan huoneeseen äärettömän monta apinaa avaamaan ääretömän monta buusteriboksia, niin jossain vaiheessa aukeaa vain foil tarmoja ja thoughtseizeja (tai sitten muistan väärin ja kyse oli jostain Shakespeare roskasta ja kirjoituskoneista, mutta ketä sellainen muka kiinnostaa, kun voi saada foileja :))
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

« Vastaus #34 : 30.10.07 - klo 08:42 »
Joskus kun ostin 3 Pussia Planaria niin kahdesta nousi Retether ja kolmannestakin joku bulkki  :'(
Kympistä oon kyllä nostanut kaks Adarkar Wastesia ja käsittäkseni kaks Yavimaya coastia.

Poissa king4aday

« Vastaus #35 : 30.10.07 - klo 13:01 »
Olen nostanut n. 7kpl Lumengrid Auguria.. Uusinta uutta on myös Retetherit..
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa Hezzu

« Vastaus #36 : 30.10.07 - klo 14:13 »
Itse olen nostellut timespiral pusseista yleensä nuita Moonlaceja, jotka oon siten heittäny tylysti roskikseen tai pistelly throww-inninä. Ja itsellä kyllä on tullu ihan sekalaista matskua muuten paitsi yhteen akaan tuli ainaa base settien buustereista tuppaamaan aina jonkinlainen kipu ja se on kiva juttu se. Ja kun alottelin (siis kun ostin kasan Unglued buustereita) niin niistä tuli aina yleensä Se juusto eli The Cheese Stands Alone. Muuten en kylä muista mitä ois sattunu aina tulemaan rare na.
« Viimeksi muokattu: 30.10.07 - klo 14:16 kirjoittanut Hezzu »

Poissa OCS

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "Voittajat eivät huijaa, eikä huijaajat voita"
« Vastaus #37 : 31.10.07 - klo 17:07 »
Parillisia rareja on TS:ssiä on kyl tullut...

Temporal Extortion
Leviathan
Magus of the Future
Kaervek the Merciless
Whispers of the Muse
Stormscape Familiar

Miettii vain, miten todennäköistä on saada samaa rarea tai TS:ssää useampaan kertaan :P
Megazone nick: Omnislash
Rank: Officer Candinate
Hi-Score: 27050
Hi-Accuracy: 100%

Poissa hall0n

« Vastaus #38 : 31.10.07 - klo 19:11 »
Lorwynistä näyttäisi olevan suurin todennäköisyys avata Hoofprints of the Staggeja, kaksi noussut, tosin toista en ole hetkeen nähnyt. Muista seteistä en muista kovin tarkkaan, Ravnicasta Excruciatorit olivat melko maukkaita avauksia.

Toisena ääripäänä mainittakoon Ponder, joita nousee tämän hetken tilastojen mukaan noin yksi (1) kahdeksastatoista (18) pussista.

edit: virhe
« Viimeksi muokattu: 31.10.07 - klo 19:16 kirjoittanut hall0n »

Poissa Oscu

« Vastaus #39 : 02.11.07 - klo 23:28 »
Sanotaan, ettei salama iske kahdesti samaan paikkaan.
14-15.8.07 Hesassa jokin ukkosia kuvannut sääkamera tjsp sai useitakin osumia, oli pätkä uutisissakin tuolloin.
http://www.metacafe.com/watch/327742/lightning_never_strikes_twice_in_the_same_place/

Sitä sattuu.
No eiks toi koko uskomus oo sellasta hömppää niinku muut typerät uskomukset... Salamillahan on tapana iskeä korkeisiin paikkoihin, vaikka jos on iso golfkenttä ja siellä iso lipputanko tai jotain. Jos salama iskee siihen kerran, ja ukkostaminen jatkaa, on suuri todennäköisyys että se iskee siihan samaan tankoon vielä toisenkin kerran...
Toi on vähän niinkun kaikki muutkin taikauskomukset sun muut

Poissa tutka

« Vastaus #40 : 02.11.07 - klo 23:34 »
Mmm...salamia...

Loxodon gatekeepereitä on tullut jokunen, muuten ei juurikaan jahtaajarareja ole.
Lainaus

Poissa Dumster

« Vastaus #41 : 04.11.07 - klo 22:05 »
Lorwynin näyttää tällähetkellä seuraavalta
22 buusterista ja yhdestä tournament lootasta:
3 x Thousand Year Elixir
2 x Thoughtseize :)

0 x Oblivion Ring !!!

Poissa malin

• L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
« Vastaus #42 : 05.11.07 - klo 00:40 »
Tarjoan 4 Oblivion Ringiä kahdesta Thoghtseizestä, saadaan tää tasapainotettua.

Serra Avengereita oon avannu yhteensä kai 10, Psionic Blasteja nolla (okei, se on vähän Avengeria rarempi mutta silti)
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Rancid-

« Vastaus #43 : 05.11.07 - klo 01:12 »
Kukapa niitä PsiBlasteja buustereista haluais avatakaan kun MPR:stä saa ilmaiseksi vielä rumempia.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Masa88

« Vastaus #44 : 06.11.07 - klo 12:25 »
Mulla on käyny kohtuu hyvä säkä, nimittäin ostin onslaughtista aikoinani buusterin ja tournament packin, buusterista ja T. Packin yhtenä rarena Polluted Delta \o/ (tämä siis silloin kun onslaught oli tuorein setti)

...harmi ku sillo ei viel ymmärtäny niiiden potentiaalia :(
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Altair

« Vastaus #45 : 27.11.07 - klo 17:48 »
Itselläni on noussut 2 Mirri, the Cat Warrioria, 2 Bloodfire Colossusta, mutta kaveri sai kahdesta peräkkäisestä boosterista Wrathin...

