Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Konda  (Luettu 4244 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CK

Konda
« : 04.09.05 - klo 12:27 »
Osaisitko kertoa, miten Indestructible tyyppejä, kuten Konda, Lord of Eiganjo, voidaan tappaa?

Konda, Lord of Eiganjo: {5WW} |Legendary Creature -- Human Samurai| 3/3. Vigilance (Attacking doesnŽt cause this to tap.) / Bushido 5 (When this blocks or becomes blocked, it gets +5/+5 until end of turn.) / Konda, Lord of Eiganjo is indestructible. CK
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa duracel

Konda
« Vastaus #1 : 04.09.05 - klo 14:50 »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa CK

Konda
« Vastaus #2 : 04.09.05 - klo 17:16 »
Kiitos. Tuli sitten mieleen vielä toinen kysymys Oathkeeperistä. Siis kun tämä kyseinen artefakti palauttaa samurain kentälle sen kuoltua, putoaako Oathkeeper siltä pois?

Oathkeeper, TakenoŽs Daisho: {3} |Legendary Artifact -- Equipment| Equipped creature gets +3/+1. / Whenever equipped creature is put into a graveyard from play, return that card to play if itŽs a samurai. / When Oathkeeper, TakenoŽs Daisho is put into a graveyard from play, remove equipped creature from the game. / Equip 2. CK
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa duracel

Konda
« Vastaus #3 : 04.09.05 - klo 17:38 »
Kyllä putoaa (niin kuin Equipmenteilla on tapana sen kantajan kuollessa). Sehän jää yksinään peliin kun sitä kantanut Samurai kuolee eikä Daisho sano, että se menisi takaisin siihen samaan ukkoon kiinni sen palatessa peliin. (Tälle on ihan hyvä syykin muuten kun hetkisen miettii. :)

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Konda
« Vastaus #4 : 15.03.10 - klo 10:55 »
Tässäpä hyvä aihe kysymykselleni, joten ketään tuskin voi haitata vaikka nostankin tämän yli 4 vuotta vanhan aiheen. Ei tarvitse tehdä uutta.

Noniin, elikkä siis käsittääkseni indestructiblen voi tuhota ainoastaan antamalla miinus counttereita kestävyyteen vähintään sen verran että siitä tulee "0".
Mutta muistaakseni luin joskus peliä aloittaessani jostain lappusesta jossa oli abilityja selitetty, että jos creaturelle jolla on indestructible -ability, esimerkiksi Spearbreaker Behemothille antaa damagea blokkimalla jollain sitä taikka polttamalla sitä, niin se kuitenkin saa damagepisteitä itseensä, mutta ne lähtevät pois kun vuoro loppuu.
Jos tuo muistamani juttu on oikein, niin jos vaikka Spearbreakeriin castitaan Lightning Bolt ja sen jälkeen pelataan Infest, kuoleeko Spearbreaker?

(Yllä oleva linkki ei toimi enää)
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa luma

Vs: Konda
« Vastaus #5 : 15.03.10 - klo 11:03 »
Ei kuole, koska sehän on silloin 3/3 indestructible, jossa on 3 damagea.

Poissa KukistajA

Vs: Konda
« Vastaus #6 : 15.03.10 - klo 12:23 »
...elikkä siis käsittääkseni indestructiblen voi tuhota ainoastaan antamalla miinus counttereita kestävyyteen vähintään sen verran että siitä tulee 0.

Äijän joka on indestructible, voi hoidella karkeasti neljällä eri tavalla.

1) Antamalla sille -0/-X until end of turn, missä X on äijän toughness.

2) Antamalla sille X kappaletta -1/-1 counttereita, missä X on äijän toughness.

3) Pakottamalla vastustaja säkkäämään se (Diabolic Edict, Grave Pact, jne.)

4) Heittämällä äijä Exileen. (Swords to Plowshares, Path to Exile, jne.)
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.