Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Magic Player Rewards lähetetty eilen / tänään.  (Luettu 9159 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa rayenni

Kuten otsikko kertoo, niin mpr:ään kuuluvat pelaajat voivat todeta dci-databasesta kohdasta "my rewards" että päivämäärällä 26.11.2007 on lähetetty vähän herkkua postiin. Mtgsalvationissa tosin osalla taitaa status olla edelleen current, mutta itselleni ainakin on pistetty jo tokenit ja foilit postiin.

Jännittävänä seikkana tulossa olevasta foilista ei ole olemassa kovinkaan varmaa tietoa, mutta mielestäni hyvän veikkauksen löytää täältä.

Poissa Rancid-

Vs: Magic Player Rewards lähetetty eilen / tänään.
« Vastaus #1 : 27.11.07 - klo 02:31 »
Toivoisin, että:

1) foili ei olis Damnation, vaan joku puuntakaisen ovelan hieno juttu.
2) kämmäisivät näitten kanssa samalla tavalla kuin vuosi sitten Wrathien kanssa ;)

Kokeneemmille judgenaattoreille vielä semmoinen kysymys, että millaista "Judge Rewardia" tässä kannattaa ruveta odottelemaan?

(ps. vitsin nobo olli, miten mulla muka on enemmän rekisteröityjä turnauksia?)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa jobim

« Vastaus #2 : 27.11.07 - klo 04:01 »
Itse en ole juurikaan saamassa... varmaankin tietävät että olen paisti.

Lisää pahvia belgian sedät!

-valtsundantelus

Poissa Laava

« Vastaus #3 : 27.11.07 - klo 07:04 »
Judge reward on 2 tokenia per taso, ellei politiikka ole muuttunut sitten viime kerran.
DCI Level 1 Judge

Ufojen kosminen viesti

Poissa duracel

Re: Magic Player Rewards lähetetty eilen / tänään.
« Vastaus #4 : 27.11.07 - klo 09:09 »
Jep, Judge Reward tarkoittaa vain noita tokeneita, ei mitään hienoa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Dumster

« Vastaus #5 : 27.11.07 - klo 20:49 »
Onkos meikä nyt perseilly rewardsit ihan sivu suun koska en löydä omalta dci- sivultani mitään noita screenshotteja vastaavaa. Olen mielestäni rekisteröitynyt kuitenkin mukaan tuohon rewards programmiin ja ainakin viisi turneeta on käytynä.
Mistä tarkalleen nuo rayennin ja rancidin postaamien kuvien sisältö löytyy?

Poissa duracel

Re: Magic Player Rewards lähetetty eilen / tänään.
« Vastaus #6 : 27.11.07 - klo 21:56 »
www.thedci.com -> Personal Information Center, josta voit katsoa aktiiviset jäsenyydet erilaisiin ohjelmiin, pitäisi olla Magic Reward Player Active -> My Rewards

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Dumster

« Vastaus #7 : 27.11.07 - klo 22:04 »
Just.
Tokkopa oon sit yhtään mitään saamassa.. ei siellä lue kun Magic Player Active. Salettiin on kyllä täyttäny lomakkeen noita Rewardseja koskien, mutta eipä siinä sitten. Paskan möivät.

Poissa Jetch

« Vastaus #8 : 27.11.07 - klo 22:17 »
Just.
Tokkopa oon sit yhtään mitään saamassa.. ei siellä lue kun Magic Player Active. Salettiin on kyllä täyttäny lomakkeen noita Rewardseja koskien, mutta eipä siinä sitten. Paskan möivät.
Otan osaa. Olisit iloinen, että pääset turnauksiin. Itse en raaski lähteä 100km+ päähän mtg mätkimään hienoisten matkakulun takia.
Jotta tällä kertaa ei menisi puihin, niin yritäs tuosta.
https://www.wizards.com/default.asp?x=magic/rewards/welcome,,en

Poissa Dumster

« Vastaus #9 : 27.11.07 - klo 22:28 »
Just.
Otan osaa. Olisit iloinen, että pääset turnauksiin. Itse en raaski lähteä 100km+ päähän mtg mätkimään hienoisten matkakulun takia.
Jotta tällä kertaa ei menisi puihin, niin yritäs tuosta.
https://www.wizards.com/default.asp?x=magic/rewards/welcome,,en

Kiitos osanotosta. Onneksi olen sentään iloinen Helsingin asuntojen korkeista hinnoista.

Poissa cloudias

« Vastaus #10 : 28.11.07 - klo 01:23 »
Damnation olis kyllä bueno promo. Saisipahan senkin hintaa järkevämmäksi / järkevämmäksi hankkia.

Poissa tutka

« Vastaus #11 : 28.11.07 - klo 10:21 »
Foili on damnation, ja tekstittömät on Incinerate ja Tidings.

Damnaatio

Incinerate

Tidings

EdIt: Linkit.
« Viimeksi muokattu: 28.11.07 - klo 12:30 kirjoittanut tutka »
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa av

« Vastaus #12 : 28.11.07 - klo 16:12 »
Onpas ruma tuo Damnation, miksi pitänyt laittaa ylivoimaisesti huonoin mtg-artisti asialle.  :(

Poissa Nastaboi

« Vastaus #13 : 28.11.07 - klo 20:15 »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa cloudias

« Vastaus #14 : 01.12.07 - klo 22:51 »
On kyllä hyvännäiköinen damnation ja mikäs parempaa laskeepa tuonkin "naurettavan" korkealla ollut hinta järkevämpään kun tulee lisää mustia wratheja liikkeelle.