Poromagia

Kirjoittaja Aihe: planeswalkereista =P  (Luettu 3212 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hembba

planeswalkereista =P
« : 31.10.07 - klo 00:07 »
Minulla on pöydässä garruk, mycosynth lattice ja march of the machines. Vastustaja ilmoittaa hyökkääväänsä garrukkiin. Voinko blokata garrukilla itsellään? Saako vastustaja päättää vaikuttaako hänen mörkönsä tekemä damage loyalty countereihin vai garrukin toughnessiin? Entäs jos pöydässä on Darksteel forge?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: planeswalkereista =P
« Vastaus #1 : 31.10.07 - klo 01:07 »
Voit blokata Garrukilla itseään.

Damage "vaikuttaa" molempiin. Garrukista lähtee 3 loyalty countereita ja se ottaa vahinkoa. Jos loyalty counterit tippuvat nollaan tai Garruk ottaa lethal damaget se kuolee.

Darksteel Forge estää Garrukin tuhoutumisen (mm. lethal damagejen kautta) mutta ei Planeswalkerien loyalty-counterien puutteen vuoksi graveyardille menemistä.
« Viimeksi muokattu: 31.10.07 - klo 07:40 kirjoittanut duracel »
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.