Poissa Tervonaattori

« Vastaus #46 : 28.11.07 - klo 13:20 »
Itseäni eniten vaivannut on tuo 10th Legacy Weapon... niitä on kolme tullut, enkä ole kovin paljoa ostellu. Yks niistä oli muistaakseni Prelessä ja kaks tullu boostereista... Ja nyt yritän saada niitä LISÄÄ!!

Poissa mora

« Vastaus #47 : 28.11.07 - klo 20:37 »

Olen avannut vain 8 planar chaoksen boosteria ja niistä on noussut vain 3 Damnationia. Aikamoista. Siihen jäikin planarin aukominen. : ]

Poissa Nastaboi

« Vastaus #48 : 28.11.07 - klo 20:40 »
Olen avannut vain 8 planar chaoksen boosteria ja niistä on noussut vain 3 Damnationia. Aikamoista. Siihen jäikin planarin aukominen. : ]

Sepä tuleekin uncommonin paikalla!
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa mora

« Vastaus #49 : 28.11.07 - klo 20:43 »
Lainaus
Sepä tuleekin uncommonin paikalla!

Aivan! Niinpä tuleekin!

Poissa Vilhis

« Vastaus #50 : 28.11.07 - klo 20:51 »
moran Damnationeiden hyvä aukaisuprosentti on sikäli ketuttava, että itse olen ostanut kokonaisen boxin, jossa ei ollut ainoakaan Damnationia. Kyllä se vähintään lievästi ärsyttää, kun toinen aukaisee samoihin aikoihin esim. Ostamastaan 5 boosterista heti 2 damnationia  >:(
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa nakkis

« Vastaus #51 : 28.11.07 - klo 20:57 »
Heh, muistan joskus alkuaikoina kortin nimeltä Oath Of Druids (n. 3x pussista) jahdanneen minua. Fiksuna pikkumiehenähän ne vaihdettiin heti settiin Anaba Shamaneita ja muutamaan Eron The Relentlessiin (hullu cretu, 5 power, haste ja regee viel!!).

Poissa Eskomi

« Vastaus #52 : 05.12.07 - klo 07:47 »
Olen ostanut noin 7 boosteria future sightia ja saldona kaksi tarmogoyffia. Kyllä kenkuttaa.

Poissa ReapeR

• Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
« Vastaus #53 : 05.12.07 - klo 17:22 »
No tämä ei nyt ole rare mutta mogg fanaticit on mua jahannu aika paljon (tänäänkin 3 boosteria kahessa oli mogg )

Poissa Planeswalker

• L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • "Welcome to Pandora, kiddos"
« Vastaus #54 : 05.12.07 - klo 20:00 »
Ravnican pusseista taisin muutamia Molten Sentryjä ravnica aikaan nostella :)
Our journey starts, on this long, long steep slope.

H/W

Poissa LASD

« Vastaus #55 : 05.12.07 - klo 20:26 »
Lorwynin prelikassa Tournament Deckistä tavallinen ja foili Ajani. :D Aiheutti pientä valitusta ja ihmetystä muissa pelaajissa ja mahdollisti oikein tyylikkäitä temppuja peleissä.

Poissa Arcane

« Vastaus #56 : 06.12.07 - klo 23:01 »
moran Damnationeiden hyvä aukaisuprosentti on sikäli ketuttava, että itse olen ostanut kokonaisen boxin, jossa ei ollut ainoakaan Damnationia. Kyllä se vähintään lievästi ärsyttää, kun toinen aukaisee samoihin aikoihin esim. Ostamastaan 5 boosterista heti 2 damnationia  >:(

Jeh. Kaveri availi yhden 8th editionin, pari 9th editionin ja yhden kympin booster lootan. Lisäksi useita drafteja ja kai parissa prelikassakin kävi. Ensimmäisen WoGinsa aukaisi tossa kesän lopulla kympin draftista.  ;D

Toisaalta, enpä ole minäkään vielä Wratheja tai Damnationeita avannut yhtään.

Seuraavia olen saanut useamman kuin yhden: 2x Vulturous Zombie, 2x Grave-Shell Scarab, 2x Gleancrawler (toinen foili)... pisti silloin aloittelijana väkisinkin luomaan Golgari-pakkaa, kun oli niin paljon kivan näkösiä isoja lihoja. :P Tuon lisäksi olen ainakin useampia Loxodon Gatekeepereitä availlut. Lorwynistä olen tykännyt Militia's Prideja availla, vaikka en olekaan paljoa kamaa ostanut.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Rancid-

« Vastaus #57 : 07.12.07 - klo 02:59 »
Toisaalta, enpä ole minäkään vielä Wratheja tai Damnationeita avannut yhtään.

Tosimiehille WotC lähettää niitä postissa niin paljon, että ylimääräisiä saa jaella almuina köyhille.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #58 : 07.12.07 - klo 10:31 »
[OFFTOPIC VASTAUS]

80 turnausta on kyllä melko paljon että saa setin Damnationeita.

[/OFFTOPIC VASTAUS]
Lainaus käyttäjältä: tutka

Poissa Juho1992

« Vastaus #59 : 07.12.07 - klo 12:14 »
juu on tullu noita tefereitä kolmin lappalein nostettua bppstereista

ja boom/bust:ja on myös tullu jopa neljä kappaletta (2 dräftistä ja 2 pussista)  planar chaoksen aikoihin