kivi: Kiitoksia selvityksistä.
Welding Jarria voin vielä miettiä. Sideen laitan todennäköisesti kaks.
Arcbound Workereita en laittanu pakkaan siksi, että pakassa ei ole tarpeeksi artifactiolentoja (omassani nyt

Type 2 Affinityssä oli mun muistaakseni artifactiolentoja 12+. (ainakin frogmitet, arcboundit ja enforcerit)
Mitä tulee Lodestone Myrreihin, ni musta Nim Shriekerit on huimasti aprempia niiden lento-ominaisuuden takia+ainahan niille voi antaa Vorrac Battlehornsit. Omassa peliympäristössäni olen todennut lennon olevan erittäin hyödyllistä.
Sämpylä: Testipeleissä totesin Somber Hoverguardin olevan huono. Häviää reippaasti Qumuloxeille ja Broodstareille.
Punaista en tähän laita, koska silloin värejä olis ihan liikaa hallittavaksi. (punainen, musta ja sininen) Sinimusta on parempi.
Ennemmin pistän Welding Jareja pakkaan, kuin Ornithopthereita. (pidän niitä hyödyllisimpinä)
maybach: Kts. ylös. (Ornithopther)
Älä missään tapauksessa poista qumuluksia, ne on hassuja
Olet tossa varsin oikeassa! (9)
Tonzzakin suositteli Irradiatejen poistoa pakasta. En ole vieelä päässy testaamaan niitä mun kaverien pakkoja vastaan. Jos totean ne hyödyllisiksi, ni ne jää pakkaan, mutta jos ne vaikuttaa kehnoilta, ni voin vaikka vaihtaa kahen Welding Jarin ja Irradiaten paikkaa siden ja mainin välillä, tai jotain.
ps. Hyvä huomio kivi. (toi nopeusjuttu koskien Welding Jaria)