Ajattelin taas tapani mukaan laittaa uuden casual-pakkani tänne Casual-osastolle. Nyt kyseessä U/G spirit Lite-pakka (Lite meinaa että ei saa käyttää rareja, eli ns."budjettiystävällinen). Pakan miehet ovat hyvin pieniä ja pääasiallinen voittokeino onkin
Inner Calm, Outer Strength. Pakka on myös pääasissa suunniteltu multiplayeriä varten( eli raakaa voimaa/kestävyyttä pitää riittää useamman pelaajan tappamiseen). Olen voittanut pakalla viiden hengen free-for-allin, jossa tapoin itse kaikki muut pelaajat, eli sitä luulisi olevan tarpeeksi. Mutta kuiteskin, decklist.
Creaturet 22
4
Hana Kami - Jos ei ensimmäinen Inner Calm tapa, niin seuraava tappaa..
4
Loam Dweller - Toimii accelina, pöpi combo
Elder Pine of Jukain kanssa.
3
Dreamcatcher - Placeholder kunnes saan lisää Soilshapereita. Toimivat kohtuullisina yhden manan Arcane triggereinä.
1
Soilshaper - Tappaa, ja nopeasti.
1
Guardian of Solitude - Kokeiluasteella, on toiminut tähän mennessä hyvin mm. Soilshaperin kanssa (lentävät ländit pieksää!)
4
Elder Pine of Jukai - estää manakusuja, ruokkii
Inner Calm,Outer Strenghtiä ja vielä soulshiftaa
Hana Kami käteen. Paljon asiaa kolmen manan pakkauksessa.
1
Kiri-Onna - omistan kiiltävän mikä sai minut pelaamaan tätä lappua (olenhan kuitenkin harakka) on se hyvin toiminut, mikäli saa paljon manaa pöytään, niin tällä voi pitää yksinään kahta vihollisen miestä kurissa.
2
Teller of Tales - Täppää vihollisen lenturit, jolloin pääsee helposti yli tappavan
Inner Calm, Outer Strenghtin kanssa. Ovat tosin kalliita ja niitä tarvitsee vain yhden pöytään, joten pelaan vain kahta kappaletta.
2
Sire of the Storm - Ruokkii ihan tajuttomasti Inner Calmia ja on muutenkin aika kivat synergiat pakan idean kanssa. Kallis, mutta kyllä pakka pari kuuden manan miestä kestää.
Spellit 16
4
Kodoma's Might - Kivä combat trickki ja toimii halpana arcane triggerinä, jos semmoista sattuu tarvitsemaan.
3
Kodoma's Reach - Estää manakusuja, ja ei laske käsikorttien määrää kun sen heittää. Miksi ei?
3
Inner Calm, Outer Strenght - Kerran sain kaksi pineä pöytään ja yhtäkkiä tämä buustikin läpipäässyttä miestä 15 pisteellä. Kuten sanottu, toimii voittokeinona.
3
Rending Vines - Ainakin meidän playgroupissa kerjää verta nenästään jos ei pelaa naturaliseja. "Natu" josta saa nostaa lapun on aika kiva (lähes aina puhdasta card vantagea).
3
Ribbons of the Reikai - Laputus maximus. Tällä pakalla pelatessa tällä nostelee usein 5-6 lappua. Mikä tarkoittaa usein seuraavalla vuorolla hiton isoa Inner Calmia.
Ländit 22
Island 11 -Kiva synergia sinisten spellien kanssa
Forest 11 -Kiva synergia vihreiden spellien kanssa
Seuraava askel olisi varmaan saada pakkaan vähän enemmän focusta ja ottaa pois noita one-offeja. Näen edessäni kaksi polkua:
1) Joko turbo-länd versio joka tappaa
Strenght of Cedarsilla ja lentavillä landeillä (Soilshaper + Guardian of Solitude)
2) Turbo-Hyper laputus versio joka todellakin tappaa Inner Calmilla. Siis kunnolla.
Ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan mielellään. Kumpaaanko suuntaan pitäisi pakkaa lähteä muokkaamaan? Vai olenko jättänyt jonkun mahdollisen suunnan huomiotta?
EDIT: korjannut typoja ja kielivirheitä.
EDIT 2:Korjannut lisää typoja.