Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Eminent domain  (Luettu 5618 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jaakkima

Eminent domain
« : 05.12.07 - klo 18:44 »
« Viimeksi muokattu: 06.12.07 - klo 02:23 kirjoittanut Jaakkima »
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa hall0n

Vs: Eminent domain
« Vastaus #1 : 05.12.07 - klo 18:47 »
Miksi nimessä on sana "domain"? Minä luulin että se viittaa sellasiin dekkeihin jotka pelaa kaikkia värejä (no saa tääkin kaikkia tehtyä, mutta ei niistä mitään hyötyä ole) ja sitten kun saa ne pöytään niin kuuluu sanoa: I have domain.

Itse dekkiin, luulenko vaan, vai onko manaa tosipaljon. Oisko Engineered Explosives mitään?

Poissa Jaakkima

« Vastaus #2 : 05.12.07 - klo 19:01 »
Miksi nimessä on sana "domain"? Minä luulin että se viittaa sellasiin dekkeihin jotka pelaa kaikkia värejä (no saa tääkin kaikkia tehtyä, mutta ei niistä mitään hyötyä ole) ja sitten kun saa ne pöytään niin kuuluu sanoa: I have domain.

Itse dekkiin, luulenko vaan, vai onko manaa tosipaljon. Oisko Engineered Explosives mitään?

eminent domain = pakkolunastusoikeus

mietin itsekin tuota Engineered Explosivessia, mutta en tiedä. sidelle vois ainaki työntää. mitä muut ovat mieltä?
tämä dekki tarvitsee paljon manaa ja kun on kortin nostoa niin ei haittaa vaikka sitä nousee käteen.
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa cloudias

« Vastaus #3 : 06.12.07 - klo 01:07 »
Tiedä nyt oikeasti se "oikea" domain pakkatyyppi on. Mutta itsellenikin sana "domain" tuo mieleen pakoista ensimmäisenä Riisinaksun ja muut pakat joissa pelataan paljon lappuja jotka hyötyvät siitä, että pöydässä on oikeasti ne kaikki viisi ländityyppiä. Mitään itse pakan hyvyyteen ottamatta kantaa tuo invasionin domain teema tästä vain nyt puuttuu.

Itse haluaisin nähdä domainissa käytettävän osaa näistä tribal flamesia, Worldly Counselia, Collective Restrainia, Global Ruinia ja muita vastaavia invasionin "domain" lappusia. Tiedä sitten siitä mitkä noista ovat oikeasti hyviä enää missää nykyään.  Mutta kyllä tuo jaappanin poikien riisinaksu oli hassunhauska pakka.

Poissa Rancid-

« Vastaus #4 : 06.12.07 - klo 01:39 »
Eminent Domain oli juurikin ekassa postissa mainitun kaltainen dekki standardissa Ravnican/Guildpactin aikoihin - nimi tarkoittaa siis maa-alueen pakkolunastusta, jota dekki harrastaa n^6 Annex-efektin voimin, pelaa sitten kiihdytetyillä manoillaan lohikäärmeitä (tai Icyttää ja sitten pöllii Dream Leashilla vastustajan äijät) ja Wildfirettää pienemmät ukot huithelevettiin. Mitään tekemistähän sillä ei sen vanhan Invasionin aikaisen Domain-torspoilun kanssa ole - ja hyvä niin.

Jaa että jotain parannusehdotuksia? Yritin miettiä niitä, mutta Teferi ja Pickles-lukko kuolevat ikävästi omaan Wildfireen (tosin sitten vois ottaa punaisen kokonaan pois dekkiä rumentamasta, eri asia oisko tää enää ED sen jälkeen). Ukkoja on muutenkin ihan hyvä määrä ja ne ovat laadukkaita. Koitetaas siis spellipuolelta: Remandeja sisään, Cranialit pois sideltäkin ja ehkä vähän lisää board control -elementtejä. Damnation? Serrated Arrows? Varastoländit, Profane Command?
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Jaakkima

« Vastaus #5 : 06.12.07 - klo 02:23 »
cloudias voi perustaa ihan oman topiccinsa domain-pakoille.

itse joskus mietin noita remandejä, mutta minkä tilalla? kokeilin niitä joskus mana leakkien tilalla, mutta leakit veivät voiton. Sideen voisi kyllä heittää extractioneiden tilalle: 1x damnation 2x serrated arrows. Profane Commandeja varmaan muuten, mutta kun en omista yhtäkään. pitäisikö mainiin/sideen työntää yksi demonfire?

onko tällä pakalla mahdollisuuksia pärjätä extentedissä? ajattelin että jos on niin tämänhän voisi siirtää sinne.
« Viimeksi muokattu: 06.12.07 - klo 04:00 kirjoittanut Jaakkima »

H/W

Poissa Rancid-

« Vastaus #6 : 06.12.07 - klo 02:34 »
En usko pärjäämismahdollisuuksiin Extendedissä. Tarmogoyf ehtii lihoa yli Wildfire-koon, Ideal/TEPS teurastaa sut muuten vaan nelosvuorolla ja muutenkin dekki on täynnä vähän ei-optimaalista lappua.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.