Kiitoksia (9)
Neljä 3ed hypnoa ja hymitkin tuolla mulla roikkuu, vanhassa "ydinase" disckardi pakassa..... että ne tonne löytyis.....
Minusta gnatin ominaisuus on hyvä (varsinkin jos niitä saa useamman peliin) ja muutenkin, se maksaa vain B, .... toki tiedän swamp+ritual+hypnon, onhan sitä tullut pelattua enemmän kuin tarpeeksi mutta.....
Ja varsinkin, jos nuo yhden manan spellit heittäisi pois, pitäisin täppimanat, ne antavat sen mana boostin silloin kun rituaalit ei nouse. Nezumi Shortfangia mulla ois 1 sen voisi toki laittaa (vaikka sekään ei yhden manan, ei tahtoisi aina laskea joka alotus kättä rituaalin varaan), ja graverobbereita mulla ois kaks.
Massapoistoja, coffersseja ja phyrexian arenoita en omista. Massapoistoja en itse tykkää pelata (joo, tiedän niitten tehon), arenoita pelaisin jos olisi.
JA, tähän pakkaan valitisin coercionin, sen tarkkuuden vuoksi. Rituaalilla, se pesee duressin mennen tullen. (joo, tiedän että tämä on jo varmaan herjausta) (9)
JA tämä ei tarkoita "Pyydän kommenttia ja väitän kaikesta vastaan", ei todellakaan, mielellään vain jatkan keskustelua

Varmaankin gnatin tilalle parempi olisi hypno, ravenous, kuten sanoit mikä vaan.... mutta tahdoin jotain 1cc ukkoa ja tylsää pelata aina samoja lappuja, siksi tämän ketjun alunperin aloitin, että jos jollain olisi ollut jotain erikoista mielessä....
.... se pitää vielä sanoa että ne hypnot oli eka tuolla, mutta kun kyllästytti taas pelata niitä (9) Sengirikin juu vanha kortti mutta sillä en ole itse pelannut varmaan kymmeneen vuoteen, pitäisiköhän se yksi imppi laittaa sen kaveriksi ni johan oltaisiin oldschool (9) Ja corruptin (kuhan saisin ne) hitaus ei minua haittaa, ne onkin tuolla pitkiksi venyviä pelejä varten. Toki jos pidän kiinni noista täppi manoista, consume spirit in kyllä juu paljon parempi.
Kiitos kommista (9)