Lotus Petal kannattaa artifaktipakassa korvata Springleaf Drummilla* ja Shrapnel Blast Flingillä**. En myöskään pelaisi neljää Flingiä, vaan kahta, ja sitten voisi pelata noita Master of Etheriumeja*** niiden kahden tilalla, ja voisi vielä miettiä että mitä cuttaisi vielä yhdelle (tai ehkä jopa kahdelle) Masterille kun Flingi toimii sitä paremmin mitä enemmän isoja creatureita pelaa. Skullclamp ainakin vaikuttaa siltä ettei sitä halua nostaa kahta ainakaan kovin usein, mutta tosin aika usein haluaa nostaa sen yhden joten en tiedä, kannattaako niitä ottaa yksi pois vai ei. Worker ei ole missään vaiheessa vakuuttanut minua millään muotoa, se kun on vain käytännössä kaksi faksia uhrattavaksi Ravagerille mutta yksi faksi kaikkeen muuhun ja kun 1/1 ei yleensä tee mitään jos sillä ei ole evaasiota tai jotain hyödyllistä abilityä.
* Lotus Petal mahdollistaa ehkä ykkösvuoron Ravagerin, mitä Drum ei tee, mutta kumpikin mahdollistavat kakkosvuoron 3-dropin, ykkösvuoron Frogmiten jne ja Drum jää pöytään mahdollistamaan lisää, helpottamaan Affinityä ja pumppaamaan Cranial Platingilla equipattua creaturea.
** Shrapnel Blast tekee 5 damagea, Fling tekee 10.
*** Minun kokemuksien mukaan ukko, joka tappaa <insert random big beef here>:n säilyen vielä itse hengissä on aika kova juttu. Etenkin, kun lisää voimakkaita creatureita = Fling toimii paremmin, ja Master pumppaa vielä muita faksicreatureita ja on itsekin artifacti.