Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Keskustelu
|
Listat
|
Haku
|
Kalenteri
|
Muut
|
Kirjaudu
|
Rekisteröidy
MtgSuomi.fi
»
Muu MTG
»
Sääntöongelmat
»
Aihe:
Equipment & Threaten & Sower of Temptation
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Equipment & Threaten & Sower of Temptation (Luettu 3233 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
diller
Vaihtopalaute:
(
+5
|
~0
|
-0
)
Equipment & Threaten & Sower of Temptation
«
:
11.04.08 - klo 17:09 »
Morjens,
1. Jos vastustajalla on
Imperious Perfect
ja siinä kiinni
Obsidian Battle-Axe
ja minä pelaan vuorollani
Threaten
in tuohon imperious parkaan, pysyykö imperiouksella kirves hanskassa ja minä saan tehtyä 4 damagea olettaen että puolustajia ei ole?
2. Sama imperious, sama battle-axe, minä otan Sower of temptationilla haltuun imperiouksen, pysyykö kirves?
3. Mikäli kirves pysyy kiinni, voiko vastustajani siirtää sen omalla vuorollaan toiselle ukolleen tai voiko vastustajani uuden Warriorin pelatessaan kiinnittää kirveensä tähän uuteen tyyppiin?
Kirjattu
+0
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=40139.0
malin
L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
Vaihtopalaute:
(
+43
|
~0
|
-0
)
Taas Helsinginforssassa
Vs: Equipment & Threaten & Sower of Temptation
«
Vastaus #1 :
11.04.08 - klo 17:25 »
1. pysyy kiinni, sinä kontrolloit ukkoa, vastustaja equipmenttiä.
2. pysyy edelleen
3. voi ja voi, vastustajasi controlloi sitä ja saa siirtää sen equippaamalla sen toiseen ukkoon tai siirtää sen peliin tulevalle warriorille
Kirjattu
+0
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
MtgSuomi.fi
»
Muu MTG
»
Sääntöongelmat
»
Aihe:
Equipment & Threaten & Sower of Temptation