Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mutavault & Champion  (Luettu 3412 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa diller

Mutavault & Champion
« : 19.02.08 - klo 16:31 »

Jaahas, meikä taas häiriköi täällä kyssäreilläni.

Jos olen tehnyt mutavaultista 2/2:n, voinko champioida sen esim. Supreme Exemplarilla? Jos voin niin mitä se "it's still a land" teksti siinä oikein merkitsee? Sitäkö että mutavault on "Creature Land - Shapeshifter" ?

Poissa duracel

Re: Mutavault & Champion
« Vastaus #1 : 19.02.08 - klo 17:27 »
Kyllä voit. "It's still a land" tarkoittaa vain sitä, että se säilyttää Land typensä muuttuessaan omasta abilitystaan creatureksi eli se on Creature Land - kaikkicreaturetypet.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Juho1992

Vs: Mutavault & Champion
« Vastaus #2 : 19.02.08 - klo 18:09 »
Lisäkysymys:

Minulla on pelissä Obsidian-Battle Axe ja muutan Mutavaultin mieheksi,niin saanko equipata axen Mutavaultile vai en??

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Mutavault & Champion
« Vastaus #3 : 19.02.08 - klo 18:17 »
Saat equipata, mutta se maksaa manaa.

Tuo ilmainen attachaus triggeröi vain kun sopivan creature typen omaava ukko tulee peliin. Tässä tilanteessa Mutavault ei tule peliin etkä siis voi ilmaiseksi kiinnittää kirvestä siihen.
Kun pelaat Mutavaultin se ei ole ukko etkä siis myöskään silloin voi ilmaiseksi kiinnittää siihen kirvestä.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.