OK, tuli ehkä vähän liioteltua ton otsikon kanssa, mutta kuitenkin:
1. Käsittämätön läjä x/1 ja Infectious Rage
Sanotaanko nyt vaikka, että sain Orochi Hatcheryyn miljoona kounteria ja tein sillä miljoona tokenia. Mun vastustajalla on Hill Giant ja se heittää Infectious Ragen yhteen mun tokeneista. Se kuolee State-base efektiin ja infectious Rage valitsee uuden olion, mutta milläs keinolla valitaan sattumanvaraisesti miljoonasta eri vaihtoehdosta?? Leikitään nyt vaikka, että onnistun saamaan tämän sanktioidussa turnauksessa.
2. Ylimääräiset ja puuttuvat kortit boostereissa Draftissa ja Sealedissa
Kysyn tätä, koska kaveri juuri sai boosterin, jossa oli ylimääräinen rarefoili. Itse olin lukenut aiemmin tällaisista boostereista netissä, mutta en ollu ennen moista nähnyt. Jos boosterissa on 14 tai 16 korttia, niin miten se vaikuttaa esim. draftiin? Pitäiskö heti ilmoittaa tuomarille jos huomaa tällaisen? Entä, jos sen huomaa vasta sitten kun on draftattu? Jos boosterissa on ylimääräinen tai puuttuu rare, niin miten se vaikuttaa rarejen uudelleenjakamiseen?
3. Ylimääräiset vuorot turnauksissa
Eli siis kun aika on kulunut niin tulee viisi lisävuoroa. Paljonko noihin vuoroihin saa käyttää aikaa? Joillakin Stormi-pakoillahan voi kestää hyvinkin parikytä minuuttia vuorossa. Tarkoittaako se, että kaikki muut joutuvat odottamaan? Ja eikö vielä Time Walk efektit lasketa lisävuoroina? Eiks se ole vähän törkeetä kun esim. Type 1 Gifts voi vetää pari lisävuoroa Time Walk/Recoup/Yagmoth's Will/Burning Wish rekursiolla?