Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Lich+form of the dragon  (Luettu 3283 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Eetu

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
Lich+form of the dragon
« : 23.11.07 - klo 22:40 »
Eli minulla on pöydässä Lich ja Form of the Dragon. Lich väittää että minulla on aina 0 lifeä ja Form of the dragon taas että 5. Tarkoittaako tämä sitä, että saan nostaa 5 korttia upkeepissäni? Vai enkö saa nostaa kortteja, koska life "muuttuu" viiteen?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Lich+form of the dragon
« Vastaus #1 : 23.11.07 - klo 22:43 »
Juu, saat nostaa 5 korttia. Lifen muuttaminen lasketaan gainaamiseksi tai lifelossiksi riippuen muutoksen suunnasta, tässä tapauksessa saisit 5 lifeä jotka Lich muuttaa korteiksi.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.