Minusta kannattaisi enemmin pelata suurta määrää (3-4) Fabreja. Thought Prison on vähän semmoinen lappu, että se on parasta saada pöytään mahdollisiman aikaisin (jolloin saa sen pelinvoitto-pommin varmasti pois kädestä ja että vastustaja alkaisi ottaa siitä vahinkoa aikaisemmin). Vaikkakin scry ja Top toimii tietylle asteelle ei niillä onnistuminen ole sadan prosenttisen varmaa, lisäksi ne vaatii aikaa, jonka aikana vihollinen ehtii pelata kätensä tyhjäksi. (ne toimii kuitenkin hyvin Fabrien tukena - eihän fabricatetkaan voi tulla joka kerta käteen). Condescent toimii kyllä hyvin tässä pakassa, koska sen mana costin saa itse valita (helppo vältää vahinkoa omasta Prisonista).
Mikäli Prisonin jälkeen nousee lisää fabreja, ne käyttää esim. vaikkapa Howling Mineen (jos Hale lähtee lapun pakko syöttö pläänille) jonka saa myös pelattua Fabricaten jälkeen.
Bauble on hyvä ehdotus, olisi pitänyt kai tajuta ehdottaa itsekkin. Muukin vuoron kaksi mana-accel tomii hyvin jotta päästään mahdollisimman nopeasti siihen maagiseen viiteen manaan.
Ideaali peli menisi varmaan näin:
vuoro 1: Land, Top
vuoro 2: Land, Engineer
vuoro 3 Land, Prison
Mutta luulisin että se useimmiten menisi näin:
vuoro 1: Land, Bauble
vuoro 2: Land, aktivoi bauble (Talismaanikin käy :shrug:)
vuoro 3: Land, fabrcate prisoniin tai topistusta ja scryitystä Prisonin löytöön.
vuoro 4: Land, Prison