Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sundering Titanista...  (Luettu 5414 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Drow

Sundering Titanista...
« : 13.06.05 - klo 11:53 »
"When Sundering Titan comes into play, choose a land of each basic land type, then destroy those lands."

Eli tuo toimii siten, että kun se tulee peliin valitsen pöydästä jokaisesta basic land tyypistä yhden landin ja tuhoan sen. Eli jos vaikka pelaan itse Tooth and Nailia ja viholliseni B/G Cloudia, minulla on basic land tyypeistä pöydässä pelkkiä foresteja ja hänellä swamppeja ja foresteja, niin voin silloin valita viholliseltani yhden swampin ja yhden forestin ja ne landit tuhoutuvat, ellei toisin sanota. Menikö oikein?

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Sundering Titanista...
« Vastaus #1 : 13.06.05 - klo 12:14 »
Aivan oikein.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Tervonaattori

Vs: Sundering Titanista...
« Vastaus #2 : 15.10.08 - klo 11:13 »
Onko shokkidualit (ja dualit) tuhottavissa Sundering Titanilla? Niillähän on basic länd type, mutta ne eivät ole basic ländejä...

Poissa Kavu

Vs: Sundering Titanista...
« Vastaus #3 : 15.10.08 - klo 11:40 »
Kyllä ovat. Sundering Titan ei käske valita basic landia, vaan landin jolla on basic land type.

Poissa Hesfan

Vs: Sundering Titanista...
« Vastaus #4 : 01.06.12 - klo 18:28 »
Kysytäänpäs eräs tarkentava kysymys, voiko Sundering Titanilla valita esim Bayousta molemmat Forestin JA Swampin?
Esimerkiksi jos vastustajalla olisi Bayou, Island, Mountain ja Plains pöydässä, voisinko paskoa häneltä kaikki 5 landia vai pitäisikö valita itseltäni esim. Forest tai Swamp mikäli olisi tiskissä? Veikkaisin vähän että ei voi valita molempia basic land typeja samasta dualista, mutta ois hyvä saada varmistus.
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.
Chub Toad, Chub Toad
At the door.
Run away quick
Or you'll run no more.
—Traditional children's rhyme

Poissa luma

Vs: Sundering Titanista...
« Vastaus #5 : 01.06.12 - klo 20:36 »
Kysytäänpäs eräs tarkentava kysymys, voiko Sundering Titanilla valita esim Bayousta molemmat Forestin JA Swampin?
Esimerkiksi jos vastustajalla olisi Bayou, Island, Mountain ja Plains pöydässä, voisinko paskoa häneltä kaikki 5 landia vai pitäisikö valita itseltäni esim. Forest tai Swamp mikäli olisi tiskissä? Veikkaisin vähän että ei voi valita molempia basic land typeja samasta dualista, mutta ois hyvä saada varmistus.
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.

Kyllä voit. Jokaista basic land -tyyppiä kohti on valittava yksi landi jos mahdollista, ja saman landin voi valita useamman eri tyypin kohdalla.

Poissa Fogxanic

Vs: Sundering Titanista...
« Vastaus #6 : 28.09.13 - klo 18:18 »
Vieläkö edellinen sääntö on voimassa?

Peli meni näin vastustajalla oli Taiga ja Savannah pöydällä mulla Savannah, Underground Sea, Hallowed Fountain ja Scrubland. Pistän peliin sundering titaanin yritän valita vastukselta forestin, mountainin ja plainssin. Itseltäni ug seasta swamp ja island. Vastustaja väittää että ei käy näin, kutsutaan tuomari joka on vastustajan kannalla eli pitää itseltäni valita enemmän landeja. Kyseessä oli siis highlander turnaus joka ei ole saktioitu mutta kuitenkin...hävisin pelin.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Sundering Titanista...
« Vastaus #7 : 28.09.13 - klo 18:24 »
Kyllä ruling on edelleen voimassa eli tuomari oli tässä tapauksessa väärässä.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.