Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Replicate ja Storm  (Luettu 3469 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KajaaninOlli

Replicate ja Storm
« : 18.12.07 - klo 08:37 »
Minulla pöydässä Djinn Illuminatus, saanko loputtoman storm countin kun replicoin vaikkapa pact of titania loputtomasti?

Entäs jos pelaan esimerkiksi Brain freezen ja replicoin sen kolmesti (Illuminatus edelleen pöydässä) Monestiko tuo freeze loppujen lopuksi tapahtuu?

Eli siis kasvattaako stäckkiin tulleet stormit/replicatet stormcountia?

Edit: ja siis ottako brain freezen replicate stormia alkuperäisestä brain freezestä?

Edit2: vai onko jopa niin, että replicateilla storm ominaisuus ei toimi, koska niitä ei ole pelattu?
« Viimeksi muokattu: 18.12.07 - klo 12:44 kirjoittanut vinny paz »

Poissa duracel

Re: Replicate ja Storm
« Vastaus #1 : 18.12.07 - klo 16:13 »
Replicate on osittain triggered ability, joka resolvatessaan pistää stackiin alkuperäisen spellin kopioita. Näitä kopioita ei siis pelata, joten ne eivät lisää storm countia. Saat tuossa tilanteessa yhden lisää storm countia siitä alkuperäisestä Pactista.

Ja koska niitä ei pelata, niiden kopioiden mahdollinen storm ei triggeröidy, koska se triggeröityy vain spellin pelaamisesta.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Nox

Vs: Replicate ja Storm
« Vastaus #2 : 19.12.07 - klo 13:14 »
Jos pelaan replicateen stiflen (olettaen että pystyn taas näin tekemään), counteroituuko koko replicate kaikkine kopioineen vai vain yksi stackiin mennyt kopio?

Poissa duracel

Re: Replicate ja Storm
« Vastaus #3 : 19.12.07 - klo 16:48 »
Silloin counteroituu koko Replicate ability, joten se ei tee yhtään kopiota.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!