Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Faerie Macabre  (Luettu 3423 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joni

Faerie Macabre
« : 08.05.08 - klo 21:31 »
Faerie Macabre

1BB
Creature - Faerie Rogue

Flying
Discard Faerie Macabre: Remove up to two target cards in graveyards from the game.
2/2

Tuo on jokseenkin hämäävä tuo wording tuossa, joten kysyn tarviiko toisen Faerie Macabren olla pelissä kun tuota abilitya käyttää? Kun tuossa ei lue että "discard from your hand" tms.

Poissa duracel

Re: Faerie Macabre
« Vastaus #1 : 08.05.08 - klo 22:26 »
Tuon abilityn voi pelata vain kädessä olevasta Faerie Macaberista. Pelissä olevan Macaberin tuo ability ei tee mitään.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa skellu

Vs: Faerie Macabre
« Vastaus #2 : 19.05.08 - klo 12:45 »
Laitan tähän samaan ketjuun uuden kysymyksen, kun samasta kortista puhutaan.

Pystyykö tuota abilityä "Discard Faerie Macabre: Remove up to two target cards in graveyards from the game." counteroimaan mitenkään? Lasketaanko tuo activated abilityksi, triggered abilityksi vai voiko sille tehdä yhtään mitään?

Poissa duracel

Re: Faerie Macabre
« Vastaus #3 : 19.05.08 - klo 14:10 »
Tuo ability on tavallinen activated ability, jotka tunnistaa tuosta kaksoispisteestä, joten sitä voi counteroida sellaisilla asioilla, jotka sellaisiin vaikuttavat.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!