Jos nyt et aio pelata turnauksissa, niin laitappa cosmiselle viestiä ja pyydä siirtää casualiin, johon tämä luultavasti kuuluu.
POIS POIS POIS:
4 Skirk Drill Sergeant (kiva kortti mutta pois!)
1 Patriarch's Bidding (mitä irtonaisella kortilla tekee vielä, kun puuttuu prospectorit...)
2 Aether Vial (BÄN BÄN BÄN)
1 Umezawa's Jitte (ei tänne)
Näitä maksimissaan neljä, mukauta sen mukaan.
? Goblin King
? Mad Auntie
Your are IN:
3-4 Goblin Matron (kolmekin voi olla sopiva)
väh. 1 goblin sharpshooter (ja toinen vaikka sidelle jos teet, mutta kummiskin yksi mainissa, koska saa tiputeltua pientä lihaa pois hienosti)
4 Mogg War Marshal (voi vaikka vaihtaa mogg fanaticin kanssa paikkaa, itse pidän enemmän marshaleista)
4 Skirk Prospector / 4 Simian spirit guide, vauhdittamaan peliä suoraan. Toisen vuoron Goblin Warchief vauhdittaa peliä. Itse pelaan 4 simian, 2 prospector.
1 Goblin Sledder - itselläni ei ole kokemusta, mutta jotkut väittävät olevan mainio. Ainakin ennen sharpshooterin kanssa ja nyt myös Witchin.
Paikan vaihtoa:
4 Sparksmith ==> X Gempalm Incinerator (parempi poisto) + muuta
Tämmöiseltä näyttäisi muutosten jälkeen. Tee muutokset, jotka itse haluat (lihavoituihin on tehty muutosta tai ne ovat uusia)
4 Simian spirit guide / 4 Skrik Prospector
4 Mogg Fanatic
4 Knucklebone Witch
4 Goblin Piledriver
4 Goblin War Marshal
1 Sparksmith
1 Goblin Sledder
4 Goblin Warchief
2 Goblin King (päätä itse määrät)
2 Mad Auntie ( -- || -- )
3 Goblin Matron
2 Gempalm Incinerator
1 Sharpshooter
4 Goblin Ringleader
2 Wort, Boggart Auntie
1 Siege-Gang Commander
Landit (17 kpl):
4 X Sulfurous Springs
4 X Auntie's Hovel
4 X Blood Crypt
2 X Graven Cairns
2 X Mountain
1 X Swamp
Kerro, aiotko pelata kaveriporukassa vai oikeasti mennä extended turnaukseen, helpottaisi neuvojen antamista. Ja saadaan oikeaseen paikkaan, jos nyt on väärässä.