Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Avatar  (Luettu 5278 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa smo

Avatar
« : 14.04.05 - klo 23:17 »
Ärsyttävää kuin joillakin on suurempi avatar kun säänöt antavat periksi ( max.leveys 64px). Poukkoilee rasittavasti nuo sivut. Häiritseekö muita?

Poissa DogMeat

Avatar
« Vastaus #1 : 15.04.05 - klo 11:31 »
100x100 on nykyinen maximi. Joillakin on tosin näkynyt tyyliin 120x70, mutta se nyt on järkevässä koossa vielä niin ok. Mitäs poukkoilulla tarkoitat?

Poissa DaiJou

Avatar
« Vastaus #2 : 14.04.06 - klo 19:18 »
Ajattelin kysyä täällä kun avatarista löytyi topic.

Miten kyseisen avatarin saa laitettua itselleen? Olen niin avuton näissä asioissa.  :(

Poissa miinin

Avatar
« Vastaus #3 : 14.04.06 - klo 19:21 »
Lainaus käyttäjältä: "DaiJou"

Miten kyseisen avatarin saa laitettua itselleen? Olen niin avuton näissä asioissa.  :(


Ylhäällä on "Käyttäjätiedot" ja siellä melko alhaalla kohta "linkki ulkopuoliseen avatariin", siihen laitat kuvaan johtavan osoitteen. Eli jos esim. näet jollain sivulla miellyttävän kuvan, painat siinä päällä hiiren oikeaa nappia ja valitset kohdan "Kopioi kuvan osoite" ja eikun copy+paste (muokkaa+liitä -> ctrl+v) tuohon em. kenttään.

Poissa DaiJou

Avatar
« Vastaus #4 : 14.04.06 - klo 19:55 »
Kiitoksia!  (9)

EDIT:
tulipas vielä mieleen että entä jos avatar on liian isokokoinen sillä sivulla?
Mahdollista pienentää?

Poissa miinin

Avatar
« Vastaus #5 : 14.04.06 - klo 22:13 »
Lainaus käyttäjältä: "DaiJou"

tulipas vielä mieleen että entä jos avatar on liian isokokoinen sillä sivulla?
Mahdollista pienentää?


Esim. täältä löydät pienentämiseen ja muutenkin kuvien katseluun erinomaisesti sopivan ohjelman: http://www.irfanview.com/ . Sitä on helppo käyttää ja resize onnistuu pikselin tarkkuudella.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Avatar
« Vastaus #6 : 16.04.06 - klo 17:23 »
Itse en ole huomannut mitään ongelmia ikinä yhdenkään avatarin kanssa.

Poissa Pifase

Vs: Avatar
« Vastaus #7 : 09.04.17 - klo 20:59 »
En pysty laittamaan Avataria, vaikka miten koitan rajoittaa kuvan kokoa 100x100 tai alle tämän. Mikään kuvaformaatti (gif, jpeg, png) tai tavukoko ei tunnu kelpaavan vaan saan pelkästään "Kuva liian iso" herjaa.

Poissa Infrapunatulkku

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Sää tänään: käsittämätöntä perseilyä Itä-Suomessa
Vs: Avatar
« Vastaus #8 : 09.04.17 - klo 21:14 »
En pysty laittamaan Avataria, vaikka miten koitan rajoittaa kuvan kokoa 100x100 tai alle tämän. Mikään kuvaformaatti (gif, jpeg, png) tai tavukoko ei tunnu kelpaavan vaan saan pelkästään "Kuva liian iso" herjaa.

Sama vika Rahikaisella.
Beep-boop, olen pösilö.